nedeľa 21. júla 2013

Avon Skin So Soft Hydratačný telový gél s mätovým olejom, 250 ml, cena 5,90 eur

Asi ako väčšina z nás, aj ja mám v horúčavách posledných rokov tak trochu problém s aplikovaním rôznych telových krémov a hutnejších mliek po sprchovaní. Preto som neodolala a z posledného Avon katalógu som si objednala tento telový gél v akcii len za 2,50. (Čo na tom, že kým dorazil, vonku sa stihlo ochladiť! :D) 

Na obrázku vyzeral tak krásne osviežujúco! :)
Prvý dojem na mňa gél urobil ozaj dobrý, aj keď vôňa bola oveľa menej výrazná, než som očakávala - zato v nej bol cítiť taký ten alkoholový základ na môj vkus až príliš. Aplikácia však bola veľmi príjemná. Gél skutočne zanechal na pokožke osviežujúco chladivý pocit, pekne sa vstrebal a zanechal pokožku hydratovanú a jemnú. Čo však ja osobne hodnotím ako dosť veľké negatívum je, že asi polhodinu po aplikácii už ani neviete, že ste si na seba po sprche vôbec niečo dávali. Niekomu to takto môže aj vyhovovať, ale ja rada na sebe cítim nejakú tú "ochrannú vrstvu".
Napriek tomu nevylučujem, že si tento telový gél ešte niekedy v lete objednám, ale určite len ak bude v podobne výhodnej akcii, ako bol teraz.
S odstupom času a po prežití pár supertropických nocí extrémnu vstrebateľnosť tohto telového gélu oceňujem viac a pridávam mu v hodnotení jeden bodík navyše! :)

plusy:            osviežujúci, chladivý pocit pri aplikácii, akciová cena
mínusy:         vôňa, kratšia účinnosť

celkové hodnotenie: 6/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...