pondelok 5. augusta 2013

Balea Brazil Mango Telové mlieko, 200 ml, cena 1,69 eur

Človek si občas potrebuje urobiť radosť, aj keď len celkom maličkú - ako ja v tomto prípade ;). Obal tohto produktu sľuboval už na prvý pohľad "mňamkovské" voňavé osvieženie pokožky - a za tú cenu - no nekúp to!
Musím však uznať, že som toto telové mlieko tak trochu podcenila. Ako pri väčšine lacných telových mliek, tiež som si myslela, že sa vstrebe prirýchlo a ja ani nebudem vedieť, že som na seba niečo dala. Opak bol však pravdou!

Mlieko má jemnú, "šľahačkovitú" konzistenciu, super sa nanáša a aj keď sa rýchlo vstrebe, na pokožke zanechá jemný film, ktorý pokožku chráni ešte zopár hodín po nanesení. Dôležitým bonusom je aj vôňa, ktorá napriek tomu, že pri prvom privoňaní sa zdá dosť intenzívna, po nanesení na pokožku vôbec tak nepôsobí a vonia príjemne aj pre tie z nás, ktoré uprednostňujú jemnejšie vône.
Nakoľko ide o limitku, predpokladám, že dlhšie ako túto letnú sezónu sa na DMkovských pultoch neohreje, ale už teraz sa teším na tú budúcoročnú!
Na záver mi nedá nepochváliť aj sympatický obal, ktorý sa sám predáva už len svojou farebnosťou a navyše z neho mlieko ľahko dostanete von do poslednej kvapky. Kúpa tohto telového mliečka určite nebola krokom vedľa - na leto ako stvorené!

plusy:            účinok, vôňa, obal, cena
mínusy:         Na zimu by bolo zrejme trochu "slabšie", ale keďže ide o letnú edíciu, nie je čo riešiť!

celkové hodnotenie: 9/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...