sobota 20. júla 2013

Garnier Moisture Match Svieži energizujúci gél pre unavenú pleť bez jasu, 50 ml, cena 4,49 eur

Na moju citlivo reagujúcu pleť nedám len tak hocičo... Hydrabio Sérum od Biodermy je u mňa nevyhnutnosťou po celý rok, v lete si však zvyknem dovoliť menšie experimenty s pleťovými krémami. Keď sa mi do rúk dostala vzorka tohto gélu/krému, bola som celkom milo prekvapená - až natoľko, že som sa rozhodla dať mu šancu aj vo full verzii za sympatických 4,49 eur.

Moja pleť na pre mňa čo i len trochu nevhodné krémy okamžite zareaguje začervenaním, čo sa mi pri tomto géliku zatiaľ nestalo. Konzistencia chladivého gélu s ľahučkou citrusovou vôňou je na leto celkom príjemná. Trošku mi vadí absencia UV filtra /to však doriešim make-upom!/. Apropo, make-up... Ako podklad pod klasický tekutý je gél v pohode, avšak pri aplikácii tuhého sa po tvári make-up dosť čudne "premiestňoval", čo u mňa osobne je veľké mínus. Tento efekt však našťastie nebol až taký výrazný.
Po odoznení prvotného osviežujúceho efektu na tvári ostáva máličko lepivý pocit.
Ťažko povedať, či by mi tento gél dlhodobo vyhovoval aj bez aplikácie Hydrabio Séra, ale mám z neho celkom fajn pocit... Neviem, či účinkuje, ale určite neurazí. :) Aspoň teda mňa nie.

plusy:            osviežujúci efekt, cena
mínusy:      absencia UV filtra, máličko, ale ozaj máličko vadí lepivý pocit, ktorý ostane na tvári už pár minút po aplikácii, nevhodný pod tuhý make-up

celkové hodnotenie: 6/10



















- claire -


















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...