piatok 15. novembra 2013

La Roche-Posay Hydreane Riche Hydratačný krém pre citlivú pleť, 40 ml, cena cca 12 eur

Bioderma má vážneho konkurenta! A že ja takúto vetu nepustím len tak do vetra... Ešte minulý týždeň by som bola prisahala na Atoderm Nutritive ako moju jedinú záchranu pred vetrom, mrazom a podobnými jesenno - zimnými "radosťami", ale dnes už je moja viera tak trošku otrasená.
Že je LRP kvalitná kozmetika, som predpokladala, ale vzhľadom k tomu, že som mala skúsenosť len s radom Effaclar, ktorý je momentálne pre mňa "neaktuálny", nikdy som ju príliš neriešila. Až do predvčerajška.

V lekárni som natrafila na skvelú akciu. Darčekové balenie krému Hydreane Riche /akási obdoba biodermáckeho Hydrabio Riche, s ktorým som ale veľmi spokojná nebola - o tom ešte niekedy napíšem/ s 200 ml fľaštičkou Fyziologickej micelárnej vody na odličovanie vyšlo na už aj tak pekných 12 eur, z ktorých mi v ten deň dali dole ešte 4 eurá. Tieto dve veci ma teda vyšli na neuveriteľných 8 eur! No nekúp to! ;)
Hydratačný krém na suchú pleť predstavuje pre mňa ideálny krém na zimné obdobie. Zatiaľ je zima síce ešte len za rohom, ale musím povedať, že som veľmi zvedavá, ako zafunguje môj nový krémik. Moje dojmy sa totiž zatiaľ dajú zhrnúť do jediného slova - nadšenie!
Krém v porovnaní s Atodermom jej trošku ľahšej konzistencie a na rozdiel od Atodermu je veľmi jemne parfémovaný. Pre citlivú pleť to síce občas môže byť mínus, ale nemyslím, že by to bol prípad tohto krému, ktorý je priamo určený na citlivú pleť.
Vstrebáva sa výborne a na rozdiel od Atodermu, ktorý je predsa len určený pre atopikov a teda trochu mastnejší, nezanechá na pleti lesk, ale pleť po aplikácii vyzerá priam zamatovo. A čo je najlepšie, zamatovú hebkosť si udrží po celý deň aj noc! Mám problémy udržať svoje ruky na uzde a nehladiť neustále svoju hodvábnu pleť! :D
Že ma nič neštípe a nečervenám sa, o tom sa snáď zmieňovať ani nemusím. Krém je vynikajúci aj ako podklad pod make-up.
K hodnoteniu tohto skvelého krémiku sa určite ešte vrátim, keď miniem aspoň dve balenia. Zatiaľ som naozaj nadšená, uvidíme, ako si krém poradí s decembrovými mrazmi.

plusy:         dlhotrvajúci účinok, vôňa
mínusy:     v porovnaní s Atodermom snáď tá cena, aj keď 12 eur nie je nejakých tragických...

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...