piatok 6. septembra 2013

Mineral Beauty System Nočný krém proti vráskam, 50 ml, cena 10,50 eur

Ak sa zaregistrujete na internetovej stránke e-shopu BioBeauty, ako prejav vďaky obdržíte poštou milú pozornosť v podobe vzoriek kozmetiky, ktorú v e-shope ponúkajú. Neodolala som ani ja - aj keď vzorky samozrejme neboli jediným dôvodom, prečo som sa zaregistrovala, keďže si robím zálusk na telový peeling z tohto e-shopu :) - a za registráciu sa mi ušla vzorka nočného krému proti vráskam a aloe vera gélu pre mňa nadmieru sympatickej značky Mineral Beauty System.

Ako prvý som vyskúšala krém, určený pre všetky typy pleti. Priznám sa, takýmto "all skin types" výrobkom príliš nedôverujem. To mi však samozrejme nezabráni výrobok vyskúšať a inak to nebolo ani v tomto prípade. Takže, poďme na to.
Krém je ľahšej konzistencie, nanáša sa príjemne a príjemne aj vonia. Takmer okamžite po nanesení vsiakne do pleti, pekne ju zmatní a čo je najpodstatnejšie - vrásky v podstate takmer ihneď pôsobia menej viditeľne!
Týmto však u mňa výhody krémiku asi končia. Mám sucho - zmiešanú a citlivú pleť a tento krém mi už po prvom použití pleť akoby ešte viac vysušil, určite ho teda odporúčam skôr pre normálny/mastný typ pleti.
Takže tento boj s vráskami pre mňa rozhodne nebude tým pravým a ani nie tak krém, ale skôr výrobcovia by si pár mínusových bodíkov zaslúžili za "all skin types" informáciu na obale.
Nakoľko nevylučujem vhodnosť krému pri inom type pleti, výrobok dnes nebudem hodnotiť číslami - pri vzorke by to ani príliš smerodajné nebolo. Už teraz sa ale teším na vyskúšanie druhej vzorky! :)

plusy:            okamžité zmiernenie viditeľnosti vrások, matujúci efekt /aj keď je otázne, ako veľký význam to má pri nočnom kréme!/
mínusy:         nevhodný pre suchú pleť /čo je trochu škoda, keďže problémy s vráskami majú predovšetkým majiteľky suchej pleti/

- claire -




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...