sobota 20. júla 2013

Mineral Beauty System Telový peeling s vôňou levandule, 300 g, cena 7,90 eur

K tomuto telovému peelingu som sa dostala čistou /a šťastnou!/ náhodou - dostala som ho do daru. A aj keď som si ho odvtedy ešte nekúpila, jednoznačne patrí k mojím TOP výrobkom!
Prírodný peeling so soľou z Mŕtveho mora a esenciálnymi olejmi má "cukrovitú" konzistenciu, stačí ho naniesť relatívne malé množstvo. V ponuke sú rôzne voňavé varianty - ku mne sa dostal ten levanduľový. Hoci mám radšej svieže ovocné vône, levanduľová klasika bola príjemnou zmenou.
Všetky tieto pozitíva však jednoznačne prevalcoval pocit tak neuveriteľne vláčnej pokožky, aký som ešte asi nezažila ani po telovom kréme, nieto ešte peelingu! Pokožka bola doslova akoby napitá voňavým olejčekom.
Dlho som si nedokázala spomenúť na názov značky tohto malého zázraku, podarilo sa mi to asi po roku. Kozmetiku tejto značky som objavila zatiaľ len v e-shopoch - aj kvôli poštovnému cena pílingu nie je z tých najlacnejších, ale určite by som si ho ešte v budúcnosti rada kúpila.
 
plusy:            účinok, účinok a ešte raz účinok!, konzistencia
mínusy:         žiadne!!!
 
celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...