nedeľa 6. októbra 2013

Yves Rocher Balzam na pery Kokos, cena 2,20 eur

Napriek tomu, že posledné týždne nemám vôbec čas venovať sa blogu, na rozptýlenie si dovolím strihnúť jednu mini recenziu. Konečne prišiel čas na vyskúšanie kokosového balzamu na pery mojej obľúbenej značky YR... Teda, upresním to - obľúbenej, čo sa balzamov na pery týka.

Kvalitu som samozrejme očakávala, ale malé prekvapko predsa len prišlo. Po tom, čo ma malinový balzam na pery očaril svojou nádhernou vôňou malín, pri kokose som očakávala to isté. Na moje prekvapenie ale vo vôni po kokose, neviem si pomôcť, nenachádzam ozaj ani stopy a to sa fakt snažím! Až som začala výrobcu podozrievať, že si poplietol etikety a tú z kokosového balzamu nalepil na niektorý z tých "klasických" balzamov - pretože naozaj mi je tá vôňa nejaká povedomá...
Čo sa týka kvality, ako som sa už vyjadrila, tá ma rozhodne nesklamala - balzam je dostatočne tuhý a teda aj naozaj pery ochráni, napriek tomu sa nanáša ľahko a nezanecháva na perách žiadne farebné stopy. Takže spokojnosť absolútna, smelo odporúčam používať aj v zime.
Tiež chcem vyzdvihnúť aj balenie, ktoré zatiaľ funguje bezchybne - žiadne zlyhávanie "vytáčacieho systému", tak bežné pri balzamoch tohto typu, som zatiaľ nezaznamenala, koliesko sa točí extra ľahúčko! :)
Pôvodne som myslela, že za tú neexistujúcu vôňu kokosu mu strhnem 1 bodík dole, ale keďže vôňa je naozaj pekná, tak som si to rozmyslela... Skutočne by ma ale zaujímalo, či všetky kokosové YR balzamy na pery voňajú takto! :)

plusy:            účinok, konzistencia, vôňa
mínusy:         vôňa??? :)

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...