piatok 18. októbra 2013

Yves Rocher Nutritive Végétal Zamatová tonizujúca voda, 200 ml, cena 6,90 eur

Ako som už spomínala v jednom článku, pleťové vody alebo toniká nepoužívam. Moja pleť je dosť citlivá a preto uprednostňujem radšej poriadne vyčistenie micelárnou vodou. Niekto s mojím názorom súhlasiť nemusí, ale podľa mňa pleťové vody citlivú pleť zbytočne dráždia a preto sa im vyhýbam.
Napriek tomuto všetkému sa však jeden takýto tonik ku mne dostal - a aj keď som k nemu prišla v podstate zadarmo, neposunula som ho ďalej, ale rozhodla som sa dať mu šancu. A som tomu celkom rada.

V prvom rade musím vyzdvihnúť úžasnú vizuálnu stránku balenia. Tonik, ktorý je určený pre čistenie suchej pleti, je balený vo vysokej, štíhlej fľaštičke zlato-žltej farby a vyzerá tak naozaj ako zamatový olejček. Vôňa je veľmi pekná, zľahka pripomína fialky. Balenie je však nielen pekné, ale aj praktické. Keď otvoríte tenučký uzáver, vidíte okolo otvoru úplne rovnú plôšku, vďaka ktorej sa tonik nanáša na vatový tampón úplne bezproblémovo - stačí otočiť hore dnom a zľahka prebehnúť po tampóniku.
Čo sa týka účinku... Prvým prekvapením pre mňa bolo, že napriek cca dvom týždňom používania moja pleť zatiaľ nezareagovala začervenaním. Ťažko povedať, koľko mi to ešte vydrží... Ako som už spomenula, tonik je určený pre suchú až veľmi suchú pleť, takže je zrejmé, že by mal vysušovať pleť menej než bežné pleťové vody. V jeho zložení sa nachádza výťažok z miazgy z jaseňa, ktorý má vyživovanie pleti na svedomí.
Ťažko sa mi hodnotí samotný čistiaci účinok, keďže tampónik ostáva vďaka použitiu micelárky čistý. Na pleti však voda pôsobí tak trošku ako nemastný olej a to mi vyhovuje - pokožku tak zanechá naozaj zamatovo hebkú.
Pozitívne hodnotím aj absenciu parabénov, minerálnych olejov a farbív, ktoré môžu pleť zbytočne dráždiť.
Netvrdím, že si túto pleťovú vodu budem odteraz pravidelne kupovať, s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou sa opäť vrátim k výlučnému používaniu micelárky, ale musím uznať, že táto pleťová voda naozaj patrí k tomu lepšiemu, čo svet pleťových vôd doteraz vyprodukoval. Tak ak si čistenie pleti nedokážete predstaviť bez použitia pleťovej vody, smelo do toho.

plusy:               praktické balenie, zloženie, nedráždi pleť, vôňa
mínusy:       stále nie som presvedčená o tom, že používanie pleťovej vody má pre mňa nejaký extra význam

celkové hodnotenie: 7/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...