piatok 27. decembra 2013

Alverde Vyhladzujúca kúra s kiwi a hroznom, 10 ml, cena 4,99 eur

Závidím ľuďom, ktorým plne vyhovuje BIO, resp. prírodná kozmetika. Ja medzi nich, bohužiaľ, nepatrím, ale napriek tomu sa nájde zopár výrobkov, s ktorými som viac ako spokojná. Zdá sa, že medzi ne bude patriť aj táto kúra.
Kúru som dostala ako skorý vianočný darček od kamošky. Keď už mám tú "haut ab 30", kúra s anti-ageingovým efektom vždy dobre padne ;)... Vôbec som nevedela, čo od tejto malej fľaštičky očakávať, ale o to viac som bola zvedavá.



Ach, tie ampulky... Asi nikdy sa ich nenaučím poriadne otvárať! Ešteže táto je z plastu a tak môžete vrchnou časťou vrtieť a vykláňať ju do všetkých možných aj nemožných strán! :) /a že "jemným otočením odstráňte hrdlo ampulky"! :D/
Aby to aspoň vám išlo jednoduchšie, mrknite na obrázky nižšie a na miesto, kde treba vrch ampulky prelomiť. /Možno niekomu to môže pripadať celkom logické, ale verte, ampulka tak neuveriteľne držala v jednom kuse, až som začínala pochybovať o tom, že vrtím tým správnym miestom! :D/







































































Ako už vidno podľa fotiek, obsah ampulky je vodovo tekutý. Ako už vidno zaručene nie je, tekutina krásne hroznovo vonia - nie je to však žiadna prenikavá, umelá vôňa syntetického "hrozna" :), ale krásne jemná, prirodzená vôňa. Kiwi tam necítim.
Keďže ampulka je z veľmi pevného plastu, najmä zo začiatku sa vám môže zdať vytláčanie tekutiny trošku náročné. S trochou snahy to však ide. Na celú tvár použijem cca 6 kvapiek a odhadujem, že pri používaní 2x denne mi ampulka vydrží cca mesiac aj pol, možno aj dva. Podľa informácií na obale kúru možno používať viackrát do roka.
Poďme sa ale pozrieť najskôr na zloženie. Na prvom a druhom mieste sa nachádza ovocná voda z hrozna a kiwi. Čo nám tieto zložky prinášajú? V prvom rade omladenie, hydratáciu a upokojenie podráždenej pleti. Fenoly v hrozne sú známymi zbraňami v boji proti voľným radikálom a starnutiu pleti.  Hrozno zabraňuje dehydratácii a odbúravaniu kyseliny hyalurónovej. Kiwi vďaka vysokému obsahu vitamínu C tak isto pôsobí proti starnutiu pokožky a tiež zabraňuje dehydratácii pleti. Viete si predstaviť lepšie prírodné zložky v anti-ageingovej ampulke? Ja ani nie.
Kúru som používala 2x denne pod svoj bežný pleťový krém asi 2 týždne a musím povedať, že moja pleť sa namlsala. Aplikácia je príjemná, treba chvíľku počkať, kým sa vodička dostatočne vstrebe a zmizne tak počiatočný pocit mierne lepkavej pleti, potom však už čistá rozprávka. Moja pokožka ani raz nezareagovala podráždením a zdá sa mi, že pleť je vypnutejšia a farebne viac zjednotená. Či sú vrásky aspoň o chlp menej viditeľné, to posúdiť neviem :).  
Keďže som však kúru trošku prerušila /kvôli nastupujúcej zime a potrebe doužívať Hydrabio Sérum, ktorému v januári končí záručná doba/, určite sa k hodnoteniu tohto výrobku ešte vrátim. A s príchodom jari mám v pláne naplno sa vrhnúť do testovania ďalšej ampulky! ;)

plusy:          účinok, vôňa, zloženie, cena, vhodný pod krém a make-up
mínusy:     mierne lepkavý pocit na pleti, ktorý však po pár minútach zmizne + neznášam otváranie ampuliek!!! :D

celkové hodnotenie: 8/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...