nedeľa 15. decembra 2013

Balea Telové maslo s vôňou kakaa, 200 ml, cena ?

Netuším, prečo som odolávala tak dlho... Na telové maslá od Baley som čítala toľko chvály, až sa sama sebe čudujem, že som sa k jednému dopracovala až v rámci predčasného vianočného darčeka od kamošky. Čiže tentokrát to bola kamarátkina kakaová voľba a ja jej ju hlboko schvaľujem! :)






























Od posledného leta som sa pomaly, ale isto, namotala na vôňu kakaa v kozmetických prípravkoch. Neviem, čím to je. Vždy som mala rada skôr svieže ovocné arómy, ale toto leto vďaka limitke Balea Summer Glam mi zachutili práve takéto vône, vďaka ktorým sa mi tak trochu slinky v ústach zbiehajú.
Telové masielko zaujme už na prvý pohľad. Jednoduché ružovo - hnedé balenie na mňa pôsobí sympaticky a hlavne účelne. 
Čo ma hneď po otvorení prekvapilo /či skôr očarilo?/, bol až voskovo hladký povrch samotného masla. Krása, posúďte sami! :)



A pri tej vôni, až máte chuť nabrať si na lyžičku! :)
Masielko má naozaj maslovú konzistenciu, je krásne husté, ale vstrebáva sa veľmi dobre. Na pokožke ho cítite aj na druhý deň, ale o pocite mastnoty nemožno hovoriť. A presne toto ja od telového masla aj očakávam.
A to už nevravím o vôni, ktorá prevonia vašu pokožku chutnou vôňou kakaa naozaj až do druhého dňa!

 
Hoci zloženie telového masla nie je ideálne - nájdete tu nejaký ten parabén a aj silikón - hlavnými zložkami sú bambucké maslo, kakaové maslo, glycerín a pantenol a ich účinky na moju pokožku ma presvedčili o tom, že určite vyskúšam aj ostatné druhy týchto masiel. Predpokladám, že cena sa pohybuje okolo 3 - 4 eur, čo je ozaj fajn suma a aj keď balenie spotrebujete dosť rýchlo, za tú cenu a skvelý pocit z hydratovanej a vyživenej pokožky sa naozaj oplatí! 

plusy:          účinok, vôňa, cena
mínusy:      nie ideálne zloženie, rýchlo sa minie

celkové hodnotenie: 9/10

- claire -



2 komentáre:

  1. Teda tvoja recenzia ma zaujala natoľko, že si toto maslo asi fakt kúpim. Ešte som doposiaľ žiadne telové maslo nevyskúšala, bála som sa, že bude príliš mastné a nevstrebe sa do pokožky, tá moja nie je totiž nejako extra suchá, taká skôr normálna. A vôňa kakaového masla je fakt krásna, mám také mydlo od značky Lush na tvár a tá vôňa - mňa najradšej by som ho zjedla.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa oplatí vyskúšať, aj keď nemáš obzvlášť suchú pokožku - ja tiež nemám... Ale počkaj kým sa trochu ochladí ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...