utorok 4. februára 2014

IN NEWS február - masielka na pery Nivea

No, dnešný report nie je ani tak veľmi februárový, ako je skôr januárový :D, bohužiaľ, skôr som ho publikovať nestíhala. /Myslím ale, že k žiadnej tragédii na tomto poli nedôjde, keď vám moje nové prírastky predstavím o nejaký ten deň neskôr!/
Týchto krásavcov som si nechala priniesť koncom januára od kamošky z Nemecka.





























Podľa informácií, ktoré kolujú kozmeticko-blogerským svetom, na Slovensku sa ich zrejme nedočkáme. Či to bude škoda alebo nie, dozviete sa už čoskoro! :)

- claire -

4 komentáre:

  1. Waaaau!!!! Vyzerajú úžasne!!! :-)
    R.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebudem s k nim ešte vyjadrovať, keďže si to nechávam do recenzie, ale áno, už na pohľad sú také... milé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už som si aj jeden zaobstarala, vanilkový :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dnes sa hádam dočkáme aj recenzie :)... Ale prezradím, že vanilkový je aj môj favorit ;).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...