utorok 11. februára 2014

Pupa Milano Kompaktná lícenka s aloe vera, odtieň 08, 7 g, cena cca 10 eur

Týždeň dozadu som bola donútená navštíviť známe kúpeľné mesto na západnom Slovensku a počas plnenia čisto nepracovných povinností som si to musela strihnúť rovno cez centrum okolo Auparku. Počas cesty som silno - presilno rozmýšľala, či to vezmem naozaj len OKOLO alebo rovno CEZ. Do predajne PUPA Milano sa totiž ja len tak ľahko nedostanem a - zásadná vec - keď už idem okolo /no jo, skôr CEZ než OKOLO ;)/, bola by škoda neomrknúť prípadný výpredaj. Aj keď ma na striedačku napadalo, že Auparku a Pupe predsa len odolám, moje kroky ma pomaly ale isto viedli k dverám nákupného centra.

Musím povedať, že s talianskou značkou veľa skúseností nemám. Laky na nechty mám rada, ale tým to v podstate hasne. Už dávnejšie som si však robila zálusk na nejaký rozjasňovač, tak som sa rozhodla, že by nebolo zlé začať v Pupe.
Misia "rozjasňovač" zožala úspech, ale to by som samozrejme nebola ja, keby mi v košíku neskončilo aj niečo z výpredaja. To niečo bola lícenka v 50percentnej zľave za krásnych 4,95 eura. Tu ju máme:


Musím sa priznať, ešte donedávna som krabičky s milión variantmi ružovej, červenej, oranžovej, hnedej a kyslozelenej statočne ignorovala. Keď sa mi ale v rámci jednej paletky /objednanej - ako inak - vo výhodnej akcii/ naskytla príležitosť urobiť pár vcelku vydarených lícenkových experimentov, pomaly ale isto som lícenkovej mánii podliehala. /No a keď k tomu pridáte rozjasňovač, s trochu praxe sa dá vyčarovať celkom obstojná náhradná tvár... ale o tom až niekedy nabudúce!/
Lícenku od Pupy som uchmatla viac-menej neplánovane už pri platení pri pokladni. Rovnako, ako sa nedalo odolať 50percentnej zľave, nedalo sa totiž odolať ani odtieňu.



Vždy som mala problém vybrať si vhodnú farbu na líčka, ale teda musím čestne prehlásiť, že tento neutrálny odtieň sadne asi každému. Farba, ktorá ladí s každým odtieňom pleti, vlasov, očí, očných tieňov, rúžov, pulóvrov, topánok, áut, prenosiek na mačky... Presne toto je pre mňa to pravé orechové!
Vôbec sa nemusíte báť, že to s farbou preženiete - s touto lícenkou sa to jednoducho nedá!
Súčasťou /kvalitného/ balenia so zrkadielkom je aj vydarený, chutný štetček. 





















































Farbu ním môžete naniesť v skutočne hojnom množstve a vašej tvári to neublíži. /Teda, zas to neberte doslovne - farebne by to síce žiadna tragédia nebola - čo určite poteší lícenkové začiatočníčky - ale mať na lícnych kostiach nepriestrelnú vrstvu farebného púdru, to by tiež práve nebola výhra!/
Konzistencia je trošku prašná, čo spôsobí, že balenie asi rýchlejšie vypotrebujete a keď si nedáte pozor, balenie si môžete pekne zasviniť, ale nie je to nič tragické, čo by mi vadilo. Pre bližšiu predstavu jedna foto:

  
Najlepší je výsledný efekt. Lícenku na tvári nejako extrémne vidieť nie je, napriek tomu je jasné, že tam to "niečo, čo robí vašu tvár krajšou", je. Týmto pádom ostatné kúsky v mojej /inak dosť chabej/ zbierke líceniek môžu poputovať na zaslúžený odpočinok, ja som svojho favorita už našla. 
Takto vyzerá lícenka na ruke:


























Negatívne však ohodnotím slovenský preklad, kde je lícenka označená za kompaktný púder. Pokiaľ však viete po taliansky, rusky, rumunsky, grécky, chorvátsky alebo čínsky, s pochopením účelu, na ktorý je výrobok určený, by ste problém nemali mať. No dobre, postačí aj angličtina alebo čeština.
Slečna predavačka v predajni mi ozrejmila, že niektoré zákazníčky si túto lícenku berú aj ako rozjasňovač. Hoci na fotografii zľahka rozjasňujúco lícenka pôsobiť môže, úprimne, v skutočnosti si túto jej funkciu neviem nejako zvnútorniť. Podľa môjho skromného názoru by ma lícenka dokázala rozjasniť len v tom prípade, že by odtieň mojej pleti korešpondoval s odtieňom horkej čokolády s 85percentným podielom kakaa, ale dobre, nikomu názor neberiem.
Kúpu tejto lícenky môžem za seba len odporúčať, ak by ste mali záujem, v piešťanskej predajni PUPA Milano /možno aj v ostatných/ by ste ju stále mohli zohnať vo výpredaji za necelých 5 éčok.

plusy:          farba, balenie, štetček
mínusy:      väčšia prašnosť, slovenský preklad

celkové hodnotenie: 9/10

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...