pondelok 31. marca 2014

Ak sa viac neplánujete červenať...

Čo takto napraviť si trošku chuť po nedávnej, nie práve pozitívnej recenzii na výrobok od Biodermy? A hneď niečím, čo sa tvári ako blízky príbuzný zvrzaného výrobku? :)
Na túto recenziu sa chystám už dávnejšie, nejako nevychádzalo... no aspoň mám výrobok dôkladnejšie odskúšaný. 
A o čom to vlastne hovorím? Áno, áno, o Sensibio AR kréme, ktorý sa netvári ako krycí /čím ma nesmierne potešil a teší stále!/, ale "len" ako liečivý...



Hneď na úvod považujem za potrebné objasniť vám stav mojej pleti - fotiť sa nemienim, tak aspoň detailnejší popis :). Občas býva moja pleť dosť presušená, s nejakým tým červeným fliačikom /najmä, ak istý čas používam nevhodné krémy alebo odličovadlá/ a pýši sa aj dvomi - tromi prasknutými žilkami. S výnimkou červenania, spôsobeného emočným rozpoložením /problém s červenaním som naposledy intenzívne riešila niekedy na strednej škole, odvtedy sa mi darí tento prejav slabosti držať pod kontrolou... plus-mínus :D/ som toho názoru, že som dosť ideálny kandidát na používanie výrobkov z rady Sensibio AR, určených proti začervenaniu akéhokoľvek druhu. 
Výrobok som si vybrala v rámci vernostného programu Biodermy /áno, som naozaj verný zákazník, ktorý využíva vernostnú akciu niekoľkokrát do roka - a nie je na tom nič nenormálne! :D/.
Podobne, ako mnou predbežne zatratené BBčko, aj AR krém je balený v šikovnej, sympatickej úzkej tubičke a vyzerá takto:

Čo ma prekvapilo, bola jeho pomerne hutná konzistencia - krém je naozaj dosť mastný /napriek tomu, že som si už čítala nejaké recenzie o jeho "ľahkosti", ale ja jednoducho tento názor nezdieľam!/, dokonca natoľko, že na deň by som ho na tvár nepoužila ani ja, známa uctievačka mastných krémov! /Možno aj tu niekde má korene moje sklamanie z BBčka!/ Takže naozaj neviem, či krém bude vhodný pre šťastné majiteľky mastnej pleti - ktoré začervenania trápia určite tiež.
Zato na noc je pre mňa tento krém ako stvorený. Nielen, že vďaka biodermáckemu patentu Rosactiv postupne bojuje proti začervenaniu, ale moja pleť je po aplikácii krému aj pekne vyživená  a chránená /aj keď v tomto prípade akurát tak proti zlým snom! :)/ a ja som presvedčená o tom, že by ochránil moju pleť aj v mrazivom počasí.
Krém používam už vyše mesiaca a pomaly ale isto sa jeho obsah blíži k hladine nula, takže aké-také účinky už vidno. Pleť pôsobí naozaj zjednotenejším dojmom, než tomu bolo doteraz - aj keď prasknuté žilky samozrejme sedia na svojom mieste stále. Bolo by naivné myslieť si, že zmiznú úplne, ale predpokladám, že nejaký účinok sa na nich prejaví po spotrebovaní viacerých balení a nielen toho jedného. Okrem toho, dôležitý je aj preventívny účinok, že jo. 
Ja som teda v globále s krémikom spokojná a určite to nie je moje posledné balenie - aj keď vysoliť zaň plnú sumu /cca 18 eur/ sa mi teda zrovna moc nechce. Takže, zasa nejaká akcia? ;)

plusy:           účinok, balenie
mínusy:       pocit mastnoty

celkové hodnotenie: 8/10

PS:
Aj vy ste také zvedavé ako ja, čím nás Bioderma v rámci akcie BFE prekvapí už zajtra? :)

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...