streda 5. marca 2014

Lip Spa Therapy - najmenší balzam na svete

Hoci pôvodne som mala v pláne strihnúť iný postík z dekoratívky, nestíham fotiť... Tak mi snáď odpustíte, keď sem šupnem opäť niečo o perách/papuľkách/držkách. Hold, maniak.
Aj keď katalógové popisky zaraďujú toto čudo medzi balzamy na pery, ja som sa rozhodla zaradiť ho skôr medzi rúže. Lip Spa Therapy od Oriflame, o ňom bude dnes reč.
Hoci som sa na tento "balzam" vďaka pekným fotkám v katalógu chystala už dávno, ku kúpe som sa dokopala až nedávno, keď sa Oriflame pochlapil asi 5 odtieňmi a cenou 2 eurá. Ten môj je ten najtmavší a vyzerá takto:








































Priznám sa, môj prvý dojem rovná sa mierne zhrozenie. Akože, farba OK, ale mrknime sa na balzamík naozaj zblízka:




























Z prvého pohľadu som ostala fakt mierne zdesená. Akoby nestačilo, že balenie je dosť labilné /ani tak nie na prvý pohľad, ale skôr na prvý dotyk, trasie sa ako huspenina, za ktorú by sa žiadny dedinský mäsiar nemusel hanbiť!/... Druhý šok nastal, keď som vyvrtela von celú tyčinku:







































WTF??? Alebo obšírnejšie: Menší balzam na pery som ešte nevidela. Za nejaké 2 éčka, no budiž - ale za plnú sumu?! Tak toto nie.
Moje hororové dojmy trošku napravilo prvé použitie /takže snáď ma zaryté fanúšičky balzamu neukameňujú!/. Hoci nepoužitý balzam vyzeral naozaj tragicky, napodiv je celkom mastný. Po perách kĺže ľahko a čo je pre mňa dosť veľkým prekvapením, vonia ako cukrík /ak má niečo v názve SPA THERAPY, neviem prečo, ale vôňa cukríkov je to posledné, čo by mi názov evokoval!/. 
Balzam pery zľahka hydratuje, o výžive však môžeme hovoriť naozaj len s megaveľkou dávkou obrazotvornosti. Čo sa týka tónovacieho účinku, za ten dávam palec hore - ružovo-hnedá farba je na perách naozaj veľmi pekná a - paradoxne - vďaka pidi-priemeru tyčinky si pery "narúžujete" naozaj pohodlne. 




















Napriek frflačkám by som si tento balzam v nejakej výhodnej akcii opäť celkom rada kúpila - nie však ako balzam, ale skôr ako pekný nude rúž.
Na záver pripájam netradičné dvojité hodnotenie:

plusy:          tónovanie, hydratácia, vôňa
mínusy:      takmer žiadny vyživujúci účinok, extrémne malá veľkosť balzamu

celkové hodnotenie:
Lip Spa Therapy ako balzam 6/10
Lip Spa Therapy ako rúž 8/10

- claire -

2 komentáre:

  1. Tento balzam je taký schizofrenický. Na jednej strane nadšenie z vône a chuti, na druhej sklamanie, že slabšie hydratuje. Ale sú veľmi pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veď to, nazvala si to presne - čistá schíza! :D Ale tak zas nič extra som od neho ani nečakala, čo sa výživy týka...

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...