piatok 4. apríla 2014

Astor maslá na pery PART TWO

Ako som už pár článkov dozadu avizovala, moja zbierka Astor masiel na pery sa prednedávnom rozrástla o nový kúsok. Považovala som za zbytočné viac sa o ňom zmieňovať, keďže som čakala rovnakú kvalitu, ako to bolo v prípade môjho prvého Astor Lip Butteru.
Na moje prekvapenie tomu ale celkom tak nie je. Preto som sa rozhodla, že sem šupnem tento malý postík...

O odtieni 002, ktorý som si zaobstarala ako prvý, som písala tu. Rúž /naozaj mi nejde z úst nazvať ho balzamom ani ničím podobným!/ ma prekvapil a moje nadšenie nepoznalo hraníc. Odtieň je veľmi nude, má jemný, oranžovo-zlato-hnedý nádych a jeho konzistencia sa podobá naozajstnému /ale tomu pravému, kravskému!/ maslu. Skrátka - jedna báseň!
Na perách vyzerá takto:

002 Loved Up















Po dlhších peripetiách sa mi konečne podarilo dopracovať k číslu DVA do mojej zbierky - odtieň 008 s názvom Hug Me som mala v hľadáčiku už dávnejšie, ale DMkovský dodávateľ ma zjavne nebral do úvahy. Samozrejme, neexistujem.
Nové masielko sa mi, napodiv, podarilo nafotiť aj v neporušenom stave:






















































A takto vyzerá Hug Me na perách /pre lepšie porovnanie vkladám nižšie ešte raz odtieň 002/:

008 Hug Me
002 Loved Up






























Rozdiel medzi rúžmi na fotkách nie je až taký výrazný, ale naživo ho vidno predsa len o kúsok viac - odtieň 008 je predsa len sýtejší a tónovaný viac do ružovo-hneda. Pre názornú ilustráciu hľa, moja ruka:

vľavo 008, vpravo 002



























Oba odtiene sú veľmi pekné a nekriticky musím konštatovať, že mi pristanú. Farba vydrží na perách rovnako dlho /resp. krátko, ale takto výživným rúžom to naozaj nemožno vyčítať!/ a potiaľto by sme to teda mali 1:1.
Čo ma ale prekvapilo, bola konzistencia. Ak si kúpite niečo, čo sa tvári /a aj naozaj JE!/, že je jedno a to isté, tak by ste čakali, že to jedno a to isté aj BUDE. Ale ono NIE JE! Aspoň nie až tak úplne...
008 totiž ani omylom nekĺže po perách tak, ako /kravské/ maslo 002, pocitovo je o niečo suchšie! Aby sme si rozumeli, aj 008 je skvelý a naozaj hydratačný rúž, ktorý sedí len tam, kde sedieť má, ale jednoducho nemám ten istý pocit úžasu, ako to bolo pri 002.
Asi sa nemusíme ani príliš dlho zamýšľať, čo je dôvodom tohto "problému". Na poslednej fotke je to celkom evidentné. Odtieň 008 totiž obsahuje malinkaté trblietky a 002 nie. Logika mi hovorí, že zrejme toto bude ten dôvod - ale ak má niekto iný názor, prípadne skúsenosť, tak sem s ňou! :).
Čo sa týka konzistencie, u mňa teda jednoznačne vedie svetlejšia nula-nula-dvojka. Hm, mám taký nejasný pocit, že by to asi chcelo tretí Astor Lip Butter! :D

Tentokrát moje tradičné hodnotenie vynechám. Ako som už spomínala, aj odtieň 008 skvelo hydratuje a vyživuje, ale predsa len to nie je 002... 
Takže pridám iba celkové hodnotenie odtieňa 008: 
9/10

- claire -

8 komentárov:

  1. Presne tento odtieň 008 som chcela aj ja. Nakoľko som sa ho v DM nedočkala, kúpila som si 002. 008 má aj moja sestra a tak som si ho stále skúšala a aj mi svedčal :-D Nejak som sa na ne namotala :-D Tie trblietky sú fakt super a tá farba mi fakt sekla :-D Nuž ale ako hovorím, musela som si kúpiť 002, aj s ním som spokojná. Nakoľko vlastním viacej leskov na pery, tento balzám od Astor si šanujem :-) ale pravidelne chodím k nemu pričuchávať :-) Nádherne vonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že "pravidelne chodím k nemu pričuchávať" :D... To poznám, vonia naozaj krááásne! :)

      Odstrániť
  2. Ahoj,
    pribudne trochu dlhší komentár:
    Náhodou som natrafila na Tvoj blog. Sledujem ich "pár" a nechápem, ako som mohla nenatrafiť na ten tvoj.
    Skúšaš výrobky, ktoré nie sú len "bio", "eko", "drahé" a pod., asi ako ja. Kupujem si aj veci z Avonu, takisto Baleu v DM, ale aj Alverde, Biodermu a pod..
    Našla som si na Tvojom blogu niektoré nové odporučenia na mnou nepoznané alebo zatiaľ nevyskúšané výrobky, ktoré plánujem v blízkej budúcnosti otestovať na sebe.
    Poctivo som prečítala všetky tvoje príspevky :).
    Pekný zvyšok nedele ! Sledovať ťa budem určite, akonáhle mi pôjde to nastaviť :).
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Lenka, uffff, že všetky príspevky, nebolo to za trest? :D
      Tak tento Tvoj komentár ma potešil zatiaľ asi najviac zo všetkých komentárov na mojom blogu ever! :) Presne kvôli tomuto blogujem /a okrem toho ma to ešte aj baví ;)))/... Budem rada, ak budeš sledovať naďalej, dám Ti malý bonz - v príprave je prvá giveaway, tak dúfam, že sa to bláznivé GFCčko konečne umúdri a pôjde všetko podľa plánu! ;)
      No a samozrejme - ĎAKUJEM! ;)

      Odstrániť
    2. Nie, nebolo to za trest :).
      A do GA som sa pokúsila zapojiť, zrejme neúspešne :(. Neviem prečo, ale GFC blbne a Google+ som vyskúšala s výsledkom, o ktorom neviem nič.
      V každom prípade pekný slnečný týždeň!
      Lenka

      Odstrániť
    3. Google+ úspešne ;). GFCčko veľmi neriešim, je to čudná vec... Ak toho 6. mája tú GA vyhlásim, možno už bude zrušené :D

      Odstrániť
    4. No a samozrejme dík za zapojenie, každá snaha sa cení ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...