utorok 1. apríla 2014

BIODERMA FOR EVERYONE alebo tip na aprílový nákup

Aaaaaaaa, je to tu... Tak tu konečne máme deň, na ktorý všetky bioderma-maniačky čakali presne 31 dní :) - 1. apríl a s ním vyhlásenie TOP produktu na ďalší mesiac.
Top produktom na apríl sa teda stáva:

zdroj: www.sunpharma.sk


Hurá! Tento výber ma fakt potešil a toto je výsledok :) :


























Ten, kto poctivo číta môj blog /alebo aj nepoctivo, ale na ten článok narazil/ a má dobrú pamäť, možno si spomenie, že som kedysi a kdesi /ja dobrú pamäť evidentne nemám!/ spomenula moje sklamanie z tohto krému. Istý čas som bojovala s nápadom kúpiť ten krém len kvôli recenzii - našťastie, tento geniálny nápad som nestihla zrealizovať.
Takže teraz sa mi Bioderma ozaj trafila do rany! :)
Čiže, milé kozmetické maniačky - hor sa na nákupy do lekární, za 4 eurá môžete vyskúšať 18 eurový krém, ktorý prinajhoršom budete mazať na ruky! :D Sama som veeeeľmi zvedavá, či svoj názor na tento krém po jeho ďalšom vyskúšaní prehodnotím.

- claire -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...