nedeľa 27. apríla 2014

OUT NEWS apríl



Blíži sa nám koniec mesiaca a vy sa ako vždy musíte mrknúť /iné vám neostáva! ;D/ na to, čo u mňa tento mesiac padlo za vlasť.
Rozhodla som sa ale aspoň čiastočne vás ušetriť a zredukovať zoznam výrobkov na tie, ktoré za pár slov – či už pozitívnych alebo negatívnych – aj stoja. V apríli to teda bolo toto:





Telové mlieko Dermacol svojou vôňou umelohmotného melóna načisto polepilo moje čuchové bunky a postaralo sa o to, že najbližšie mesiace sa melónu budem vyhýbať ako čert krížu. A keďže hydratácia bola naozaj len priemerná, k tomuto výrobku by som sa vrátila len s deviatkou pri hlave... možno...
Ďalšou vecičkou, spotrebovanou tento mesiac, bol medový šampón na vlasy a telo od Bione Cosmetics, o ktorom som vám ešte nepísala, hoci mám za sebou už tretie balenie.  Hoci má šampónik v názve BIO, až tak extrémne bio asi zrejme nebude, ale obsahuje keratín, kyselinu mliečnu, lecitín, včelí med, alantoín a pantenol, veľmi pekne vonia, aj pri pidi-množstvách priam neuveriteľne pení a nevysušuje ani moje vlasy, ani pokožku. Cena za netradičné 255 ml balenie bola, ak si dobre pamätám, presne 3,90 eura.
Balzam na pery Lip Spa Therapy od Oriflame. Písala som o ňom tu hľa. Ako balzam na pery sklamal, ale ako hydratačný rúž ho beriem. Dokonca natoľko, že už sa objednáva kus číslo dva.
Micelárka od Dermacolu bola súčasťou Lipstick Jungle Boxu a ako to medzi nami /mnou a mickou/ bolo, som vám písala v poslednom poste. Určite odporúčam, ale radšej tým, čo pleťou zodpovedajú popisu na obale! ;)
Posledný partizán - sprcháč s morskou soľou a vôňou citrónovej trávy, ktorý som už ospievala tu a jednoznačne patrí k tomu NAJ, čo Balea ponúka na poli sprchovaco-gélovom. Hustý, krásne vonia a nevysušuje. Takže u mňa kedykoľvek.
Tentokrát toho bolo trošičku pomenej. No nie každý deň je nedeľa ;).

- claire -

5 komentárov:

  1. Ten balzám od oriflame mám už asi 3. balenie, ale nie že by som ho tak milovala, len sa ku mne vždy nejako dostane, vyhovuje mi ale neskutočne mi vadí že je v ňom strašne málo. Ten sprcháč od balei som si min. týždeň kúpila, má veľmi príjemnú vôňu a zapáčil sa mi viac ako ostatné balea sprcháče. Od dermacolu som mala hroznovie mlieko, bolo fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou veľkosťou balzamu súhlasím - je to des!
      A ten sprcháč od Baley sa mi zdá najmä hustejší než tie ich ostatné sprcháče... tak som rada, že sa nepáči len mne ;).

      Odstrániť
  2. Super článok a tú micelárku od Dermacol som mala aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten sprcháč od Baley mám vo výhľade. Od Dermacolu odporúčam skôr ten sprchový gel pomaranč belgická čokoláda - je sladučký (ale tiež umelý).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo, ten pomarančovo-čokoládový sa páči aj mne, hoci zatiaľ som sa k nemu nedopracovala... Baleu môžem len vrelo doporučiť.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...