štvrtok 8. mája 2014

Bioderma - tip na májový nákup

Trošku neskôr, ale predsa. Čo nám Bioderma ponúka za krásne 4 éčka tento mesiac?










































No takto... Tento očný gél som už mala. Len písať o ňom sa mi veľmi nechcelo, a aj keď jeden kus som si predsa len v májovej akcii ulovila, zrejme to ani nenapravím.
Takže aspoň v skratke: Očný gél je neparfumovaný, konzistencia krémovo-gélovitá, aplikácia veľmi príjemná, počas niekoľkomesačného používania mi oči ani očné okolie nepodráždil ani raz.
Napriek tomu - vrásky vám nevyhladí, kruhy ani vačky pod očami nezmiznú, ani farba očí sa vám nezmení... to ako keby ste náhodou očakávali zázraky. Gélik vám totiž urobí službu ako každý iný očný gél/krém, od ktorého môžete očakávať akurát to, že vám pleť nepodráždi. Odporúčaná cena je 15,79 eura, čo teda vôbec nie je málo, ale za tie 4 éčka určite vyskúšajte. Minimálne vy, čo ste šťastnými majiteľkami precitlivených očí, by ste ho mohli oceniť.

- claire -

5 komentárov:

  1. Ja asi teda ani nevyskúšam, nakoľko už v 3. lekárni - že vraj partnerskej - sa mi ho nepodarilo
    zohnať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm -_-... Pozitívum je, že už dali aj na plagát "1 osoba/1 výrobok/1 deň", ale samo že to dodržujú asi málokde. Ja som bola vtedy v Nemecku, tak som zavzdušnila mamu hneď 2. mája...

      Odstrániť
  2. Ja som bola na nákup už 2.5. a v dvoch lekárňach mali vypredané... Nikde som nevidela plagát, tak som si myslela, že im krém ešte neprišiel a oni ho už mali vypredaný :-/ a vrchol všetkého bolo, keď som sa spýtala na krém, pani lekárnička ho zobrala z poličky, išla sa dozadu spýtať, či sú vypredané a povedala, že sú... a potom krém vrátila späť do poličky... a bol to zrovna ten akciový :-/ vraždila by som... ale nakoniec som ho našla v sunpharme a kúpila som jeden mame k narodkám :-) s veľkými nervami ale kúpila :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože nebudem sa opekňovať, minulý mesiac sa tiež u mňa ocitlo dokopy 5 hydrabio krémov :D ale práve o SKÚŠANÍ to je, takže myslím, že fakt by to tety lekárničky mohli dodržovať!

      Odstrániť
    2. No ale teda aj sa opekním, jeden som venovala do giveaway! ;D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...