piatok 11. júla 2014

Povinná výbava na leto PART TWO /alebo čo už zas budete potrebovať!/


Hoci by niekto mohol očakávať, že dnes tu opäť budem kecať o nejakých opaľovacích, potažmo POopaľovacích prípravkoch, nie je tomu tak. Dnešný postík bude o novinke od Ziaja, ktorá vám dopomôže k tomu, aby ste sa aj v letných horúčavách cítili komfortne. /Ak sa teda dá hovoriť o niečom takom ako „komfortne sa cítiť v štyridsiatkach“, 3x fuj.../




Sprej na chodidlá som dostala od Ziaja na otestovanie niekedy v polovici júna a testujem ho v podstate permanentne, takže si dovolím tvrdiť, že už mám celkom slušnú predstavu o jeho vlastnostiach a účinkoch. Začnime najskôr tými „kozmetickými“ detailíkmi.
Obsah je zabalený v jednoduchej plastovej fľaštičke s pumpičkou, minimalistickému dizajnu Ziaja ostáva verná. Rozprašovač funguje stopercentne, čo ma teda teší, lebo napr. pri niekoľkonásobne drahšej pumpičke od biodermieho opaľováku  to také úplne jednoznačné nie je a aplikácia výrobku  ma občas privádza do zúrivosti. Tu ale teda môžem skonštatovať, že niečo takéto nehrozí. Na druhú stranu, ak ho nosíte pri sebe v kabelke, tak radšej nebehajte, neskáčte, nerobte stojky a podobne, balenie zas tak veľmi odolné voči občasnému vytečeniu nie je.
Obsah jemne citrusovo vonia, vôňa ale nie je nejako extra intenzívna a z nôh si ju určite cítiť nebudete :)/teda jedine že by ste si ich priamo ovoniavali, čo si ale neviem dosť dobre predstaviť :)/.
Sprej má znižovať nadmerné potenie nôh, samozrejme neutralizovať prípadný nepríjemný odér a tiež pôsobiť proti plesniam a baktériám. /Čiže nebudete sa potiť, nebudete smrdieť a nesplesniviete! :D/ Aktívnymi zložkami majú byť kyselina anízová a sodium levulinate /Čo to je?/, a aj keď som sa v chémii pohybovala väčšinou len niekde okolo kategórie „dobre“, som toho názoru, že dôležitú funkciu zastáva aj v zložení na druhom mieste napísaný aluminum chlorohydrát.


Dosť bolo ale obkecávačiek, poďme sa mrknúť na účinok.
Výrobca odporúča sprej aplikovať na čisté a suché chodidlá /nakoniec, ako každý antiperspirant – čo si ale nie každý berie k srdcu, že/. Musím sa priznať, že sprej som si na chodidlá občas fúkla, aj keď neboli práve sterilné /napr. po príchode do práce, keď som sa zo sandál prezúvala do šľapiek/.
Nepatrím k ľuďom, ktorým by sa chodidlá nejako extrémne potili, ale samozrejme občas to neminie nikoho, najmä ak sa sústredím na to, aby sa nepotili, že jo. Ak som teda pocítila prvé náznaky, že moje chodidlá už nie sú také svieže, ako si predstavujem, že by byť mali /teda dokonalosť sama, že :D/, už aj som striekala sprej.
A aký je konečný vedikt? Nuž, milé dámy, sprej účinkuje! Aj keď spočiatku vás môže otravovať máličko lepkavý pocit na nohách, faktom je, že chodidlá sú po pár sekundách suché a svieže bez toho, aby ste ich museli polievať každých 5 minút, takže viac si ani nemôžem želať.
Vyskúšala som už zopár sprejov na chodidlá, ale toto je jednoznačne to NAJ. Zatiaľ čo ostatné boli len také „chladiče“ a „prekrývače“, tento potenie naozaj stopol. No a o ochrane proti baktériám a plesniam ani nehovoriac, že.
Sprej som u nás v predajni samozrejme zatiaľ neobjavila /ako inak!/, podľa netu sa cena pohybuje okolo 4,50 e. Takže dúfam, že čoskoro obsadí aj všetky slovenské drogérky.

plusy:          účinok!!!, nevtieravá vôňa, funkčná pumpička
mínusy:   máličko lepivý pocit prvých pár sekúnd, balenie, z ktorého môže vytiecť obsah – síce v pidi-množstve, ale predsa!

celkové hodnotenie: 10/10

Skúšali ste tento výrobok aj vy? Aký je váš názor na dostupnosť značky vo vašom meste?

PS:
A samozrejme ďakujem Ziaja za poskytnutie výrobku na testovanie! :)

- claire -



4 komentáre:

  1. Tento sprej som ešte neskúšala, ale mám z tejto rady krém na chodidlá a je pre mňa príjemným prekvapením. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejak mi z predajní vymizla moja obľúbená Balea s ureou, takže skúsim sa poobzerať aj po tomto...

      Odstrániť
  2. Vyzerá veľmi zaujímavo.
    Aj keď musím priznať, že tejto značke zatiaľ úspešne odolávam :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som v podstate "odolávala" tiež /aj keď to bolo skôr nedostatkom príležitostí :)/, ale čím viac skúseností s ňou mám, tým som prekvapenejšia... Zatiaľ :).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...