pondelok 18. augusta 2014

blogerky.cz - Moje leto



Dnes tu máme trošku netradičný článkový apdejt. Keďže som žienka súťaživá a mám ohľadne tejto témy čo-to na srdci, rozhodla som sa zapojiť týmto článkom do súťaže na portáli Blogerky.cz na tému „Moje leto“ ;).
Zrejme všetky vlny ultrahorúčav už máme za sebou a hoci to momentálne na nejaké teplotné extrémy nevyzerá, rada by som pár riadkov venovala téme mojej starostlivosti o /moju/ telesnú  schránku, hlavou počnúc a chodidlami končiac. Som totiž perfekcionistka, ale nie zas tak úplne, že ;).
Asi každá z nás na leto inštinktívne prechádza na ľahšie verzie všetkého a teda aspoň v tomto nie som výnimkou. Ako teda vyzerá môj deň v lete, keď sa teploty šplhajú k štyridsiatke? Nuž, bez okolkov prezradím, že je to dosť tragédia :). Takže poďme na to postupne.
Skoré ráno, teplota vzduchu v byte tak 28 stupňov celzia, vonku 25: Vytešujem sa, aká je vonku zima. Pootváram krížom-krážom všetky okná a s nadšením sa vystavujem prievanu. Čo na tom, že ma na druhý deň sekne v lopatke, hlavne, že cítim prúdenie vzduchu. Moja ranná kozmetická starostlivosť /samozrejme okrem umytia zubov, uší a extrémne rýchlej sprchy/ pozostáva z pretretia tváre a dekoltu omicelárkovaným tampónom, použitia očného krému a niektorého ľahkého denného krému.

 
Zvyčajne pod krém použijem aj megasuperhydratačné sérum od Biodermy, popr. IBA sérum – závisí od toho, ako moc mi je teplo a či som/nie som schopná prekonávať sa.

 
V ostatných ročných obdobiach sa so svojím bežným minimalistickým mejkapom dokážem vyhrať, to ale momentálne nehrozí – občas môžeme byť aj za prirodzené krásky, no nie? ;)
Plne mi musia vystačiť krycie schopnosti jednej kvapky mejkapu /s UV filtrom/, riasenka a rúž na pery. Viac nezvládnem a aj to s jedom zisťujem, že sa zasa začínam potiť! Mejkap preto zafixujem spŕškou termálnej vody v spreji. Ide sa do práce.

 
Doobeda, teplota vzduchu /všade/ vysoko prekračuje tridsiatku: Odmietam používať púder, miesto toho pri každej návšteve wc poctivo robím odtlačky svojej T-zóny do toaletného papiera. Úžasne saje mastnotu aj pot. /Ale potom bacha na lacné druhy hajzlákov, občas sa zvyknú trhať a lepiť na vašu tvár, tak aby ste si nevyrobili nejaké fó- pá! :)/ Nasleduje tristošesťdesiateôsme pretretie pier balzamom na pery a tristošesťdesiatyôsmy strek termálnou vodou v spreji. Toto ma naozaj neobťažuje.


Obed až podvečer, teploty atakujú štyridsiatku: Umieram!!! Kocúri bez pohnutia ležia roztiahnutí na sklenenom stolíku v obývačke a ja tiež akýkoľvek pohyb obmedzím na ultra-minimum, čiže na balzamovanie pier a stláčanie aplikátora na termálnej vode v spreji.  Mám pocit, že zajtra musím ísť kúpiť maxibalenie - toto malé sa nehorázne rýchlo míňa...
Večer, teplota v byte vysoko prevyšuje tridsiatku, vonku sa pomaly ochladzuje asi tak na 30 stupňov celzia: Čas na večernú sprchu. Odmietam sa čímkoľvek mazať, beautyblogerské výčitky sú ale silné, preto použijem aspoň inak nefunkčné telové mlieko do sprchy. Antiperspirant, samozrejme s tonou hliníkových solí najlepšie.
Tvár odlíčim biodermáckou /ako inak!/ micelárkou, nanesiem biodermácky /ako inak!/ očný krém a NEJAKÝ pleťový krém. Na noc znesiem aj niečo mastnejšie /čo nakoniec aj tak poutieram do vankúša, prípadne paplóna/ - veru tak, pri štyridsiatkach mi aj Hydrabio Riche príde ako mastná bomba. 

 
Nasleduje obligátnych tristošesťdesiatosem strekov termálnou vodou v spreji, vytiahnutej z chladničky. A balzam na pery, of course.
Noc, teplota v byte 30 stupňov celzia: Kašlem na krémovanie rúk aj nôh. Zvlhčia sa vlastným potom. Okná sú pootvárané krížom krážom a ja, čerstvo poprášená termálnou vodou v spreji /a s balzamom na perách/, si užívam minimálne náznaky prievanu v byte.
Skoré ráno, teplota vzduchu v byte tak 28 stupňov celzia, vonku 25: S hlavou podopretou oboma rukami sa zgúľam z postele, držiac si ju aspoň jednou rukou umyjem zuby, namažem pery a smerujem k lekárovi. Som seknutá. Akákoľvek kozmetická starostlivosť ide bokom. Pri odchode z bytu sa, samozrejme, nezabudnem postriekať prúdom termálnej vody, aby som neumrela na dehydratáciu pleti, než prídem na polikliniku.
Amen.

- claire -

PS: Tento apdejt článok bol vytvorený pre web blogerky.cz.


8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Zatiaľ ešte neviem, ale mala by som byť medzi prvou 40kou, čo získa Hydrabio sérum :)
      Súťaž trvá do konca mesiaca a potom sa vyberie najlepší článok, autor ktorého získa tuším kozmetiku Bioderma v hodnote 2000 Kč, abo také dačo... čo ja viem... :D

      Odstrániť
  2. Super, super článok! :) Radu Hydrabio priam zbožňujem! A s tými "sracákmi" to dobre poznám :D Teraz som ich vymenila konečne za super obrúsky od elfu a bez tých už nevychádzam z domu. A ani bez termálnej vody, je to moja záchrana, keď už popoludní v práci odpadávam od únavy :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Priznám sa, že som ho písala už dávnejšie, len som ho pri tejto príležitosti trochu refreshla. Haha, kto nemal ešte kúsok sracáku nalepený na čele, nech sa prihlási :DDD
      Voda v spreji je na leto must-have najsamväčší...

      Odstrániť
  3. Veru termálna voda je v lete pomocník na nezaplatenie. Inak nominovala som ťa na Liebster Award TAG.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím.
      A ďakujem za nomináciu, je to už druhá - pomaličky sa na tom pracuje, len si to musím ešte detailnejšie naštudovať :D

      Odstrániť
  4. Dobrý článok :) tú riasenku z YR mám aj ja, je dokonalá :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík :)
      jj, ja ju mám tiež moooc rada, bohužiaľ, už bude v out news poste :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...