štvrtok 25. septembra 2014

Čo už zasa nezoženiete x-(



Hurá, konečne som sa dopracovala ku krátkemu predstaveniu jedného skvelééého telového mliečka, ktoré UŽ ZASA na Slovensku zatiaľ nezoženiete /ale ja stále neprestávam dúfať, že raz sa dožijeme, bola by to totiž ozaj škoda!/. Upokojujúce telové mlieko Cien s 10percentným obsahom urey.

Čo má ureu, to je moje. Si už pripadám trochu ako úchyláčka! :D Holt, výrobky s obsahom močoviny moju dehydrovanú pokožku zatiaľ nikdy nesklamali, preto keď som v mníchovskom Lidli objavila toto telové mlieko, nezaváhala som ani na sekundu.
Telové mliečko nebolo až tak veľmi lacné, ako sme v našich Lidloch zvyknuté, vyšlo ma, ak si dobre pamätám, niečo cez 3 eurá. Napriek tomu, voči cene asi nebude namietať nikto, že :).
Keď som vás už tak trochu navnadila hneď v úvode, tak v tom budem pokračovať: Toto mlieko je úžasné!
Konzistencia je hustá, ale zas nie príliš.


Mliečko pôsobí na mňa trochu ako koncentrát /a celkom zamatový!/, preto úplne postačí aplikovať ho v malých množstvách – so vsakovaním nie je najmenší problém, pokožku trošku premastí /ale nie je to taká tá mastnota, čo vám ostane na povrchu pokožky a vy ju potom následne poutierate do pyžama!/ a najmä úžasne vyživí a upokojí! Pokožka je po ňom skrátka jedna báseň a účinok je dlhodobý.

Čo ma trošku rozčuľuje, to je zloženie, kde sa nájde aj nejaký ten parabénik. Nemôže byť každý deň nedeľa, čo už...

Nebyť zloženia, máme ašpiranta na ďalšie najsamlepšie telové mazadlo na svete!

plusy:          účinok, konzistencia, vôňa, cena
mínusy:      zloženie

celkové hodnotenie: 9/10

Máte rady ureu v kozmetike? Aký NAJ výrobok s ureou ste vyskúšali? :)

- claire -



1 komentár:

  1. Zaujímavý výrobok. Ja veľmi ureu nemusím, resp. ju ani nejak zvlášť nepotrebujem, ale už som si občas taký výrobok kúpila, najmä na ruky.
    A deťom kupujem pravidelne.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...