piatok 26. septembra 2014

Septembrové IN NEWS



Ajaj... Zasa to tu máme. Neviem prečo, pohľad na moje celomesačné nákupy takto pokope ma vždy uvrhne do hlbokých depresií. Ako je to možné, keď pri nákupe sa z každej jednej vecičky tak teším? ;)
Dnešný In News post si zasa musíme rozdeliť do NEJAKÝCH kategórií. Tentokrát si teda dajme Ameriku, Deutschland, objednávky, testovačky, /ne/obyčajné nákupy a kategória špeci.



Amerika. 2 EOSy a legendárny rozjasňovač Mary-Lou Manizer, ktorý týmto môžem vymazať z wishlistu. A na svoju obranu dodávam, že červené eosiatko dorazilo ešte koncom minulého mesiaca, len som ho už nejak nestihla zaradiť do minulomesačných prírastkov.



Deutschland. Ďalšia legenda – telové maslo od The Body Shop, tentokrát v limitkovej passion fruit verzii a zbierka baleáckych krémov na chodidlá s ureou, kúpená v záchvate nešťastnosti zo zmiznutia týchto krémov z našich DM drogérií. Na svoju obranu dodávam, že všetky tieto vecičky boli zaplatené už dávno dávno /maslo ešte tuším v júli :)/ a tovar mi len kamoška dotrepala zo svojej nemeckej domoviny, keďže v tieto dni poctila svojou prítomnosťou slovenskú domovinu.


Objednávky. Po dlhej dobe zas objednávka z Yves Rocher katalógu, ktorej výsledkom bol KONEČNE arganový olej, novinkový limetkový /nie limitkový!/ deodorant v guľôčke a olejový peeling na ruky, ktorý tiež môžem vymazať z posledného wishlistu. No a z Avonu nová hydratačná maska, o ktorej sa už čoskoro dočítate.

 /Ne/obyčajné nákupy... z drogérky, z lekárne... Článok o telovomaslovej limitke od Alverde ešte teraz trhá rekordy sledovanosti, což je zase na moju obranu – musela som kúpiť kvôli vám, mojim milým čitateľkám ;D. Fotené bez tej rozkošnej krabice - predčasne a neuvážene poputovala do odpadu. Set BBčka a púdru od Rimmelu za nejakých 6,50 bola kúpa, aká sa neignoruje a neodmieta. No a nakoniec potrebné drobnosti za pár centov až eur: lak na nechty Miss Sporty, ktorý mal byť pôvodne v odtieni burgundy, holt nevydalo a v reále je z neho karmínovo červený, podkladový lak na nechty Four Seasons s vápnikom /z lekárne - som zvedavá na účinky!/ a Dixi voda na suché vlasy.


Kategória testovačky. Denný krém a enzymatický peeling od značky Ziaja a zásielka dekoratívky, zaslaná v rámci novej spolupráce so značkou Astor. Musím prezradiť, že sa z testovania silno vytešujem už nejaký ten deň a čoskoro malú radosť urobím aj vám – a nielen recenziami ;). Sledujte blog! :)
No a na úplný záver tu máme sľúbenú špeci kategóriu.


Ak vám ušlo septembrové číslo malého Cosmopolitanu /ale áno, naozaj Cosma! :D/, ušla vám aj táto cestovná sada, pribalená ako darček k časáku. Podobné časopisy si poslednú dobu nechávam ujsť síce celkom pravidelne, tentokrát som ale urobila výnimku. 
No a posledná vecička, z ktorej sa teším a VÔBEC nemám výčitky svedomia, že je to štvrtá riasenka v mojej kozmetickej výbave – mini-riasenka Collistar, vydražená na FB v aukcii, výťažok ktorej pôjde – ako inak – na štvornožce.
No tak to by sme mali na tento mesiac všetko. Dúfam, že za tých pár dní, čo ostávajú do konca mesiaca, nebudem už nič nutne POTREBOVAŤ! :D

Čo zaujímavé pribudlo tento mesiac vám? ;)

- claire -


7 komentárov:

  1. Tomu říkám parádní nákupy. Tělové másla Alverde jsem si musela taky pořídit. Loni jsem vánoční limitku nesehnala, tak jsem ráda, že teď se mi to podařilo.

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík :)
      Vianočnú limitku som nezohnala ani ja, dodnes sa s tým neviem vyrovnať! :D

      Odstrániť
  2. Tomu sa povedia nákupy ako hrom ! :-) Popravde najviac ma zaujali telová masielka od Alverde, telové maslo od The Body Shop a samozrejmemôj milovaný EOS a Mary-Lou Manizer. Veľmi ma mrzí len to že som v DM-ku zaváhala a nezobrala si tie masielka , teraz si už môžem len búchať hlavu lebo už som ich nikde nevidela , teda v žiadnom DM-ku ktoré som za poslednú dobu navštívila . :-)
    www.bar-bor-ka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, podobný názor má aj moja peňaženka ;D...
      Ku podivu u nás tých masielok bolo nakoniec vcelku dosť...

      Odstrániť
  3. Nuž, slušné a najmä veľmi zaujímavé nákupy.
    Ja som podľa Tvojho odporučenia nakúpila v DM limitky, hneď tri - pre mňa a dve kamarátky už rovno na Vianoce :))) a tiež v lekárni každo mesačnú 4 € zábavku. Inak, len klasika.
    Cestovnú sadu som vystihla ešte v máji k Bazaaru, išla so mnou na dovču k moru.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dík, Leni ;).
      Jo a 4eurovú zábavku na budúci mesiac som ja kúpila prekvapivo už dnes :D, zajtra na blogu...

      Odstrániť
    2. Čiže tým chcem povedať, že zas v tomto dnešnom poste nebudú všetky septembrové nákupy, chjo... :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...