piatok 5. septembra 2014

TAG č. 2



Zo zoznamu svojich restov /ktoré mi občas nedovolia spávať, napriek tomu s nimi nič nerobím/ som sa rozhodla dnes vymazať jeden tag, na ktorý ma pred časom nominovala blogerka Janka Bianka, z čoho sa už zasa veľmi teším a ďakujem! :D
Snáď mi bude odpustené, že tentokrát poruším pravidlá Liebster Award tagu ešte viac a nebudem o sebe prezrádzať ďalších 11 faktov, keďže mi došla fantázia a asi ťažko by som o sebe vymyslela pre tentokrát už 22 vecí! :)
Takže moje odpovede pre /nielen/ Janku Bianku:

zdroj



1. Aký je Tvoj obľúbený hudobný štýl?
Otázku môjho hudobného zamerania som riešila v tagu č. 1 pomerne obšírne a vylučovacou metódou, ak by ale niekto nemal dostatočný rozhľad v hudobných smeroch, tak takto: som zarytá rockerka a metalistka, ktorá toleruje len málo ďalších hudobných štýlov.

2. Aká farba očných tieňov Ti najviac pristane?
Hnedá alebo sivá. Aspoň si to myslím – každopádne, nič iné na oči nepoužívam.

3. Máš radšej rúže alebo lesky na pery?
Odpoveď zde.

4. Aké oblečenie najradšej nosíš? V čom sa cítiš pohodlne?
Pyžamo. Kvôli tomu, že sa v ňom cítim najpohodlnejšie.

5. Kto je Tvoj obľúbený herec/herečka a prečo?
Hm, väčšina mojich obľúbených hercov je obľúbenými hercami preto, že hrali v mojom obľúbenom filme. Ak už musím nejakých vymenovať, tak trebárs Edward Norton v American History X, John Malkovich a Willem Dafoe v Shadow of the Vampire, Antonio Banderas v Desperadovi, Brad Pitt v Interview with the Vampire, Sean Penn a Tim Robbins v Mystic River, Tim Curry v It, Peter Dinklage v Game of Thrones, Woody Allen všade, Johnny Depp všade... a tak :).

6. Kde najradšej nakupuješ kozmetiku? Máš radšej on-line alebo kamenné predajne?
Aj aj. Momentálne nakupujem najradšej tu.

7. Aká je Tvoja vysnívaná krajina, v ktorej by si chcela žiť?
Celkom jednoznačne Stredozem. Narnia celkom jednoznačne nie.

8. Sleduješ módne trendy alebo sa riadiš skôr vlastným štýlom?
Nesledujem. Problematikou môjho /ne/vzťahu k móde som sa zaoberala v tagu č. 1.

9. Ktoré letné aktivity Ti budú najviac chýbať?
Sedenie a ležanie v tráve... Neviem, či je to vyslovene aktivita, ale určite je to NEaktivita. Všetkým ostatným mojím letným /ne/aktivitám sa môžem venovať po celý rok.

10. Keď si máš vybrať medzi knihou a časopisom, čo preferuješ?
Knihu. Aj keď ako občasná prispievateľka do istého ženského lajfstajlového mesačníka by som mala povedať to druhé! ;)

11. Akú farbu by si na seba nikdy neobliekla?
Kedysi by som vymenovala každú okrem čiernej. Dnes som už tolerantná a ako som už kedysi písala, vekom som nadobudla schopnosť dať na seba hoci aj ružovú. Na jednom kuse oblečenia samozrejme :). Ale ak si k môjmu červenému ferrari oblečiem červené tričko, furt sa cítim trápne! :D

- claire -


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...