piatok 17. októbra 2014

Takmer osemhodinové Perfect Stay od Astor



Nie som zaťažená na lesky. To hneď na úvod. Lesky lepia pery, lepia vlasy, poštové známky, ľudí k plafónu... Skrátka e-e. Napriek tomu, keď drogérkový lesk, tak od Astoru.


Boli časy, keď som na leskoch frčala. Jeden som dokonca spotrebovala do dna, čo je u mňa teda vec nepredstaviteľná a ja smútim za ním dodnes. Môj miláčik bol práve jeden z predchodcov leskov Perfect Stay od Astoru, ku ktorým si dnes povieme pár tradične teplých slov.
Keď mi došla moja prvá zásielka na testovanie od značky Astor, faktu, že poslali lesky, som sa veľmi potešila. Po dlhej dobe zas vyskúšam. Už menej ma však potešili odtiene, ktoré sú síce NÁDHERNÉ, ale tak trochu nie moja šálka kávy. Teda, ÚPLNE CELKOM nie moja šálka kávy :D. 
No neva, uvidíme.

Lesky od Astoru sľubujú až 8hodinovú výdrž, optické zväčšenie a hydratáciu pier. Farebná škála ponúka až 10 farebných verzií a určite by som si vybrala aspoň zo päť.
Poďme sa ale teda pozrieť bližšie na zúbok mojim dvom krásavcom.
Obal je klasický leskový – nejdem z neho do kolien, ale určite neurazí - s osvedčeným klasickým aplikátorom. 

Astor mi poslal dva brutál odtiene s adekvátnymi menami: Sexy Coral a Fuchsia Cabaret /Mimochodom, posledný menovaný je údajne obľúbencom tváre značky Astor Heidi Klum! :)/. Obidva odtiene sú naozaj veľmi dobre pigmentované – povedala by som, že Fuchsia je naozaj mega-pigmentovaná, Sexy Coral „len“ veľmi dobre pigmentovaný.
Na porovnanie – s mojim starším leskom od Astoru.


Takto vyzerajú lesky v akcii :).

Sexy Coral

Fuchsia Cabaret

Oba lesky sú na perách veľmi príjemné, konzistencia je priam hodvábna a maslovitá. Podobne ako moji obľúbení starší leskoví partizáni od Astoru, aj nové 8hodinové lesky hydratujú pery celkom postačujúco a nie je nutné použiť pod ne balzam /čo ja zvyknem výdatne praktizovať/. Prekvapivo lesky ani veľmi nelepia, což je celkom novinka, keď sa máme baviť o dlhotrvácnosti vecičky.
Apropooo, dlhotrvácnosť. Hoci lesky sľubujú až 8hodinovú výdrž, na tú samozrejme zabudnite. Lesk je lesk a ten dlhotrvácny vydrží na perách určite dlhšie než ten obyčajný, ale aby vám vydržal 8hodín, asi by ste museli ležať vystretá na márach. Aspoň na tých avizovaných 8 hodín ;). Lesk vám bez jedenia, pitia a ďalších úprav vydrží na perách tak 3 hodiny a potom sa s ním môžete akurát tak rozlúčiť. K dobru slúži fakt, že sa vstrebáva a mizne vcelku prirodzene, takže polhodinku od polhodinky máte na perách stále iný a iný odtieň lesku :).
Tu hľa ale dôkaz, že na tej dlhotrvácnosti niečo bude – takto vyzerajú lesky na ruke po drhnutí vodou a mydlom. Ale FAKT drhnutí! :)


Zatiaľ čo môj starší lesk zmizol bez problémov ako gáfor, 8hodinové Perfect Stay držia a držia... a držia. Bez debaty.
Čo sa mojich odtieňov týka, namotala som sa najmä na Sexy Coral, ktorý napriek tomu, že je výrazný /po hodinke aj tak bude vyzerať vcelku nude :D/, stále je prudko nositeľný aj na bežný deň do práce. Fuchsia je na mňa už trochu moc a teda skôr na večer/noc/veľmi skoré ráno... :D. Napriek tomu ja ale stále pokukujem po tých viac „nude“ odtieňoch.
Odporúčaná cena leskov je prijateľných 6,49e a len čo sa dopracujem k nejakej akcii v našich drogérkach, je možné, že nakúpim do zásoby. Aby som si zasa netrhala vlasy ako naposledy ;).

update: V tomto e-shope momentálne lesky zoženiete za fuckt mega-cenu! :)
No tak si to zhrňme:

plusy:          široký výber odtieňov, hydratácia, pomerne dobrá výdrž
mínusy:      určite nie 8hodinová výdrž

celkové hodnotenie: 8/10

Skúšali ste nové lesky od Astoru? Máte rady lesky? :)

- claire –


PS: A samozrejme na záver ďakujem zastúpeniu značky Astor za poskytnutie leskov na testovanie! :)








 

6 komentárov:

  1. Ja mám lesky na pery radšej ako rúže práve preto, že sú mastnejšie...To následné lepenie vlasov na pery je síce otravné, ale zasa to zachráni nejaký cop vo vetre :-)
    Tieto lesky som ešte nemala, ale mala som možnosť vidieť, že vydrží ozaj viac ako môj lesk...
    R.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja mám zas ten pocit, že kvalitný hydratačný rúž vyživí pery viac než lesk, ale tak každý uprednostňujeme niečo iné... :)
      Ano, vydrží, ale určite nie 8 hodín, toľko nezvládnu ani lip tinty...

      Odstrániť
  2. Ja ich mam a som sklamana.... pre mna urcite nie su maslovite, ale totalne lepive.. fakt neprijemne na perach a ani som nemohla odskusat ich vydrz, lebo to bolo tak neznesitelne, ze som ich musela zotriet.. ale farby maju pekne, to je pravda.. ako vidim, tak aj tebe sa na perach tak zvlastne usadzaju ako mne... :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, čo myslíš. Len ono je to fotené makrom, takže fotky treba brať s rezervou, usádzanie vo vráskach /ktoré, mimochodom, robí asi väčšina dobre pigmentovaných drogérkových leskov/ našťastie vidieť zo vzdialenosti asi tak 5 cm a menej, aspoň u mňa...
      Ale teda vôbec nesúhlasím s tým, že sú "totálne lepivé" - to si ešte neskúšala môj parížsky lesko-balzam :D... Ten "totálne lepivý" JE /aj keď mi to nejak extra nevadí, aspoň poriadne drží ;)/...

      Odstrániť
  3. Ja a lesky na pery sa nemáme vo vzájomnej obľube už niekoľko rokov a táto vzájomná nepríťažlivosť potrvá aj naďalej bez ohľadu na to, že mám super krátke vlasy :).
    Nuž, od určitého veku dámy lesky na pery nepoužívajú :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D rovnaký vývoj situácie u mňa!
      Celkom rada by som ale vyskúšala nejaký high-end lesk, ale zas na to som príliš lakomec :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...