streda, 25. februára 2015

IN NEWS február



Posledné týždne som prehodila výhybku. Je vám jasné, že na vine asi nebude náhle vstúpenie si do svedomia, ale skôr zásoby noviniek, ktoré sa u mňa za posledný mesiac nakopili a ja som za ne nemusela vysoliť ani euro - preto som si pár vecí dopriala z trošku drahšieho súdka :).
Dnešný prírastkový postík si preto rozdeľme do kategórií „pre radosť a takmer zadara“, „testovačky a darovance“„ostatné“.


Je vám jasné, že z názvu prvej kategórie prírastkov môžete vážne brať akurát tak to „pre radosť“ :D. Po dlhých storočiach som opäť raz urobila nákup v U.S. vodách a tentokrát som si urobila pomaly už tradičnú radosť novými eosíkmi, tentokrát v jarno-limitkovej verzii melón-marakuja a jeden klasický blueberry acai. Po benefitích kazetkách pokukujem už celé veky a že ma to teda stálo síl, vybrať z toho množstva jednu! Nakoniec, ako správna rockerka, som si vybrala tú „rockerskú“ :).


Ani moja druhá návšteva v L´Occitane predajni sa nezaobišla bez darčekov. Teda popravde, ak by nebolo tých darčekov, možno by sa NEZAOBIŠLA CELKOVO, ale poznáte to – ak je hodená návnada naozaj kúl ;).A tak v mojom nákupnom košíku skončil peeling na rúčky a tuhý parfum, o ktorom som vám písala celkom nedávno.
Hoci som tento mesiac neoslavovala ani narodeniny, ani meniny, ani Vianoce, ani Veľkú Noc, ani Dušičky, zopár skvelých ľudí v mojom okolí sa rozhodlo, že dosť bolo utrácania peňazí Claire Clairmont! :D Čím zdravím Evičku, Lusilku a tých NAJ sponzorov mojej blogerskej činnosti! :)))

 
No a na záver si dajme kategóriu „ostatné“...


... ktorá predstavuje veci, ktoré som naozaj poctivo kúpila za vlastné, ťažko zarobené dukáty.
Recenzie čoskoro! :)

Zaujalo vás niečo z mojich prírastkov? Čím pekným ste si urobili radosť tento mesiac vy? ;)

- claire -


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...