utorok 10. februára 2015

Najsamviac mejkap pre bledule



Pred časom slovenskými a českými beauty-blogmi prebehla vlna recenzií na jeden z posledných rimmeláckych mejkapov a aj keď som sa veľmi snažila odolať a presvedčiť sama seba, že ďalší mejkap nepotrebujem, nakoniec nevydalo.  Nalákal ma totiž asi ten najsvetlejší odtieň, aký aktuálne  v drogérkach zoženiete. A keď sa k tomu pridala 50percentná zľava... no odolajte! ;)



Mejkap Lasting Finish Nude od Rimmelu sľubuje síce len stredné krytie, zato 25hodinovú výdrž a ako bonus nás chráni pred zúrivými slnečnými lúčmi espéefkou číslo dvadsať. Ak k tomu prirátate ten svetlý odtieň /010 light porcelain/, ideálnejší mejkap pre mňa si neviem predstaviť. Resp., nevedela som si to predstaviť VTEDY, dnes už moje ilúzie sú trošku otrasené. Že prečo?
Prvá vec – konzistencia. 


Mejkap je hovadsky tekutý. Posledné roky fičím na krémových mejkapoch a toto riedke čudo ma fakt prekvapilo. A ak sa mám rozhodnúť  medzi tým, či „milo“ alebo „nemilo“, skôr si vyberiem druhú možnosť. Keďže obsah je ukrytý v tej najobyčajnejšej tube, vďaka riedkej konzistencii si ten otvor a vnútornú časť dekla zakaždým pekne zaseriem - čo je teda u mňa vec neodpustiteľná!
Keď sme už pri obale...  Kam sa podelo zloženie??? Nie že by ma pri mejkape až tak extra zaujímalo, ale už len z princípu...


Odtieň. My beauty-blogerky sme žienky nevďačné a furt musíme na niečo frfľať. Pri mejkapoch väčšinou na tmavé alebo oranžové odtiene. No a ak nejaká značka príde s fakt svetlým a neoranžovým mejkapom, tak na to, že je PRÍLIŠ SVETLÝ a PRÍLIŠ DO RUŽOVA! Čo teda tak trochu naozaj JE prípad nášho mejkapu /a foťáku sa to tentokrát nie až tak veľmi podarilo zachytiť/.
NAŠŤASTIE vyzerať ako mŕtva nevesta dlho nevydržím. Mejkap na mne totiž prekvapivo rýchlo zoxiduje a odtieň sa tak dokonale vyrovná môjmu prirodzenému odtieňu pleti. Takže výrobca na tom obale asi až tak veľmi nekecal, že sa mejkap prispôsobí...
Čo sa trvácnosti na vašom ksichte týka, tu už krivka môjho /ne/nadšenia zasa klesá. Nie že by mejkap nedal bežnú osemhodinovú šichtu v kancli, ale rozdiel medzi ním a mojimi zvyšnými „netrvanlivými“ mejkapmi som absolútne nepobadala.
Rovnako je to aj so zmatňujúcim efektom. Krivka klesá furt.


Významné a vôbec nie malé plus má ale u mňa mejkap za už spomenutý ochranný faktor 20. Moje zimné krémy totiž UV ochranu väčšinou neobsahujú, takže túto dieru treba nejako zaplátať, že jo.
Mierne povytočenie krivky smerom dohora tu máme aj za peknú sviežo-uhorkovú vôňu, ktorej potrebnosť až vhodnosť je, na druhú stranu, pri mejkape vcelku diskutabilná, že...
Suma sumárum, za tie necelé 3 éčka, čo som za mejkap dala, stojí táto vecička určite za vyskúšanie, náročné užívateľky /medzi ktoré ja ale asi nepatrím!/ sa ale bezpochyby môžu len pousmiať, prípadne si od srdca zahrešiť.

celkové hodnotenie: 7/10

Skúšali ste tento mejkap? Ako ste spokojné s ponukou mejkapových odtieňov na pultoch našich drogérií?

- claire -


19 komentárov:

  1. Myslím, že toto je produkt, ktorý si v drogérke rada odpustím. Nič pre mňa. Príliš lacný na moju 40-ročnú pleť. Celkovo značka Rimmel sa podľa mňa zameriava na inú vekovú kategóriu :))).
    A predovšetkým, aj keď je makeup tekutý (ako napr. Guerlain, ktorý používam teraz), je to úplne iná káva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na niečo podobné sa chystám aj ja /predsa len - vek nepustí! ;D/, ale to už fakt chce asi vzorku najprv :) Ktorý presne máš?
      Ja som bola kedysi plne spokojná s takým zmatňujúcim Astoráckym, už ho tuším v tej pôvodnej verzii nevyrábajú...

      Odstrániť
    2. Ja netuším aký presne má názov, ale kupovala som ho vo Fannku v zľave s kupónmi a som s ním veľmi spokojná. Plánujem ešte z tejto značky nejaké 2 produkty (Meteorits a Terracottu).
      Myslím, že je to tento:
      http://www.parfums.sk/guerlain/lingerie-de-peau-make-up/

      Odstrániť
  2. Tento make-up som skúšala len zo vzorky, ale fakt mi pripadá strašne tekutý a oditeň vo vzorke bol dosť tmavý. Na mne väčšina make-upov oxiduje, takže toto by asi tiež nebolo ono, byť najprv pekne svetlá a potom oranžová je niečo, čo u make-upov vrcholne neznášam. V drogérii si viem veľmi ťažko vybrať vhodný odtieň - zatiaľ mi sedí Dermacol 24h Control v odtieni 1, na leto znesiem aj dvojku a od Rimmelu Stay Matte, ten je doružova a neoxiduje čo je presne pre môj typ pleti. Celkovo sa k nám ale podľa mňa dovážajú černošsky oranžové make-upy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na mne chvalabohu zoxidoval akurát do ideálneho odtieňa :D ale nabudúce vyskúšam zrejme radšej niečo iné, tá tekutá konzistencia je fakt naprd.

      Odstrániť
  3. No presne z tohto dôvodu som o ňom nepísala recenziu. Mne nejakou náhodou sadol a vyzeral na mne dobre, no štve ma, že neviem, čo je v ňom. Chcela by som si ho zobrať do parády, vychváliť, skritizovať... ako to ja viem. No Rimmel po novom prestáva uverejňovať zloženie. Dokonca ani oficiálna UK stránka k novinkám nič nepíše. Keď som napísala na FB a pýtala sa, prečo, bolo mi dosť netaktne odpovedané. Odbavili ma slovami, že vraj majú zoznam zložiek k dispozícii predajcovia. Je pekné, že ho majú, ale nikto ho nedá do stojana, takže asi nemajú, alebo nepokladajú za dôležité niečo vytlačiť z mailu a dávať zákazníkom k nahliadnutiu. A keď som sa v pár drogériach opýtala na zložky, pozerali na mňa ako teľatá na nové vráta. Tento prístup sa mi nepáči. Astor sa zatiaľ nepokazil, no v Rimmeli sa už začínajú správať ako sa správa Loreal. Asi sa boja kritiky od bloggerov, inak mi to nejde do hlavy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, že som na Teba hneď myslela?! :D
      Ale môže si toto značka vôbec dovoliť???

      Odstrániť
    2. a neexistuje zakon o tom, ze zlozky musia byt zverejnene?

      Odstrániť
    3. Oni sa budú kryť tým, že zoznam zložiek je k dispozícii u predajcu. Tak keď tak, tak sprdnutý bude obchod.

      Odstrániť
  4. Vyzerá krásne :). Oplatil sa cenovo viac kúpiť vo Fannke než na nete?
    Na meteority si ale brúsim zuby aj ja... len keď furt má náhlu prednosť niečo iné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Netuším kde, pretože mne v tom momente sa najviac oplatilo vo Fann (zľava, kupóny), ale nabudúce (čo bude určite) kúpim zrejme u Katky v parfumérii: http://katkaparfumery.sk/ alebo elnino.sk. Kde ho budú mať a bude najlacnejší.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pre mna tragedia,myslela som si ze som bledula a prd-na tento makeup som pritmava. (Jaaaa??) Totalna nevydrz. A najvacsia chyba bola zmiesat ho s tmavsim odtienom ineho druhu. Bola som flakata ako dalmatin. Dakujem,ale nikdy viac

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Recenzii bolo vela, ale toto je prva, ktoru som na tento make-up docitala do konca a ma aj vypovednu hodnotu. Takze pochvala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Za mna tento makeup vôôôbec neeee ,ani odtien žiaden nesedel a na tvari katastrofa ,sedel ako maska, citila som ho na pleti celý den .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja hlavne nechápem všetky tie ódy, čo som si naň prečítala... Ale teda som rada, že nie som ja sama tá divná! :D... aj keď... :D

      Odstrániť
  9. Martinka, priznám sa, táto kacírska myšlienka už napadla aj mňa, zmiešať to, ale teda ja odolám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to urcite nerob! Iba ak chces niekoho vystrasit. Krasne zvyraznene pory,vrasky,supinky a k tomu naaadherne flaky. No kto by po tom netuzil? :-D :-D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...