sobota 21. februára 2015

Pekelne dobré mazadlo na ruky?



Asi si budete klopať na čelo... Keď som ale vyskúšala túto novinku od Ziaja, moje srdce zaplesalo v štýle 3x hurá, lebo „konečne poriadna negatívna recenzia!“ :D. Lebo ak píšete viac-menej samé pozitívne recenzie na výrobky značky, s ktorou spolupracujete, skôr či neskôr sa nájde niekto, komu to začne byť divné.
Keď to ale divné začne byť aj mne samotnej, to je už situácia na zamyslenie, že :D. Nakoniec to ale, bohužiaľ, taká tragédia nebude :). A vlastne možno to bude celkom inak! 


Keď som dostala ponuku od Ziaja vybrať si pár výrobkov z radu s kozím mliekom na otestovanie, po regeneračnom koncentráte na ruky som chňapla okamžite. Prečo asi, že ;). Moje očakávania boli po predchádzajúcich skúsenostiach s poľskými mazadlami a patladlami prirodzene dosť veľké.
No ale začnime obalom. Ziaja ostala verná svojmu elegantnému minimalizmu, takže tu máme klasickú 50ml bielu tubičku so sivou štylizovanou kozou navrchu, ktorá predstavuje asi vrchol zdobnosti menovanej značky. 


Čo by sme mali od koncentrátu očakávať? No, podľa výrobcu celkom dosť - liečbou presušených a popraskaných rúk počnúc a bielením farebných nerovností končiac. Čo mne osobne znie celkom fajn, že jo. A ak sa k tomu pridá cena 3,49...
Mrknime sa najprv na konzistenciu. Tá je hutná, ale nie je to taký ten klasický koncentrát, ktorý po ruke ledva rozmažete a aký ja teda až tak nemusím. 




Hmota je dosť hutná, ale pri rozotieraní pokožku rúk príjemne chladí a ukľudňuje. Pokožka je jemne premastená, ale nie je to nič tragické.
Práve naopak. Vstrebanie krému bolo pomerne intenzívne a rýchle, čo je vlastne prvá vec, s ktorou som bola zo začiatku nespokojná. Koncentrát totiž na môj vkus nielen že bol fuč  vcelku rýchlo, ale moje ruky mi po pár minútach pripadali ešte suchšie než obvykle. Čo je teda vec, po ktorej pri používaní regeneračného koncentrátu túžim, že.
Tu hľa, pozitívna vsuvka v podobe krátkeho pohľadu na zloženie, ktoré sa tentokrát zaobišlo síce so silikónmi, zato bez akýchkoľvek parabénov a s takými dobrotami ako proteíny z kozieho mlieka, bambucké maslo, kakaové maslo, makadamiový či olivový olej. 


A bla-bla-bla. No, len kam sa podel účinok, že...
Moja nasratosť pokračuje: vôňa. Vôňa kozieho radu mi veľmi imponuje, ale v regeneračnom koncentráte máme koncentrovaný asi nielen účinok. Krém vonia tak neuveriteľne silno, až upadám do mdlôb. Vôňa by bola fajn, ale v tejto intenzite vám spôsobí akurát tak migrénu alebo nespavosť, že. Chcelo by to ubrať plyn minimálne o polovicu!
Je vám jasné, že po skúsenostiach prvých dní som veľmi nemala chuť zaoberať sa ostatnými účinkami tejto vecičky a jediné, na čo som sa tešila, bola negatívna recenzia :). Lenže!
To „lenže“ prišlo asi po dvoch týždňoch pravidelného používania koncentrátu. Moje ruky zrazu – ani som si nevšimla ako! - prestali byť vysušené ako päťtisícročný egyptský faraón a náš milý prehnane voňavý krémik sa do nich už nevpíjal až takou rýchlosťou svetla! Čo prišlo teda fakt prekvapivo, keďže ja už som v duchu skladala prvé vety do frfľavej recenzie, ktorú som neskôr musela /sakra!/ zmeniť.
Pretože /sakra! :D/ ten koncentrát až takým prepadákom asi nebude - skôr naopak, ono je to vlastne asi skvelá vecička, na ktorej účinok si ale musíte tak trošku počkať. Lebo moje ruky sú posledné dni naozaj celkom vláčne a hebké a ja zásluhu nedokážem priznať ničomu inému, než tomuto koncentrátu .
Čo sa týka bielenia pigmentových škvŕn, moje paprčky sa mi zdajú síce o málo viac biele, ale keďže pigmentové škvrny ma nejako veľmi netrápia, neviem tento účinok zodpovedne posúdiť.
V každom prípade, ten výživno-ochranno-hydratačný účinok sa mi páči čím ďalej, tým viac.
Pre tentokrát si číselné hodnotenie odpúšťam a doplním ho až po spotrebovaní balenia :).

Odkaz pre slovenské zastúpenie Ziaja: PROSÍM VÁS, už mi konečne pošlite nejakú prepadákovú tutovku, nech môžem niečo poslať do horúcich pekiel, lebo takto smerujem akurát tak k tomu, že môj blog bude pôsobiť nevierohodne!!! :D Za pochopenie ďakujem! :D

Zaujala vás táto vecička tak ako mňa? Už len z princípu by som rada vedela, či má niekto podobnú skúsenosť...

- claire –

PS: Ďakujem slovenskému zastúpeniu značky Ziaja za poskytnutie tejto pekelnej vecičky na testovanie! :)

8 komentárov:

  1. Naozaj zaujímavá recenzia, do poslednej chvíle som nevedela ako to vlastne dopadne. Ja nemám s touto značkou totálne žiadne skúsenosti, ale už mi dochádza môj sprcháč takže skúsim asi konečne niečo tejto značky, chystám sa asi na ten sladký kakaový rad, keďže je zima tak sladké vône u mňa bodujú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Sprcháče môžem len a len odporučiť, aj keď ten kakaový som neskúšala...

      Odstrániť
  2. Ja mám práve na stole klasický krém na ruky z tejto rady. Mám ho moc rada, ale to ja vlastne všetky veci Ziaja.

    PS: Ten odkaz pre Ziaju ma dostal! :-D
    Tiež pre nich testujem a s ich produktami som nesmierne spokojná, ťažko na nich nájsť nejakú chybičku, hoci sem-tam sa nejaká drobnosť nájde. Ale takisto mám pocit, že potom pôsobím ako blogerka, ktorá všetko chváli len kvôli spolupráci, hoci to tak nie je :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD
      U mňa je to nápodobne... len vysvetľuj to nezainteresovaným! :D

      Odstrániť
  3. Ziaju začínam mať vcelku rada. Ani jedna vecička, ktorú som si kúpila, ma nesklamala a bola som nadmieru spokojná.
    Počnúc sprcháčmi (pomaranč ako tik tak vôňa, zelený, čokoláda), teraz plánujem ten kozí sprcháč. Ďalej od nich už dlho používam krém na oči z bielej rady a je fakt dobrý.
    veľmi as mi páčil z kozej rady krém na ruky (nie tento, ale ten v pevnej tube) a bol skvelý.
    ešte som neskúšala od nich nič, čo by sa mi nepáčilo.
    Kúpila som si teraz spolu s ďalším balením krému pod oči aj zelenú pleťovú vodu (uhorkovú ?), asi tonikum, tak uvidím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada, že nie som sama, ktorému od Ziaja zatiaľ v podstate všetko vyhovovalo :)))... Na ten očný krém bude zajtra recenzia :).

      Odstrániť
  4. Mala som krém na ruky s olivou a spokojná som nebola, vyskúšaj ten :) ale s telovým krémom z tejto kozej rady som spokojná

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...