streda 8. apríla 2015

Ďalšia úžasná generácia Astor masielok na pery!



Konečne prišiel čas pozrieť sa bližšie na zúbok bohatej nádielke od Astoru, ktorá ku mne dorazila minulý mesiac a jo, kto by si bol tipol, že začnem matnými maslami na pery, tipol správne ;). A kočky moje, vyzerá to na ďalší must-have!


Posledný polrok svojho života som strávila prudkým frfľaním na všetky matné rúže tohto sveta a moja akceptácia ich existencie v mojej rúžovej zbierke bola tvrdo podmienená úžasnosťou odtieňa na mojich perách. Keď sa ku mne ale doniesla info o matných novinkách z radu už takmer kultových masielok na pery od Astor a že sa u mňa – chcem-nechcem – objavia /haha, že NECHCEM? :D/, moje beauty-blogerské srdce zapišťalo od radosti.


Priznám sa, pri prvotnom zhliadnutí odtieňov som zľahka koketovala s myšlienkou zbaviť sa jedného v giveaway pre vás, v konečnom dôsledku by ste sa boli ale tešili z tejto informácie predčasne, lebo svoj názor som časom prehodnotila a vôbec, ale vôbec neľutujem, že budem teraz za lakomca :D.
Vyzerá to tak, že masielka mi došli na testovanie vo všetkých dostupných odtieňoch, aké v drogérkach nájdete. Keďže sa momentálne vyhýbam týmto diabolským končinám ako čert krížu, túto informáciu vám celkom dobrovoľne neoverím, ale keďže už by mali okupovať drogérkové pulty, bez problémov si to overíte samotné ;).


Ja osobne nad vybratými odtieňmi chrochtám blahom. Elegant Nude je už taká moja klasika, vhodná na každodenné líčenie, tmavofialová Royal Diva temne elegantná a nositeľná ako cez deň, tak aj na večer a Vivid Divine? Žiarivá cyklámenová bomba, ktorú znosíte len s patričnou dávkou odvahy, ja som sa na ňu ale stihla už tak namotať, že nemám problém nosiť ju aj cez deň do práce! To je, čo?! ;) /btw, TO je ten kúsok, ktorý mohla vlastniť jedna z vás! :)/

zľava doprava: Vivid Divine, Elegant Nude, Royal Diva

...a na slniečku.

Ako vidno z fotiek, masielka sú SUPERPIGMENTOVANÉ. Napriek matnosti sú prudko pozerateľné nielen na ruke, ale aj na perách, kde majú – tradááá - len ozaj minimálne tendencie zvýrazniť vrásočky alebo šupinky! Čo je teda vec, s ktorou som sa zatiaľ pri matných rúžoch nestretla a v konečnom dôsledku maslá od Astoru môžem smelo korunovať za kráľa matných rúžov, aké kedy prešli mojimi rukami. Pardon. Perami.


Samozrejme nemôžete očakávať, že vám maslá budú pery tak dokonale hydratovať, ako je tomu v prípade prvých dvoch generácií týchto miláškov, občasné pretretie balzamom ale kráse odtieňov v podstate vôbec neublíži. Čo sa výdrže týka, tá je skvelá. Výdržou prekvapila už druhá generácia masielok, naše matné novinky sú na tom ešte o poznanie lepšie - cyklámenovú Vivid Divine som musela dávať večer dole micelárkou!
Na záver mám pre vás malú múdru radu. Keďže rúže sú fakt SKVELO pigmentované, neodporúčam naniesť na pery viac ako 3 vrstvy odrazu. Jednak nie je potrebné robiť na perách nepriestrelnú vrstvu a dvak, ak by ste to s množstvom prehnali, riskovali by ste oslňovanie vašich spoludiskutérov cyklámenovými, fialovými či nebodaj hnedými zubami :). Čo asi nie každá z nás chce, že.
Nové matné masielka zoženiete napr. v DMke aktuálne za 6,49e. 
Ak by som si mala vybrať, ktorá generácia astoráckych masiel je môjmu srdcu najbližšia, asi by som mala vážny problém :).

celkové hodnotenie: 10/10

Skúšali ste nové masielka od Astoru? Čo hovoríte na výber odtieňov?

- claire -

PS: Ďakujem značke Astor za poskytnutie týchto skvelých masielok na testovanie!




8 komentárov:

  1. Majú krásne farbičky a sú naozaj skvelé ako tak pozerám :) ja by som chcela skôr nejaký nude odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z týchto by Ti mohol sadnúť najskôr Elegant Nude, ale aj ten je taký výraznejší na perách...

      Odstrániť
  2. Ja mám jeden cyklaménový rúž od H&M a je to nádherný odtieň, ale strašne moje pery vysušuje, takže ho nemôžem používať vždy, keď chcem, čo je dosť škoda, taký odtieň sa hľadá pomerne ťažko, takže dobré vedieť, že taký fakt existuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som tieto matné masielka ešte u nás v dm nevidela ,ale neviem sa dočkať kedy prídu, lebo sú všetkým vychvaľované.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás sú na tých bočných, malých stojanoch s novinkami...

      Odstrániť
  4. Tento tyzden som sa konecne dostala do DM s tym, ze okrem ineho chcem aj niektore z tychto "patlatiek". Asi vsetky vsak boli porozbalovane, odskusane a totalne znehodnotene. Totalne fuj. Neviem na co je v DM esbeskar, ked ani toto nedokaze ustrazit. Ludia su prasce. Takze mi zostava uz len nakup cez nejaky e-shop.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak toto vazne naprdi!!! Ja tiez vzdy kontrolujem, napriek tomu sa mi podarilo raz z drogerky priniest otvoreny rozjasnujuci fluid od Dermacolu. Som bola vazne nasrata...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...