piatok 17. júla 2015

Zletnievanie



Keďže sa nám vonku už zasa oletňuje viac, než je slušné, tak si dajme jeden výsostne letný postík. Už sme tu mali článok o najvoňavejších vychytávkach pre toto leto, v dnešnom poste sa trošku povenujeme veciam možno aj nie tak celkom voňavým, ale hlavne funkčným. Čo mi bude robiť /a robí/ spoločnosť túto kúpaco-opaľovaciu sezónu?

Kozmetika na opaľovanie

Ako by ste si mohli všimnúť podľa minuloročného postu, niektoré vecičky mi plynule prešli aj do tohto roka, niektoré pribudli, niektoré ubudli.
Vec najdôležitejšia: opaľováky. Tento rok fičím na BIODERME a jej opaľovacích sprejoch. Ten neviditeľný som ešte nevyskúšala, ale s tým klasickým som plne spokojná – aj keď o tom bronzujúcom účinku by sme mohli polemizovať, že... Nemastný, voňavý, nezanechávajúci stopy, s dostatočnou UV ochranou.

Summer Cosmetics

Čo je pre mňa ale ešte dôležitejšie, to je poriadny opaľovák na tvár. Netrochárim teda ani omylom a na pleť šupujem už dlhé roky rovno päťdesiatku. Niekomu sa to môže zdať na našu zemepisnú šírku príliš, ale ja si už rozumiem :). Okrem vysokej UV ochrany je pre mňa podstatné aj zmatnenie pleti a to títo dvaja fešáci aspoň trochu plnia.

Mattifying Creams with SPF
  
Balzam na pery s UV ochranou chýbať, off course, nemôže. Túto sezónu mi najčastejšieho spoločníka robí chladivá SOFTLIPS kocka s vôňou pomegranate – raspberry. Účinok síce nie je svetoborný, ale v letných hicoch vcelku fajn schladí pery... A osladí, ako inak ;).

Softlips Cube lip balm

Na ochladenie tváre mám tento rok k osvedčeným termálnym vodám novú vychytávku. Teda, novú... Ružovú vodu používam už od zimy, takže až taká horúca novinka to u mňa nie je, ale na schladenie a ukľudnenie pleti ju v lete používam prvýkrát. Malým mínusom je nie príliš jemný rozprašovač, ale ostatné účinky par excellence!
Aspoň teraz v lete nezabúdam ani na niečo extra pre moje háro. Sprej s UV ochranou je síce ešte z minulého roka a popravde neviem, či má nejaký extra efekt, ale používam každé leto už z princípu. Prečo? Preto.

Summer Cosmetics

Starostlivosť o telesnú schránku je u mňa prudko podmienená výškou ortute na bytovom teplomere. Najradšej sa chladím nejakým sviežim sprcháčom a následne mažem nejakým ľahučkým patladlom po opaľovaní. Ak by ste chceli niečo EXTRA ľahké, odporúčam sprej po opaľovaní zn. CIEN s aloe vera, ktorý som ja síce kúpila minulý rok na potulkách Bavorskom, jeho inovovanú verziu som ale už videla aj u nás. Ak by ste mali chuť na klasickejšiu, mliečkovitú konzistenciu v spreji, vrelo odporúčam tohto fešiho od BALEY. A ak máte najradšej overenú klasiku, nech sa páči – balzamové mliečko po opaľovaní od BIODERMY. Krásne vonia, chladí a hojí!

Na čom fičíte toto leto vy? ;)

- claire -

10 komentárov:

  1. Ja tiež používam na opaľovanie produkty z lekárne, nejako im proste viac dôverujem, možno predsudok, no ale zabijem sa? Na tvár používam opaľovák pre mastnú pleť, tie nie sú tak zaťažujúce a necítim sa po nich tak príšerne lepkavo. Po opaľovaní som už mala aj Biodermu, aj Baleu, s Baleou sa inak dá aj skvelo odličovať nie je mastná, ale najlepší je pre mňa poopaľovák od La Roche-Posay.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S ktorou Baleou, s tou v spreji? :)
      LRP som ešte nemala, ale tá značka mi je moc sympatická, vlastne sympatickejšia než Bioderma :)

      Odstrániť
  2. Ja som tiez pouzivala produkty z lekarne a napriek tomu, ze som si davala pozor ma vzdy spalilo. Uz druhy rok sa natieram Cienom a ziadne spalenie sa nekonalo. Priznavam, ze ked som si ho kupovala mala som predsudky a nakoniec je ovela lepsie ako vsetky tie 30 € kremy, ktore som si predtym kupovala. Na tvar pouzivam Eucerin s ochrannym faktorom 30.
    ❀❀❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš že ja som ešte žiadny opaľovák z Lidla nemala? Hm, nepredstaviteľné :) Ale ich poopaľovacie veci sú fakt skvelé...
      Ja som teda ale spálená nebola ani nepamätám, skôr mám opačný problém, že som jak vápno! :D

      Odstrániť
  3. Tak, aj som v tomto smere veľmi tebe podobná. Na tvár Bioderma 50, na telo to isté alebo aj z DM ich opaľovák - veľmi dobrý.
    Ešte som neskúšala Biodermu Bronz olej. Aký je ?

    Inak, v predchádzajúcich príspevkoch v komentoch som si všimla Tvojho prvého hejtera :)))). Tie anonymné príspevky od veci s agresívnym podtónom, až neslušného charakteru. Stávaš sa úspešná !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD ano, nech žijú hejteri! ;D

      Ten olej som ešte neskúšala, sama som zvedavá, len chcem najprv minúť to mlieko... Ale teda pri najbližšej príležitosti ho asi čeknem a dám vedieť :)

      Odstrániť
    2. A aj máš nejaké podozrenie kto to môže byť ? Myslím, ten hejter :).

      Odstrániť
    3. Niekto, kto nemá pre nás pochopenie, ale rád chodí na môj blog? ;D

      Odstrániť
  4. Tolik věcí a já mám doma jen sprchový gel od Balei?:-D To bych se měla polepšit:-D Aktuálně mně nejvíc láká Softlips, je to zase něco nového a milého a nalákala jsi mě na něj Ty:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;)))
      No veď každá máme tie svoje vychytávky... Ja som si všimla že v lete vždy najviac fičím na Bioderme a Balee, mám to tak zaužívané už roky, ale novým značkám sa, off course, nebránim ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...