štvrtok 17. septembra 2015

Božský kokosový rad ZIAJA



Ako som naposledy spomínala, v mojej kozmetickej domácnosti to trochu skokosovatelo. Okrem kokosového sprcháča od Baley sa u mňa ocitla aj hneď 3-dielna sada patladielok značky ZIAJA v zložení sprcháč, telové maslo a balzam na pery a my sa im dnes pozrieme na zúbok trošičku bližšie.

ZIAJA kokos sprchovací gél, balzam na pery a bodybutter

Ziajovské sprcháče sú pre mňa absolútny must-have a výnimkou nebude ani tento kokosový. Mega-balenie za nejaké 3 éčka, to už je minimálne kúpa mesiaca samo osebe, že. Konzistencia je síce "len" priemerne hustá, sprcháč pení ale fuckt bombovo a vašu pokožku krásne vyčistí.

ZIAJA coconut creamy shower
ZIAJA sprchovací krém kokos

Čo sa vône týka, tak tá je, dámy a páni, skrátka k sežrání. Na rozdiel od kokosového sprcháča z Déemky tento feši vonia maximálne prirodzene a po kokose v podstate len veľmi jemne – vôňa je mega-sladká a prirovnala by som ju skôr k nejakej smotanovo-kokoskovej maškrte než ku kokosu samotnému. Takže tak. Spokojnosť garantujem.

ZIAJA body butter cocos
ZIAJA telové maslo kokos
Čo sa telového masla týka, fakt by som si už pripadala mierne zdementnelo, keby som sa po milióntýkrát opakovala, aké je akékoľvek maslo od Ziaje skvelé a ako ho milujem. Pokožka je po ňom priam neuveriteľne vláčna a hodvábna a každá, ktorá ho raz skúsi, stane sa od neho závislá, to tiež garantujem.

ZIAJA body butter cocos - konzistencia
ZIAJA telové maslo kokos - konzistencia

V tomto prípade ale tak celkom neviem, čo si myslieť o vôni.
Keď balenie ešte len otvoríte, cítite v podstate identickú vôňu, ako je to v prípade sprcháča. Tá ale pomerne rýchlo stráca na intenzite a po pár týždňoch používania už z nej ten kokos takmer necítim. Ono ja vlastne ani NEVIEM, ČO to vlastne cítim :). Vôňa je aj na môj čuchometer dostatočne neidentifikovateľná a popravde zatiaľ je to asi najslabšia /a v celkom negatívnom slova zmysle tentokrát!/ zo všetkých telovomaslových vôní tejto značky.
Čím samozrejme nechcem povedať, že by bola môjmu nosu nevyhovujúca, že, ale nie je to skrátka nič extra. Na druhú stranu, účinok je tak skvelý, že vôňa je v tomto prípade len „kozmetickou“ chybičkou ;).

ZIAJA kokos - sprchovací gél, balzam na pery a telové maslo
ZIAJA kokos - sprchovací gél, balzam na pery a telové maslo
Balzamy na pery od Ziaje som vám pred časom už zvelebila do nebies. Pre mňa osobne boli dosť veľkým prekvapkom a v prípade toho kokosového tomu nebude inak. Alebo: BUDE.
Zatiaľ čo už spomínané balzamy mali zľahka vazelínkovitú konzistenciu a líšili sa len farbou a vôňou, kokosový mi, mierne povedané, vytrel zrak.
Posúďte samé:

ZIAJA lip balm cocos - konzistencia
ZIAJA balzam na pery kokos - konzistencia

ZIAJA balzam na pery kokos a pomaranč - konzistencia
ZIAJA balzam na pery kokos a pomaranč - konzistencia

Jeho konzistencia je totiž normálne krémová a mega-brutálne pripomína túto high-end masku na oči a pery /ktorú najsamviac milujem a udržiavam s ňou dlhodobý vzťah!/. Pri aplikácii mooooc príjemne chladí a tiež zafarbí pery na bielo /f*ck, ja idem chváliť niečo, čo farbí pery na bielo?!/, ale o chvíľočku sa bezo zvyšku vstrebe a ostanú len hodvábne jemné a zhydratované pery.
Vôňa balzamu je asi najmaximálnejšie kokosová v porovnaní s kokosíkmi všetkého druhu, nachádzajúcimi sa momentálne v mojej kozmetickej zbierke.
Samozrejme kvôli „tónovacím“ schopnostiam balzam používam zásadne v bezpečí svojho domova, musím ale povedať, že na aplikáciu samotnú sa vždy moooc teším!
Všetky vecičky spoľahlivo zoženiete v tomto e-shope.

Takže si to zhrnieme: všetky vecičky jednoznačne absolutórium 10/10.

Skúšali ste niečo z kokosovej línie? Prípadne, ktorá je tá vaša NAJ? ;)

- claire -



12 komentárov:

  1. Hezká recenze! Tato řada mě velice zaujala :)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. z kokosovej zatiaľ nič, no zrovna mám maslo a píling z pomarančovej a je to peckaa :) chcem na zimu kakaovú "na zohriatie" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pomaranc je bozsky!!! Ten peeling urcite vyskusam...
      A kakao tiez...

      Odstrániť
  3. To tělové máslo..už dlouho mně od Ziaji láká, ale nevím, pro kterou parfemaci se rozhodnout.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zalezi na tom, ake vone preferujes :) Ak sa nevies rozhodnut, kludne poradim! :D

      Odstrániť
  4. Ak nevonia velmi kokosovo, tak mozno aj skusim. A ak je balzam tak uuuuzasny, tak si ho musim zaobstarat, v zime su moje pery chvilami dost hrozive, aj ked mazem poctivo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, velmi kokosovo nevonia, ale ak kokos fakt nemusis, tak skus radsej pomaranc, olivu alebo kozu, tie su dokonale! ;)
      A balzam ak chces tuto konzistenciu, tak to uz jedine kokos ;)

      Odstrániť
    2. Pokial to nevonia brutalne kokosovo, tak zvladam, ale asi vyskusam radsej kozu. Pomaranc urcite nie, konzumujem ho minimalne a moj nos sa pri citrusovych vonach teda tvari kyslo.....co uz :-):-)

      Odstrániť
    3. Koza balzam nema :)
      Pomarancovy vonia po pomaranci len velmi jemne, myslim, ze by si prezila ;) Najlepsie za tu cenu vyskusat vsetky! ;D

      Odstrániť
  5. Ach bože, čo som Ti urobila, že zase napíšeš o niečom, čo musím mať. Asi som sa zaľúbila, a to ja kokos veľmi nemusím.
    Teraz mám na pery od Ziaja to pomarančové mazadlo a keď ho minie, a tiež aj to čokoládové, vyskúšam aj toto :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD to kokosové musíš fakt vyskúšať, je mooooc zvláštne a ešte viac dobré!!! :)))

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...