piatok 20. novembra 2015

Terapia hodvábom pre vaše vlásky



K mojim vlasom sa správam odjakživa dosť macošsky. Možno to bolo tým, že som kedysi s vlasmi nemala žiaden problém a tento neduh so mnou pretrval až do dnešných čias, keď už s vlasmi sakraproblém aj mám. So suchosťou vlasového porastu a s ním súvisiacim elektrizovaním a lámavosťou bojujem už roky a v dnešnom článku vám predstavím vecičku, ktorá mi s týmto bojom posledné mesiace pomáha. Tekutý hodváb Biosilk Silk Therapy od Farouk Systems.

BIOSILK_tekuty_hodvab


Keď som si vyberala v internetovej parfumérke Elnino, čo na tému „vlasy“ otestujem, moja voľba bola jasná. Ak niečo sľubuje obnovenie a hydratáciu vlasov a pokožky hlavy a avizuje zloženie s obsahom čistého hodvábu, vitamínov a rastlinných výťažkov, akékoľvek rozhodovačky idú bokom, to vám je snáď jasné.

BIOSILK_tekuty_hodvab
BIOSILK Silk Therapy

Vecičku zoženiete vo viacerých veľkostiach /a cenách, off course - aj keď momentálne majú v e-shope v ponuke len 355ml verziu/, musím vám ale povedať, že na dosiahnutie požadovaného efektu stačí naozaj pidimnožstvo, takže ak sa rozhodnete šetriť, pokojne šetrite.
Čo vám budem čo hovoriť – áno, zloženie je tak trochu silikónová bomba a cítiť to aj na konzistencii.

BIOSILK_silk_therapy_ingredients
BIOSILK Silk Therapy - zloženie

Tá je pomerne tekutá, takže pri lievaní z fľaštičky choďte na vec skutočne veľmi opatrne a striedmo. 

BIOSILK_tekuty_hodvab_konzistencia
BIOSILK Silk Therapy - konzistencia

Ja osobne náš "hodváb" používam najmä na ochranu končekov, ale aj na uhladenie celej vlasovej kreácie, čo na hlave mám. To ako na suché vlasy. Ďalší variant využitia – na mokré vlasy ako ochrana pred fénovaním. Taktiež vrelo odporúčam. Vlasy mám ráno lesklé, pevné, a nelietajú mi okolo hlavy, akoby mnou zatriaslo minimálne dvestodvadsať.

BIOSILK_tekuty_hodvab
BIOSILK Silk Therapy

Za mňa teda jednoznačne spokojnosť. Vecička navyše neuveriteľne krásne a intenzívne vonia, takže získate nielen krásne uhladené a lesklé vlasy, ale aj prevoňanie par excellence. Na suché vlasy teda jedine odporúčam, pri ostatných typoch vlasového porastu by som používala už opatrnejšie, resp. neviem adekvátne posúdiť, keďže sama mám na hlave seno.

celkové hodnotenie: 9/10

Zaujala vás táto vecička? Čo používate na ochranu suchých vlasov vy?

- claire -

9 komentárov:

  1. Mám ho, no zatiaľ ho používam pomenej, striedam ho s vlasovým olejom. Páči sa mi jeho vôňa a fakt, že robí vlasy na dotyk hebkými a jemnými.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tekuté hedvábí od Biosilku jsem už vyzkoušela dříve a byla jsem velmi spokojená :) Akorád jsi mě nalákala abych si ho opět pořídila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem ho stale si ho kupujem v poľsku, tam ma to najmenšie balenie vyjde niečo nad euro takže stale si ho tam nakupim medzitym použivam všetko možne na končeky a toto si šetrím :) už sa teším na nove balenie ktore ma čaka v skrinke lebo to je zazrak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám doma tie pidibalenia 3 a míňa sa to naozaj MEGAPOMALY, takže cenovo sa určite vyplatí kúpiť aj u nás... Ale ak máš možnosť, prečo nie, tiež by som ju využila :)

      Odstrániť
  4. K svojim vlasom sa správam macošsky a plánujem v tom pokračovať ďalej :)))))).
    Toto vôbec nepoznám. Mám mierne mastné vlasy, takže skôr pravidelne umývam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty chodíš každý mesiac kaderníčke, Tebe umývanie postačí ;D

      Odstrániť
  5. Pri krátkym vlasoch je nevyhnutnosť dávať podstrihávať :))).
    A dávam si u nej všelijaké vlasové séra a naposledy aj masáž :))))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ano :).
      Séra a masáž si dávam u kaderníčky aj ja, akurát že frekvencia "dvakrátdoroka" je asi trochu bieda :D

      Odstrániť
  6. Dostala som ho tuším pred dvoma rokmi od sesternice na Vianoce a naozaj mi robil bombové vlasy :) nuž, ale vtedy to bola iná kvalita vlasov ako ten môj súčasný divoký porast :D

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...