sobota, 19. decembra 2015

Pastelka na oči od ASTOR



Astorácku ceruzku na oči, vodeodolnú 24h Perfect Stay som chcela vždy vyskúšať napriek tomu, že ceruzky na oči nie sú zrovna najčastejším produktom v mojom kozmetickom hľadáčiku. Normálne vyzerajúce linky sú totiž pre mňa poriadne veľkou španielskou dedinou /no, rovno veľkomestom!/, ale ak sa dá ceruzkou vyfarbičkovať celé oko, no tak je tu istá šanca, že budem chrochtať blahom.

ASTOR_24h_perfect_stay


Moja voľba pri výbere v internetovej parfumérke ELNINO padla na môj najobľúbenejší odtieň ever – taupe farbu, konkrétne odtieň č. 100 - creamy taupe. Teda asi ten najuniverzálnejší odtieň na svete, aký existuje.

ATOR_24h_perfect_stay
ASTOR 24h Perfect Stay Waterproof očný tieň a linka v jednom

Viete, čo je na tejto vecičke najlepšie? Ak sa vám práve nechce prdieť s líčením vášho oka, stačí vyfarbiť rýchlosťou blesku celé viečko, počarbať trošku nad pohyblivé viečko, zľahka premáznuť prstom a je to. Taupe odtieň je navyše celkom nenápadne pôsobiaci, ale že ste nalíčené, to skrátka vidieť.

ASTOR_24h_perfect_stay
ASTOR 24h Perfect Stay Waterproof očný tieň a linka v jednom - odtieň 100 Creamy Taupe

ASTOR_24h_perfect_stay_waterproof
ASTOR 24h Perfect Stay Waterproof očný tieň a linka v jednom - odtieň 100 Creamy Taupe

Farbičku používam zásadne len s podkladovou bázou a v tom prípade je výdrž bezproblémovo celodenná. K vyjadreniu sa výdrže tejto vecičky bez podkladu ma nenúťte, neskúsim - rovnako ako ani tú 24hodinovú výdrž, že.
Pastelky sú v ponuke v 5 odtieňoch, takže vybrať by si mala každá z vás. Vďaka priaznivej cene by som ja osobne pokojne išla aj do ďalších farieb, lebo u mňa praktickosť nadovšetko, že, a čo netreba aplikovať štetcom, to je moje. Takže smelo do toho ;).

hodnotenie: 8/10

Obľubujete pastelky na oči alebo dávate prednosť klasike v podobe očných tieňov?

- claire -

2 komentáre:

  1. Nepoužívam ani pastelky, ani očné tiene :))), ale snažím sa !
    Táto vyzerá naozaj veľmi univerzálne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa len snažím :D Ale väčšinou ráno nikdy nestíham :)
      Taupe odtieň je taký veľmi použiteľný :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...