utorok, 2. februára 2016

IN NEWS január



Prvý mesiac tohto roku som celkom sekala dobrotu, dá sa tak povedať. Asi konečne nastala tá slávna chvíľa, keď začínam pri kozmetických nákupoch trochu premýšľať a nezahlcujem si moje drahocenné voľné priestory kozmetikou, ktorú v podstate nepotrebujem a v podstate nechcem.



Menšie zlyhanie nastalo akurát v prípade ružovej pleťovej vody od Avonu, ktorá – poznáte to, jo – stála taaaak neuveriteľne málo, že som ju tam skrátka nemohla len tak nechať, v tom katalógu, že... J. Recenziu na ňu síce písať zrejme nebudem, ale musím povedať, že tá kúpa zas taký prešľap nebol.

 


Krém na chodidlá a voňavý olejček Balea, ako aj ružová voda od Purity Vision patria medzi moje sväté grály, takže ak sa nejaký minie, okamžite kupujem ďalšie balenie. Pretože ich prudko potrebujem a chcem a skrátka nedokážem bez nich prežiť – tak moooc dobré vecičky to sú.
Podobne je to aj s hydratačným krémom na suchú, citlivú pleť od Ziaje, ktorému som pre tentokrát zadovážila parťáka na noc, ktorý by mal akože zatočiť s mojimi našimi vráskami. Recenzia určite bude.



No a keď už ste raz za čas v predajni s vašou obľúbenou značkou kozmetiky, neprihoďte do nákupného košíka ešte nejaké drobnosti, že ;). Konkrétne pleťové masky za pár centíkov, kvôli ktorým som už vyplakala slzavé údolie, že nie sú v tubičkových baleniach.
Zvyšné vecičky s výnimkou laku na nechty Essence z výpredaja a micelárky Balea sú už darovance a s niektorými z nich sa na blogu ešte stretneme.

Tak čo, poslúchala som? :)  Čím ste sa v januári potešili vy?

- claire -

12 komentárov:

  1. Já to nevidím jako nějaké zhřešení, takže si zasloužíš pochvalu:-) Přesně tak jsem to měla s tou pleťovou vodou z Avonu já, stála málo, tak jsem ji tam přece nemohla nechat:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krém na chodidla od Baley je super, za pár korun hodně muziky :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho kupujem donemoty, je to môj svätý grál ;)

      Odstrániť
  3. S balzamom na pery Ziaja, konkrétne týmto som ja osobne veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GRATULUJEM, bola si veľmi dobrá, po Vianociach.
    Ja tiež :))), nejak sa ešte v niektorých produktoch hľadám, najmä v krémoch na tvár a sére na noc, tak uvidím. Nejaké tipy už mám.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A na co, prosim, pouzivas ruzovu vodu purity vision? Odlicovanie? Miesto micelarky ci tonika? Nerozumiem jej ucelu len mam pocit ze zo dna na den sa zacali mnozit ruzove vody :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne ako podklad pod pleťové oleje, ktoré by sa mali patlať vždy na navlhčenú pleť. Ale teda občas neodolám a len tak sa prestreknem :).

      Odstrániť
    2. Ty si moj clovek :-D dakujem za ozrejmenie

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...