piatok 4. marca 2016

Ako sa starám o... PART THREE


Keďže som presvedčená, že zima pre túto sezónu ešte /bohužiaľ/ nepovedala posledné slovo, tak si dnes dáme /snáď/ posledný článok na tému zimnej starostlivosti o... niečo. V tomto prípade nechty a ich okolie, s ktorými mám ja večné problémy.




Moja nechtová kožtička je presušená celoročne, takže si viete isto predstaviť, že v zime trpím ako kôň. Lebo claire clairmont, aj keď na to možno nevyzerá, je poriadna pipina a ak ju niečo vizuálne neuspokojuje, no tak amen-tma. Na upravené a nalakované nechty si potrpím a popraskaná kožtička okolo nechtov je niečo, čo je pre mňa absolútne neprípustné.

Že ruky pravidelne mažem, to vám asi prízvukovať nemusím. V postate je jedno, čím mažete - vôbec nemusíte krémami, ktoré sú určené AJ na nechty a nechtovú kožtičku. Službu vám urobí vlastne akékoľvek mazadlo a čím výživnejšie, tým lepšie.

Moja aktuálna zbierka krémikov na ruky /a nechty/ vyzerá takto:




Keďže mám nechty zabetónované pod 4 vrstvami laku takmer permanentne, pri pravidelnej manikúre im tak trošku doprajem. Okrem 10minútového kúpeľa v teplej vode s pár kvapôčkami argánového oleja je samozrejmosťou aj peeling. Tiež nemusíte používať taký, ktorý je určený na peeling rúk a nechtov, ja ale svojho favorita mám práve v tejto sfére a len tak vzdať sa ho naozaj nemienim – aj keď tá cena nie je celkom priateľsky naklonená mojej peňaženke! ;) 

L´OCCITANE EN PROVENCE_hand_scrub
L´OCCITANE EN PROVENCE peeling na ruky

Pretože minútkový hand scrub od L´Occitane je taaak moc božská vec, že jednoducho akékoľvek nápady nahradiť ju niečím iným vecou nepredstaviteľnou. Peeling famózne vonia, ale najdokonalejší je ten efekt. Koniec-koncov, na blogu som ho už náležite vychválila, takže viac asi na túto tému verklíkovať nemusím.

Čo sa extra výživy nechtov a najmä nechtovej kožtičky týka, poskúšala som už všetko možné, najviac sa mi osvedčili ale patladlá, ukryté v tubičkách so štetčekovitým aplikátorom, ktoré zvládnete na prsty napatlať kedykoľvek a kdekoľvek si zmyslíte.

L´OCCITANE EN PROVENCE_nail_cuticle_nourishing_oil
L´OCCITANE EN PROVENCE olej na nechty a nechtovú kožtičku


Úplnou TOPkou v tomto prípade bol olejček od L´Occitane, ktorý nielen krásne voňal /jo, prednosť celého bambuckomaslového radu!/, ale prudko mi vyhovoval konzistenciou aj účinkom. Napriek tomu, že to bol naozaj OLEJČEK, aplikovať sa dal tak, aby mi umastil len miesta, ktoré som umastiť chcela, že, takže za mňa fakt palec hore a neviem sa dočkať, kedy u mňa opäť hodí kotvu.

SALLY_HANSEN_cuticle_rehab
SALLY HANSEN olej na nechty a nechtovú kožtičku


O niečo menej spokojná som s podobnou vecičkou od Sally Hansen. Toto patladlo je síce o polovicu lacnejšie a krásne /žuvačkovo!!!/ vonia, avšak jeho konzistencia je taká silikónovitá /fuckt mi pripomína preslávenú podkladovú bázu pod mejkap od Dermacolu!/ a tak trochu mi absentuje pocit, že mi toto dokáže niečo aj zhydratovať/vyživiť. Naopak, čo neabsentuje, to je pocit umastených prstov a fakt, že táto hmota skrátka nie je schopná vstrebať sa do NIČOHO, čím logicky nič nezhydratuje, že.

Napriek tomu, pri pravidelnej aplikácii účinok nie je celkom márny a nechtovú kožtičku dostane do formy aspoň na chvíľku.

Poslednou vecičkou, ktorú by som vám v dnešnom poste chcela ukázať, je maska na ruky a nechty s olivovým olejom, D-panthenolom, vitamínom A a vitamínom E od Ziaje. 

ZIAJA maska na ruky a nechty



Maska má konzistenciu – logicky – ako veľmi hutný a mastný krém a aj keď by sa mala nechať pôsobiť v hrubej vrstve 15 minút a následne vmasírovať, no tak úprimne pochybujem, že sa vám to podarí. Aplikácia je veľmi príjemná, ale skrátka tá hmota je príliš mastná, aby sa to len tak cakomprásk po 15 minútach dalo do paprčiek vmasírovať.

ZIAJA_hand_mask
ZIAJA maska na ruky a nechty - konzistencia
ZIAJA maska na ruky a nechty - konzistencia


Ja masku používam radšej na noc do bavlnených rukavičiek alebo ak cez deň potrebujem ruky viac premastiť, tak v pidi-množstve kedykoľvek počas dňa.

Čo ma dosť prdí, maska mi nie celkom vonia, ale tak čo narobíme, nie vždy musí claire clairmont vyhovieť všetko, že. 

ZIAJA maska na ruky a nechty -zloženie


Popravde, ten účinok zas ktovieaký nie je, takže s nadšením sebe vlastným vám túto vec asi odporučiť nemôžem, ale furt je fajn. Najmä za tú cenu, že.

To by bolo k téme patladiel a mazadiel na nechty asi všetko. Po všetkých týchto procedúrach už len šupnúť kvalitný podlak, dve vrstvy farby a rovnako kvalitný nadlak a hotovo. Mimochodom, spomínala som vám už, že ten NAJ podlak/nadlak vyrába katalógová značka a stojí menej ako 3 éčka? ;)



AVON_peeling_and_brittleness_solver
AVON lak na štiepajúce sa a krehké nechty



Ako sa o nechty a nechtovú kožtičku staráte vy?



- claire -

2 komentáre:

  1. Odpoveď na Tvoju otázku na konci článku je NIJAKO :))).
    Krémujem si ruky a toť vsjo. Nelakujem, len strihám nechty pravidelne na krátko :)).

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...