pondelok 7. marca 2016

Čo sa na nás chystá - DM /part 8/



Déemka si pre nás opäť prichystala poriadnu porciu noviniek a v dnešnom poste si niektoré z nich letom-svetom predstavíme.

zdroj


Pár mesiacov dozadu Balea vyrukovala s dvoma druhmi micelárnych vôd a micely sa nám najnovšie usídlili aj v čistiacich vlhčených obrúskoch. Viete, že claire clairmont nie je zrovna nadšeným fanatikom obrúskového odličovania, ak má ale niečo v názve slovíčko „micelárne“... Už testujem vo veľkom ;).

Zoženiete v každej Déemke za sympatických 1,89e.

zdroj

Ak obľubujete na čistenie pleti rôzne technické pomôcky typu kefka, hubka a podobné blbôstky, určite okuknite konjakové špongie. Táto od Ebelin je samozrejme čisto prírodný produkt, obsahuje výťažok zo zeleného čaju a vďaka masážnemu efektu by pleť mala žiariť jedna báseň.

Cena konjakovej špongie je 2,89e.

zdroj

To najlepšie na záver. Značka Balea vyrukovala na trh s novou 7dňovou wellness kúrou v ampulkách. Ampulky kombinujú v sebe zvlhčujúce, antistresové a osviežujúce zložky a sama som veľmi zvedavá, čo mi dokážu urobiť s mojím ksichtíkom, ktorý je po zime v nie práve najlepšej forme.

Cena kúry: 4,49e.

Čo z noviniek vás zaujalo? Prípadne, skúšali ste už niečo? :)

- claire -


16 komentárov:

  1. ja by som mala jeden dotaz...pri kt.produktoch mam prosim ta hladat tu konjakovu spongiu?dakovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Včera som to akurát očekovala - pri špongiách ;)

      Odstrániť
  2. hubka je užasna som sňou spokojna ani kefka ani nič sa jej nevyrovná. Tie ampulky vyzeraju dobre vačšinou boli take na vrasky ale na suchu pleť to môže byť fajin:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. K vyskúšaniu tej hubky som sa zatiaľ nedopracovala, ale som zvedavá teda...
      Ampulky ako taká jarná nakopávačka môžu byť fakt dobrá vec, uvidíme...

      Odstrániť
  3. Ja mám tú 7 dňovú kúru. Včera večer som si dala prvú ampulku, je tam dosť tekutiny, vystačilo mi to aj na krk a dekolt, obsah ampulky bol príjemný na tvári, nemala som mastnú pleť, aj keď ráno po prebudení sa mi čelo dosť lesklo. Uvidíme, čo to spraví po týždni:) tá hubka na čistenie sa mi veľmi páči, ale neviem si predstaviť čistenie s ňou, mám silikónovú pomôcku na čistenie pleti od Ebelinu, s ňou to ide jedna báseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mojou jedinou pomôckou na čistenie ja tampón a micina :D ale uvidíme, čo urobí toto... Aj keď si myslím, že na denné používanie to u mňa nebude.
      Ampulky lákajú čím ďalej, tým viac ;)

      Odstrániť
  4. Mne sa pozdávajú tie ampulky a určite si ich zaobstarám keď cez víkend pôjdem na každomesačný nákup do DM.
    Hubka ani čistiace obrúsky mi nič nehovoria :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nezkoušela jsem zatím nic, ale micelární ubrousky už mám pořízené, snad mně narozdíl od Baleácké micelárky přesvědčí víc:-) 7denní ampulková kúra se mi zamlouvá, ale počkám, jak s ní budeš spokojená Ty, nemusím mít všechno hned:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich tiež ešte nemám, tak snáď nebudeš čakať večnosť :D

      Odstrániť
  6. V Nemecku sa táto konjaková hubka začala predávať už pred rokom a vtedy som si ju kúpila, bola som s ňou veľmi spokojná, veľmi rada som ju používala. A od vtedy som ju nezohnala už ani raz. Stále bola vypredaná, tak skúsim po nej pozrieť, keď budem na Slovensku. Možno sa mi pošťastí.
    O kúre v ampulkách som ešte nepočula, to je novinka aj pre mňa, ale zatiaľ mám ampulky od značky Arcaya, takže najskôr musím spotrebovať tie. Díky za tip! :)

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rado sa stalo ;)
      Včera som bola omrknúť situáciu, v DMku ju už majú.

      Odstrániť
  7. Super článok! :)
    ____________
    michaelabartova23.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článok! :)
    ____________
    michaelabartova23.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...