sobota 16. apríla 2016

CATRICE Camouflage PART ONE



Kým som sa dopracovala k recenzii tejto vecičky, dolu Váhom pretieklo už ozaj moooc vody. Jednak som sa stále pokúšala doraziť môj obľúbený korektor od NARSu /čo sa furt ukazuje ako vec nemožná!/ a dvak istý čas som potrebovala aj na dôkladné odskúšanie vo všetkých možných podmienkach. Takže dnes konečne nastal čas „čé“ a dnes sa vám zverím so svojimi pocitmi a dojmami z korektora Camouflage od Catrice.

CATRICE_camouflage_korektor


Asi ako jediná beauty-blogerka som zatiaľ nepodľahla tekutej verzii /aj keď do budúcna to, off course, nevylučujem!/ a ako prvú som MUSELA vyskúšať túto tuhú. Mám totiž s mojím drahým /doslova/ Narsom jeden problém. Ako poctivá nositeľka dioptrických okuliarov totiž dennodenne bojujem s otláčaním korektora na okuliare a následným zhlukovaním korektoroidnej hmoty kde-kade po nose. Bohužiaľ, toto je holý fakt aj v prípade megadrahých korektorov.
Preto som sa rozhodla vyskúšať takúto „tuhšiu“ verziu v nádeji, či moje okuliare neuspokojí predsa len viac.

CATRICE_camouflage_korektor
CATRICE Camouflage tuhý korektor
CATRICE Camouflage tuhý korektor

Keďže patrím skôr medzi bledule obecné, vybrala som si ten najsvetlejší odtieň 010 Ivory. Korektor má žltý podtón a na prejasnenie očného okolia by som možno privítala skôr niečo s podtónom do ružova, avšak furt to vyzerá na tvári použiteľne.

CATRICE_camouflage_korektor
CATRICE Camouflage tuhý korektor - swatch


Konzistencia je naozaj veľmi tuhá a skôr než nejaké rozotieranie mi pri ňom vyhovuje jemné vklepávanie do pleti. Vďaka tuhosti a krycím schopnostiam ho neminiete asi nikdy, pretože korektoru na prekrytie nejakej fujblé záležitosti postačí naozaj celkom malé množstvo.
Krycie schopnosti teda hodnotím ako výborné, potešboh.

CATRICE_camouflage_korektor
CATRICE Camouflage tuhý korektor - krytie


Zaliezanie do vrások je v podstate v norme a ak poriadne zapudrujete, tak ho takmer nepobadáte.
No a čo sa môjho problému číslo jeden týka... Tak jo, určite schopnosť neodtláčať nie je stopercentná, to od korektoru za nejaké 3 éčka aj niečo očakávať asi nemôžeme. Camouflage od Catrice sa ale odtláča o okuliare určite podstatne menej, než 30eurový Nars – a to je, myslím, celkom slušná bilancia, no nie?

CATRICE_camouflage_cream
CATRICE Camouflage tuhý korektor


Takže za mňa určite môžem len a len odporučiť. Samozrejme neznamená to, že v živote nevyskúšam žiadny iný korektor a obzvlášť na tekutú „camouflage“ verziu si zálusk teda robím, ale ak ma zopár korektorov naprdí svojou neschopnosťou zabrániť odtláčaniu korektoru o okuliare, určite sa k tomuto fešimu vrátim.

hodnotenie: 9/10

Čo vy a Camouflage korektory? Skúšali ste niektorý?

- claire -

21 komentárov:

  1. Čo si :D. Ani ja som ešte ten tekutý neskúšala, ale nie že by som nebola zvedavá, ale mala som v zásobe ešte dva tekuté korektory, tak som nechcela zatiaľ kupovať ďalší :D. Tento tuhý mám už druhé balenie, lebo mne vyhovuje práve na zakrývanie nedokonalostí a jazvičiek na pleti.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, tak ja už som tomu tekutému neodolala :D Ale ešte som skúšala len na ruke a zatiaľ prekvapko, uvidíme :)

      Odstrániť
  2. Ja mam uz tretie balenie tohto fesiho, nie ze by mi teda extra vyhovoval, ale nic lepsie som ba krytie zatial nenasla. Robi mi to iste co tebe s okuliarmi, len u mna su to slnecne okuliare a ked je teplo a potim sa v tvari, tak korektor nejakym zahadnym sposobom este viac zvyrazni fujble miesta :) pod ocami ma vysusuje. Tekuty nie je o nic lepsi, mne robi riadne smuhy po tvari. Prirodzenejsi je Fit me od Maybelline.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a ja premyslam preco mam vysusene ocne okolie. Uz som zmenila krem, odlicovac a citam, ze problem moze byt v tomto zazraku. Vdaka za info, odsledujem si to.

      Odstrániť
    2. Nemas zac, veru je to v tomto, tiez som sa cudovala, podla mna je kremovy az moc, ale hrozne vysusuje, tato kombinacia mi nejde do hlavy. Pod oci ho uz nedavam.

      Odstrániť
    3. No na leto, to je s korektormi celkom problém, a ak nájdem taký, ktorý bude NAOZAJ držať tam, kde má, určo dám vedieť :D
      Camouflage v kelímku podľa mňa ale teda ozaj nie je krémový, krémový je NARS napríklad :)
      Mňa nevysušuje, ale teda je pravda, že pod oči ho dávam len malé množstvo, viac dávam skôr do kútikov, kde mám priesvitnú kožtičku s nádychom do fialovomodra :D a práve tu mám ten najväčší problém s odtláčaním okuliarov...

      Odstrániť
  3. Ja namiesto okuliarov pouzivam sosovky, takze tento problem nemusim riesit.
    Hladala som ho v DM,ale nikdy som nemala stastie.
    V podstate mi maximalne na tento ucel vyhovuje Max Factor korektor pod oci v najbledsom odtieni. Splni co ma, je za dobru cenu, neodtlaca sa, nezmolkuje, vsetko ok.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nosím okuliare rada, takže ja musím bojovať naďalej :D
      U nás je skôr problém s tekutými Camouflage korektormi... ale už som si ulovila aj ten ;)

      Odstrániť
  4. Ja namiesto okuliarov pouzivam sosovky, takze tento problem nemusim riesit.
    Hladala som ho v DM,ale nikdy som nemala stastie.
    V podstate mi maximalne na tento ucel vyhovuje Max Factor korektor pod oci v najbledsom odtieni. Splni co ma, je za dobru cenu, neodtlaca sa, nezmolkuje, vsetko ok.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Měla jsem tuhle tuhou verzi a špatná nebyla vůbec, zvlášť na akné a nedokonalosti, ale pak jsem zkusila tu tekutou a ta mi přijde ještě o fous lepší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už idem skúšať aj ja ;D, uvidíme... dám vedieť :D

      Odstrániť
  6. Skúšala som zatiaľ iba ten tuhý a pritom ja asi aj ostanem, tekuté nepotrebujem nejako extra, kedže kruhy pod očami nemám a rozjasňovače očného okolia extra nepoužívam. Tento mi sedí tak podtónom, ako aj krycou schopnosťou, trochu síce zvýrazňuje jemné linky v oblasti očí po dlhšom čase, ale stále je to obstojné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dávam pod oči pidi-množstvo, takže v tých linkách sa mi to nejak extra neusádza. Takže tiež som príjemne prekvapená kvalitou...

      Odstrániť
  7. Fuuu, ja ho asi neznasam... Na nedokonalosti pleti je nepouzitelny. Sice vdaka vysokej krycej schopnosti akne alebo jazvu prekryje, ale vdaka rozjasnovacej schopnosti miesto rozriari. Dakujem pekne, ale nechcem mat na tvari ziariace flaky. Takze je pouzitelny iba pod oci. Tam je zase problem, ze sa farbou a podtonom nehodi ku kazdemu make-upu. No a kedze pises, ze je neminitelny, tak neviem co s nim spravim....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD
      No je pravda, že ja ho používam skôr len na to očné okolie, inde len sporadicky... A teda hlavne kvôli tým okuliarom som takúto konzistenciu chcela vyskúšať, lebo tie krémové robia ozaj paseku... A som spokojná :).

      Odstrániť
  8. Bud v klude, ani ja som nepodlahla a vobec ma nelaka, ani tuha ani tekuta verzia....

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja by som skôr šla do jeho tekuej verzie, pred tuhou mám rešpekt :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už skúšam aj tú tekutú :D... časom bude recenzia samozrejme.

      Odstrániť
  10. mám tuhý aj tekutý a viac sa prikláňam k tekutej verzii :) prirodzenejšie mi zakryje začervenané miesta a pod oči je tiež lepší :) tuhý mám už dva roky a nie a nie ho minúť, takže skôr pôjde preč kvôli záruke :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už mám tiež oba :D Ale teda ten tekutý ešte chvíľku potestujem, než sa vyjadrím :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...