pondelok 22. augusta 2016

BALEA: deo



Leto, deodoranty a antiperspiranty, výsostne aktuálna téma. Nie že by som bola taká uvedomelá a snažila sa zbytočne nezaťažovať organizmus bordelom z antiperspirantov, to nie, ale poslednú dobu som si tak nejak zvykla používať okrem nich počas dňa aj deodoranty. A v dnešnom článku vám chcem dať tip na jeden, ktorý plne vyhovuje mojím /samozrejme náročným/ požiadavkám.

BALEA_deodorant


Aké sú moje požiadavky na dobrý deodorant? Nuž, popravde, zas taká sekera v tomto nie som. Stačí, ak necítim žiadny nežiadúci odér a medzi také zaraďujem aj obťažujúcu vôňu niektorých deodorantov.
Dnešný článok bude o déemkovskej limitkovej novinke od Baleydeo spreji s vôňou limetky a mäty. Vôni, na ktorej ja už roky celkom úchyláčim, že.
Vlastne ani neviem, o čom by som v tomto prípade akože mala písať.
Čo sa obalu týka, ten je podľa mňa boží. 

BALEA_deodorant


Farebné vecičky ja rada a táto fľaštička plne uspokojuje moje estetické cítenie.
Vôňa sa mi pozdáva. Nejdem z nej síce do kolien, ale furt je pre môj čuchový orgán uspokojivá – cítiť v nej najmä tie citrusy, mätu len jemne.

BALEA_deodorant
BALEA_deodorant

Čo je ale najpodstatnejšie, deo funguje. Ak počas dňa cítim potrebu osviežiť svoju telesnú schránku, šupnem na seba túto vec a vybavené – vôňu v podstate po pár minútach už necítim, ale necítim ani nič iné. A to je skrátka to, čo od deodorantu cc očakáva. Nič viac, nič menej. A že je nutná častejšia aplikácia? No problem!

BALEA_deodorant

BALEA_deodorant

Čo sa zloženia týka, to je – ako to pri deodorantoch býva – tiež uspokojivé, lebo neobsahuje soli hliníka, takže smelo do postrekovania sa.
No, myslím, že touto informáciou sme plne vyčerpali tému „deodoranty“ a je najvyšší čas túto recenziu uzavrieť. Na celkom samý záver ešte info o cene. Fuckt NETUŠÍM, koľko stoja baleácke deospreje, ale rátam, že je to niečo málo nad jedno éčko.
Takže, nie je o čom :).

hodnotenie: 10/10

Používate deodoranty alebo frčíte na antiperspirantoch, ktoré zabraňujú aj poteniu? Máte skúsenosti aj s tými od Baley?

- cc -

8 komentárov:

  1. Od Balea jsem si dřív kupovala sprejové deo, ale byly nic moc.

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja ti neviem, podľa mňa všetky deodoranty /ne/fungujú rovnako... aspoň na mne a fakt záleží len na tej vôni.

      Odstrániť
  2. Měla jsem deodorant jednou a už nikdy více. Sice je levný, ale nevoní po ti ani 5 minutách.

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Limetka a mäta ? Óóóó´áno.
    Deodoranty ? NIEEEEE!
    Len antiperspiranty a nie z Baley.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja toto len na osvieženie počas dňa :), inak tiež antiperspiranty, som fajnovka skrátka a neznesiem potenie :D. Ale chcem vyskúšať ešte ten kryštáľ :)

      Odstrániť
  4. Som tiež za antiperspiranty a tento som si kúpila tak povediac "naslepo" (spotená som vletela o DM-ka z výletu a potrebovala som ísť ešte do mesta :D :D :D ) Kúpu neľutujem, škoda, že je to len limitka , lebo vôňa je fakt super a akurát mi môj dochádza :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je to taka uspokojiva prva pomoc :) este ho mam a zvykla som si kazde rano preventivne supnut svoju davku a teda za mna spokojnost stale trva... Tak uvidim, pri akej voni skoncim nabuduce.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...