streda 24. augusta 2016

PUPA MILANO Bronze Fever - PART TWO



Neviem, koľké z vás sa už zmierili so smutným faktom, že tá teplejšia polovica roka sa pomaly, ale isto chýli ku koncu, keďže som ale presvedčená, že pár horúcich chvíľok nás ešte stále čaká, v dnešnom článku hodíme očkom po zvyšku pupáckej letnej kolekcie Bronze Fever, ktorú ste na blogu ešte nevideli. A keďže nerada niekomu niečo dlžím, aj keď to je len pohľad na zopár fľaštičiek alebo téglikov, tak tento rest idem dnes poctivo napraviť.

PUPA_MILANO_Bronze_Fever


Začnime rozjasňovačom. Krémové konzistencie tohto druhu kozmetiky tak celkom uprednostňované v beauty-mikrokozme teda nie sú, to je fakt. Ja si na ne ale zvykám postupne viac a viac, vyhovuje mi ich na pleti príjemná aplikácia a chladivý efekt. Bodka.
Nie inak je tomu aj v prípade nových krémových rozjasňovačov od Pupy, ktoré môžete použiť ako na tvár, tak aj na zvyšok telesnej schránky, kde sa rozjasňovače aplikovať dajú.

PUPA_MILANO_highlighter
PUPA_MILANO_highlighter


Face & Body Highlighter zoženiete v dvoch odtieňoch – svetlejší Light Gold a tmavší Intense Gold, môj feši je ten svetlejší.
Ako som už spomenula, konzistencia je penovo-krémová a aplikácia veľmi príjemná a bezproblémová. 

PUPA_MILANO_highlighter


Pri mojom spôsobe aplikácie rozjasňovač neminiem asi nikdy, to je fakt – a priznám sa, že ma to trochu prdí. Predsa len krémové konzistencie sú trošičku náchylnejšie na premnoženie bordelu od výmyslu sveta a vidina toho, že zas budem musieť niečo vyhodiť tak v polke obsahu ma práve neteší.

PUPA_MILANO_highlighter_swatch


Čo sa efektu týka, polárnu žiaru podobnú kultovej Mary Lou rozhodne nečakajte. Efekt pupáckeho rozjasňovača je omnoho decentnejší a vynikne hlavne na opálenej pokožke, kde dodá jemný nádych zdravého prežiarenia.
Výdrž nie je taká dokonalá, ako je to v už spomínanom prípade môjho najobľúbenejšieho kúska na poli rozjasňovacom, ale v konečnom dôsledku mi tento fakt nejak nevadí a naozaj dúfam, že tento môj feši bude stopercentne bordeluodolný minimálne do budúceho leta.

PUPA_MILANO_Lasting_Color_lak_na_nechty


Pokračujeme kolekciou lakov. Ako mám laky na nechty od Pupy rada, to už isto viete. V letnej kolekcii prišla Pupa s Lasting Color lakmi v niekoľkých nových odtieňoch do čokoládovo-bronzovo-perleťova a ak na takých odtieňoch ulietavate, určite budete spokojné.

PUPA_MILANO_Lasting_Color_lak_na_nechty
PUPA_MILANO_Lasting_Color_lak_na_nechty
PUPA_MILANO_Lasting_Color_lak_na_nechty
PUPA_MILANO_Lasting_Color_lak_na_nechty


V mojom prípade som ja trošku na vážkach a som toho názoru, že čokoládové a bronzové odtiene sú vhodné skôr na jeseň než na leto /a tie perleťové na nikdy off course!/, ale tak farbičky sú vecou čisto osobných preferencií a ak na takých farbách ulietavate, pokojne odporúčam omrknúť. Výdrž lakov s vhodne zvoleným podlakom/nadlakom je veľmi dobrá, takže nemám dôvod byť nespokojná.

PUPA_MILANO_Vamp_Intense_Kajal


Vo frfľaní na farbičky plynule pokračujeme :D.
V letnej limitke sa tento rok objavili aj megaceruzky na oči Vamp!Intense Kajal, ktoré sľubujú výnimočne intenzívny odtieň a výdrž farby. Ceruzky zoženiete v 3 odtieňoch: 001 Extra Black, 002 Chocolate003 Nude a samozrejme že na testovanie som dostala odtieň, ktorý ja osobne som vôbec nepoužívala :D /jo zas budem za nevďačnú.../. Ceruzka v odtieni Nude by síce zrejme nemala chýbať vo výbave žiadnej ženy, tobôž nie beautyblogerky, ja som im ale na chuť až doteraz prísť nestihla.

PUPA_MILANO_Vamp_Intense_Kajal
PUPA_MILANO_Vamp_Intense_Kajal


No ale nechajme frfľačky bokom a objektívne zhodnoťme ceruzku.
Tá je pigmentovaná skutočne dobre a kreslí sa ňou pohodlne a ľahúčko – je to taká megaceruza, ktorá sa drží v ruke ale naozaj výborne. Čo sa však výdrže týka, tá je dosť diskutabilná. 

PUPA_MILANO_Vamp_Intense_Kajal_swatch


Problém je v tom, že ja tento konkrétny odtieň ceruzky používam výlučne len na prejasnenie waterline a tam je tá výdrž kameňom úrazu skrátka VŽDY. A  inak tomu nie je ani v tomto prípade. Po nejakej hoďke - dvoch skrátka po farbe ani stopy, bohužiaľ.
Napriek všetkým frfľačkám sa pomaličky do nude farbičkovania vcelku dostávam a uznávam, že to má čosi do seba. Asi to nie je vec, bez ktorej by som neprežila, ale rozjasnenie pohľadu je celkom evidentné. No, a že starého psa novým kúskom nenaučíš...

Všetky vecičky zoženiete aktuálne v kamenných predajniach Pupa Milano v celkom slušných zľavách, takže ak vás z dnešnej obkukávačky niečo zaujalo, odporúčam omrknúť.

hodnotenie:
rozjasňovač 8/10
laky 10/10
ceruzka 6/10

Čo vy a farbičky v lete? ;)

- cc -

6 komentárov:

  1. Keď ja Ti neviem, ten rozjasňovač v takomto balení ? Vážne ? Ako, chápem, že keď je krémový, tak to treba nejak inak zabaliť, ale toto vážne nie. A pchať do toho ešte aj prsty :((((((.
    Za to tie krásne farbičky v lakoch na nechty, aspoň 4 by som si vybrala.
    To tretie eeeee vôbec, úplne zbytočná vec, nevydrží vôbec a ani ju nie je vidieť. Ja som ju dala deťom na hranie :(((.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozjasňovač - ono zas chápem, že ak sa to má dávať aj na telo, tak táto konzistencia bude možno vyhovujúcejšia, než tuhá. Ale tiež z kelímka nadšená nie som. Laky by sa mi aj páčili niektoré, ale v lete uprednostňujem neónky a veci podobné, takže s týmto si trošku počkám ešte :). No a tá ceruzka... fakt len na chvíľku prejasní, inak by som do nej tiež neinvestovala.

      Odstrániť
  2. Tyhle produkty me sice tolik nezaujaly, ale obecne me znacka Pupa jinak docela laka na vyzkouseni :) Moc se mi libi ty jejich ruzne paletky, jak je delaji originalne v ruznych tvarech apod. :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle produkty me sice tolik nezaujaly, ale obecne me znacka Pupa jinak docela laka na vyzkouseni :) Moc se mi libi ty jejich ruzne paletky, jak je delaji originalne v ruznych tvarech apod. :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takových laků :) paráda, krásné odstíny

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektne píšeš :D a ten rozjasňovač vyzerá mega dobre, i keď ich tiež tak často nemíňam, že by som bola na tom asi rovnako ako ty, ale veľmi pekne vyzerá :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...