pondelok 24. októbra 2016

Obľúbenci posledných mesiacov



Dávno pradávno sme tu nemali kedysi pravidelnú rubriku obľúbencov a keďže sa mi tu po dlhšom čase zasa nejakí nakopili, tak si neodpustím to potešenie ukázať vám ich, resp. pripomenúť, ako mooooc dobré vecičky to sú :).

TOPVET_lip_balm


Začnime balzamom na pery. Jahodový od TOPVET som vám vychválila už v tomto poste a moje nadšenie z neho trvá a trvááá a povedala by som vlastne, že rovno stúpa :). Balzam je na perách neskutočne príjemný a o papuľku sa mi stará naozaj excelentne. S kľudným svedomím ho zaradím medzi moju TOP trojku balzamov na pery, kde trónia Rosebud balzamymodrý kelímkový Blistex a popravde už tak trošku neviem, ktorý mám najradšej.
Určite čo najvrelejšie odporúčam a chystám sa na skúšanie ďalších balzamov tejto značky.

TOPVET_konopny_rad

TOPVETom pokračujeme ďalej. Rad s konopným olejom, určený pre suchú, ekzematickú pleť ma prekvapil veľmi milo a vyhovuje mi všetko počnúc čistiacim pleťovým mliekom a končiac regeneračným krémom. Značka celkovo je pre mňa teda prekvapko posledných mesiacov a určite plánujem skúšať ďalej.

ARGANEOL_argan_oil

Ďalší miláčik – arganový olej od ARGANEOL. Po čase som sa opäť vrátila k pravidelnému večernému mazaniu sa argaňákom a už zasa naň nedám dopustiť! Na recenziu si ešte chvííííľočku počkáte, ale nedalo mi nespomenúť vám ho už takto v predstihu... Aby ste sa mali na čo tešiť ;).

CIEN_med_rad_pre_citlivu_pokozku

Na sprcháčoch ulietavam permanentne a pre tentokrát celkom závisláčim na olejo-kréme od CIEN, určenom pre suchú a citlivú pleť. Skvelý je nielen účinkom, ale aj vôňou, na ktorej som ceeelkom závislá! Podobne je to aj s krémom na ruky z tohto istého radu, ktorým teraz mažem paprčky najradšej.

BALEA_professional_kraft_feuchtigkeit

Celkom na záver si dáme jedno menšie TOP sklamanie. Cez leto sa mi podarilo trošku namotať na šampóny a balzamy z radu BALEA Professional, ale títo fešáci, určení pre silu a hydratáciu vlasov sú pre mňa osobne trošku sklamaním. Vlasy síce po nich lesklé sú, ale prídu mi také nejaké vyprdnuté a rozlietané, takže za mňa toto e-e a viac zrejme po nich v Déemke nesiahnem.

A to by bolo pre tentokrát všetko. Ako ste si stihli všimnúť, rubrika TOP produktov už nie je celkom pravidelná – tak nejak ma omrzelo neustále hľadanie vecičiek, ktoré som v ten mesiac používala najviac, prípadne mi najviac prirástli k srdcu, prííípadne ma najviac naprdeli, pretože ak si cc nájde nejakého obľúbenca, frčí na ňom aj niekoľko mesiacov – a to je už celkom nuda na čítanie, nie?
Takže rubrika zrušená nie je, len čaká na náhly prísun inšpirácie ;).

Čo vy a vaši obľúbenci? A čo vy a pravidelnosť tejto rubriky? ;)

- cc -

2 komentáre:

  1. Z cienu som minule zazrela posledný ten Sensitive Creamy Oil Wash a hneď som ho uchmatla som naň teda zvedavá:)Tento balzam vyzera teda fakt dobre, ale už mam taky pocit že som ich prestala toľko nakupovať ako predtým stale som hladala ako šialena nejaky nový aký ešte nemám:-D teraz míňam tie čo mám:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na tom veru tak trošku podobne, ale v tomto prípade mám sto chutí urobiť megaobjednávku všetkých týchto balzamíkov :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...