streda 19. októbra 2016

TOPVET: mlieko s aloe



Po dlhšom čase pokračujeme /mojou zatiaľ maximálne obľúbenou/ českou značkou TOPVET. Priznám sa, tesne pred prvým použitím tejto vecičky, ktorú som si vybrala na vyskúšanie,  som ostala tak trošku v pomykove. Že prečo? Čítajte ďalej :).

TOPVET_aloe_vera_milk


Pleťové mlieko s aloe vera som si vybrala ako klasické pleťové mlieko – teda logicky také, čo sa používa na odličovanie/čistenie pleti, že. Po prečítaní „návodu na použitie“ mi už ale bolo menej jasné, ako ho vlastne používať.
V konečnom dôsledku som si teda vybrala na otestovanie vecičku, ktorá sa síce na odličovanie používať môže, ale je to vlastne akási forma mlieka, ktoré má pleť hydratovať a regenerovať a používať sa má na už vyčistenú pleť pod váš bežný krém. Amen.
Takže poďme pekne po poradí.

TOPVET_aloe_vera_milk


Obal, to je klasické pumpičkové balenie, ktoré neurazí ani nenadchne, vizuál jednoduchý, ale sympatický. Toť vsjo, viac k nemu nemám čo dodať. Fľaštička má slušných 200 ml a ak budete mliečko používať ako pleťový krém, asi ho tak skoro nespotrebujete.
Konzistencia je celkom hustá, ale ľahučká a do pleti sa dokáže vstrebať skutočne excelentne. 

TOPVET_aloe_vera_milk

Okrem toho, tá chutnááá tyrkysová farba a svieža vôňa aloe, že. Fuckt k sežrání!

Ako som už spomenula, mlieko má pleť predovšetkým hydratovať a regenerovať, používať ho môžete aj na spáleniny, odreniny alebo ekzémy /samozrejme nie na otvorené rany, ak by to niekoho napadlo!/. Aloe a výrobky s jeho výťažkom hlboko uctievam a celkom neskromne si myslím, že by mali byť súčasťou kozmeticko-liečebného arzenálu každej jednej domácnosti.
Tu hľa, zloženie:

TOPVET_aloe_vera_milk_ingredients


Čo sa účinku týka, mlieko som skúšala ako odličovadlo aj namiesto krému – a v mojom prípade doslovne, pretože som naň už nepoužívala nič ďalšie.
Ako odličovač sa mlieko osvedčilo výborne, ako hydratačný prostriedok ešte lepšie. Moja pleť je suchá a citlivá, ale pri používaní tejto vecičky si rochnila blahom a nemala som najmenšie problémy. Je jasné, že v prudkých zimách a mrazoch, ktoré nás čakajú, toto asi stačiť nebude, ale ako taká „pomoc“ pod váš bežný krém bude určite super.
Mliečko sa maximálne osvedčilo aj ako podklad pod mejkap.
Čo sa regeneračného účinku týka, ten som koštla v prípade otlačenej päty /nové štekle, no.../ a tam tiež super – lebo aloe, že.

TOPVET_aloe_vera_milk


Mlieko zoženiete tu za cenu ani nie 5 éčok.
Na záver pripájam tradične zopár linkov. Ak sa tu zaregistrujete, budete môcť nakupovať za ešte lepšie ceny, pričom registrácia je až do konca roka bezplatná. Link na FB, kde kočka občas šupne aj nejakú tú súťaž, nájdete tu.

hodnotenie: 10/10

Čo vy a kozmetika Topvet? Skúsili ste už niečo?

- cc -



2 komentáre:

  1. Prvý raz o nej čítam, myslím, že doteraz som ju vôbec nezaregistrovala.
    Cena fajn, účinok zrejme tiež, ale žeby ma nejak lákalo ju skúsiť, ani nie. Ale nie som blogerka; neskúšam keď som spokojná a nehľadám ďalej niečo iné :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja musím, no... :D
      Ale fakt som veľmi spokojná v tomto prípade.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...