streda 8. februára 2017

Must-have a prepadák od Havlíka?



No dobre, začala som trošku prehnane, ale v podstate sa nad touto vetou pri používaní výrobkov, o ktorých bude dnes reč, občas pozastavím. Keď som sa konečne dokopala k vytúženej objednávke od Havlíkovej prírodnej apotéky, moja voľba padla na legendárny Havlíkov prírodný zázrak /buďme Slováci ako repa a preto pekne po slovensky/ a Bylinnú osviežujúcu a hydratačnú vodu v spreji

Havlikova_prirodni_apoteka


Tak ktorou vecičkou začať... Tak Zázrakom :).
A konkrétne jeho vizuálom. Ja ten retro dizajn vecí od Havlíka skrátka milujem. Strašne veľa kartónu v kombinácii so „strašne veľa“ kovom, to je presne kombo, ktoré ja v kozmetike neskutočne uznávam a preto som schopná vysoliť aj nie práve najmenšiu sumičku za takto balené vecičky. A ak je obsah uspokojivý... Niet o čom, toto Havlík skrátka vie.
No ale k podstate samotnej. Asi niet beauty-maniačky, ktorá by o Zázraku nepočula. Ak by sa ale predsa len nejaká našla, tak vedzte, že je to mastička, ktorá má slúžiť na... všetko. Doslova. 

Havlikova_prirodni_apoteka


Zachrániť má totiž nielen vašu suchú, unavenú, dehydrovanú alebo podráždenú pleť, môže sa používať na odreniny, popraskané pery, ako očný krém, po opaľovaní, pri problémoch s akné alebo ekzémom, na suché končeky vlasov či na oslabené riasy. Takže využitie celkom všestranné :).

Havlikova_prirodni_apoteka_ingredients

Okrem toho, Vec má také zloženie, že ju môžete smelo konzumovať – samozrejme za predpokladu, že nie ste na niektorú z jeho prírodných zložiek alergická, že.
Konzistencia vecičky je typická mastičkovitá. 

Havlikova_prirodni_apoteka


Prirodzene, takáto vec vám pleť trošku umastiť musí, o tom niet pochybností. Vrelo vám ale odporúčam tento – pre niekoho možno nemilý – fakt prekusnúť. Prečo? Pretože ÚČINOK, ako inak!
Ja osobne som zatiaľ Havlíkov prírodný zázrak otestovala na drobných rankách, popraskaných perách, pod očami, na záderoch a na – jazyku :). Hojivý efekt je za mňa pár exceláns, k rankám, škrabancom a záderom sa snáď ani nemusím vyjadrovať, účinok je skrátka famózny.
Prekvapko č. 1 prišlo s perami, ktoré počas posledných treskúcich mrazov tak nejak štrajkovali a tvárili sa, že žiadny supervýživný balzam im nie je dosť dobrý.
Zázraku som po aplikácii na noc veľké šance nedávala, masť bola na môj vkus na perách príliš ľahká a nevedela som si predstaviť, že by mi toto pery zachránilo.
No ale chyba lávky! Do rána boli moje pery v podstate hladké a zahojené a už im stačil aj akýkoľvek balzam. Wau.

Havlikova_prirodni_apoteka


Prekvapko č. 2, ktoré bolo môjmu srdcu milšie ešte viac, prišlo s takou tou záležitosťou, ktorá sa vám občas objaví na jazyku, keď sa trebárs neviete obžrať nejakého ovocia, ktoré si predtým zabudnete umyť /čo sa mne stáva so železnou pravidelnosťou/. Vec je  to ozaj nepríjemná a neraz je to nutné riešiť šušlaním a následnou návštevou lekárne, že.
No tak už nemusíte. Mne stačili asi dve namazania Zázrakom a hurá, jazyk zahojený! Ani sa mi tomu nechcelo veriť, no ale čo už – Zázrak je predsa Zázrak!
Takže suma sumárum, cena nie je zrovna nízka, ale v mojom prípade je tá VEC samotná teda k nezaplateniu! Jednoznačne odporúčam každému mať toto doma...
No a v podstate to odporúčam aj v prípade Bylinnej vody v spreji – aj keď, ako ste si asi domysleli, práve ju som označila za „prepadák“.
Ale v podstate ma vôbec neberte vážne :).

Havlikova_prirodni_apoteka


Ja mám totiž s vodou dva zásadné problémy.
Prvým je ten, že účinok na mojom ksichte som tak nejak zatiaľ nestihla pobadať. Pleť by mala voda rozjasniť, zhydratovať a odstrániť suché miesta a to údajne už po dvoch týždňoch pravidelného používania.
Musím sa priznať, že k jej celkom pravidelnému používaniu som sa zatiaľ dopracovať nestihla, takže v podstate čo chcem hodnotiť, že.

Havlikova_prirodni_apoteka
Havlikova_prirodni_apoteka


No ale druhý problém – rozprašovač tej väčšej fľaštičky je tak jemný a má tak široký rozstrek, že mám občas pocit, že aspoň dve tretiny obsahu idú všade inde, len nie na môj ksicht – že mám skrátka na ten rozprašovač príliš malú hlavu :D. A tak s ním vrtím a vrtím a vrtím a striekam a striekam a striekam, až mám pocit, že takýmto tempom to balenie miniem tak do týždňa.
Tak ale budiž. Holým faktom je, že tá voda tak neskutočne krásne bylinkovo-levanduľovo vonia, že som od nej skrátka závislá a každé jedno /vydarené/ streknutie je pre mňa zážitkom ako sviňa a teším sa naň :).

Havlikova_prirodni_apoteka


Takže tak. Či by som vodu odporučila? Určite áno.
Komplet arzenál Havlíkovej apotéky zoženiete už aj v origo slovenskom e-shope, takže omrknite.
Ceny, ako som už povedala, nie sú zrovna najnižšie, Zázrak dostanete vo viacerých verziách, vodu tak isto, tak ak si nie ste isté, začnite najskôr s tými najmenšími baleniami. V každom prípade, tá cena je v podstate oprávnená.

hodnotenie:
Zázrak 11/10
voda 8,5/10

Skúšali ste niečo od Havlíka?

- cc -



10 komentárov:

  1. Zhodou okolností som ešte tieto dva produkty nevyskúšala.
    Ja dennodenne používam rannú 3-minútovú čistiacu masku a to je teda iný zázrak !
    A dcéra v pubertálnom veku dennodenne ich krém pre krásnu slečnu (či ako sa volá).
    Obe max spokojné.
    Ale mám v pláne vyskúšať aj obe tebou uvádzané vecičky.
    A kupujem v Babičkinej záhrade osobne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jaj ja toho ešte chcem poskúšať... :D
      Kamoška má Krásnu... dámu? pani?... a nevie si vynachváliť, iný krém už ani nechce...

      Odstrániť
  2. BIO český krém u mňa nastúpil po Dulciií šípkovom kréme a musím povedať že ho lavou zadnou predbehol. Zázrak je parádny ako píšeš a mám od nich ešte rannú 3 minútovú masku a tiež som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tú masku budem musieť omrknúť teda, keď hovoríte :)
      Mne zatiaľ žiadny prírodný pleťový krém nevyhovoval, ale pokušenie je veľkééé... :)

      Odstrániť
  3. Tiež sa mi páčia obaly od Havlíka. Mám krém Andelská tvár a som spokojná. Hydratuje tak akurát, pre suchú pleť by asi nestačil, no mojej mastnej vyhovuje a aj keď je to nočný krém ja ho dokážem použiť aj ako podklad pod make-up.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie obaly sú božské! A ešte aj tie letáčiky - aspoň teda v Zázraku bol... Všetko premakané do detailov.

      Odstrániť
  4. Prírodný zázrak si plánujem kúpiť, rovnako ako aj trojminútovú masku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No určite odporúčam, ja som veľké očakávania teda nemala a som normálne v šoku :)

      Odstrániť
  5. Já od Havlíka vyzkoušela pouze 3-minutovou ranní čistící masku a pár vzorečků krémů a ty mi celkem sedly dobře, nemohu tedy tuto značku moc soudit, Ale je normální, že každému vyhovuje něco jiného :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som zo vzorky skúšala Krásnu slečnu, ktorá teda nie je na môj typ pleti absolútne určená /jo "slečna" už dávno nie som :D/ a prekvapivo mi podľa vzorky sadla :)...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...