piatok 10. marca 2017

REVLON Colorstay - supermejkap?



Tak ja neviem. Že máte v lete pokožku o pár odtieňov tmavšiu, to býva väčšinou normálne, ale že by sa menil podtón pleti? Ja mám ten pocit, že tá moja po poslednom lete žltne a žltne /a prípadnými zdravotnými neduhmi to asi nebude!/ a všetky mejkapy mi prestávajú vyhovovať. Alebo že by to bolo tým, že konečne sa téme mejkapovanie začínam rozumieť? :)
V každom prípade, na tomto poli som začala posledné mesiace trošku experimentovať. No a kde inde začať, ako nejakými tými kultovými záležitosťami, že?
A tak dnes omrkneme preslávený COLORSTAY make-up od značky REVLON.

REVLON_colorstay_make-up_sand_beige


Ten môj je určený na normálnu až suchú pleť a mal by na ksichte dať dvadsaťštvorku. Nepredbiehajme ale – a začnime pekne po poriadku /a od toho horšieho :)/.
Obal mejkapu je vcelku sprdnutiahodný, obyčajná sklená fľaštička s ešte obyčajnejšou čiernou pumpičkou, ktorá je ale 100percentne funkčná a účelná - takže čo budeme frfľať, že.

REVLON_colorstay_make-up_sand_beige


Na vyskúšanie som vybrala odtieň 180 Sand Beige, čo nie je úplne najbledšia farbička – po poslednom lete si už na tie najsvetlejšie odtiene netrúfam – ale myslela som, že by toto mohlo byť pre mňa to pravé orechové. Ehm, nooo... alebo tak to dopadá, keď blogerka vyberá cez net.

REVLON_colorstay_make-up_sand_beige
REVLON_colorstay_make-up_sand_beige_swatch



Popravde zas také zlé to nie je, veď mejkap sa stal mojím obľúbencom za posledné týždne a môj vzťah s ním stále trvá, ale furt cítim, že to farebne skrátka nie je ono. Uvidíme, ako budeme spolu ladiť, keď chytím toho bronzu trošičku viac, niečo mi ale hovorím, že ten podtón bude to, čo bude robiť a robí trošku galibu. Mejkap mi totiž príde takýýý, nooo... ani do žlta ani do ružova. Skôr sa mi zdá, že jeho podtón je tak trošku neutrálny – a tá moja pleť by potrebovala predsa len tie záležitosti do žlta trochen viac. Ale uvidíme, každopádne ten rozdiel nie je tak veľmi viditeľný a rozhodne mu dám milión ďalších šancí... Prečo? Čítajte ďalej :).

REVLON_colorstay_make-up_sand_beige


Konzistencia mejkapu je podľa očakávania celkom krémová a veeeeľmi príjemná. Mejkap sa ľahučko rozotiera a ide to nielen štetcom, ale aj prstami. Na tvári zanechá akoby hodvábny, maximálne prirodzený finiš a krytie je tak isto veľmi slušné – povedala by som dokonca, že je to jeden z najlepších mejkapov, aké doma mám a to sa v mojej zbierke nachádza aj nejaký ten high-end!
Výdrž je slušná, s prehľadom dá celý deň a verím tomu, že by dal aj tú dvadsaťštvorku!
Ku cti vecičke slúži, že má ochranný faktor 20, čo ja teda v takýchto výrobkoch viem vždy oceniť – moje citlivkové pleťové patladlá UV ochranu nie vždy obsahujú, tak ju na seba v hojnom množstve dávam aspoň v mejkapoch.

REVLON_colorstay_make-up_sand_beige


Tak a to by bolo vlastne aj všetko. Jo ešte pooodstatnáááá info: mejkap nevonia. Určite to nie je mínus, ale keď sa tak zamyslím na mojím obľúbeným Healthy Mix mejkapom od Bourjois alebo nedávno recenzovaným a vrelomilovaným korektorom tej istej značky... tam si tú vôňu celkom užívam ;).
Ak by vašej pleti nevyhovoval tento mejkap, môžete siahnuť aj po jeho ľahšom variante, určenom pre mastnú a zmiešanú pleť. Ceny tu sa pohybujú od cécéá 5 po 7 éčok, čo je teda cena skutočne ľudová a už vám len prajem šťastnú ruku pri výbere odtieňa :).

hodnotenie: 10/10

Skúšali ste už tento legendárny mejkap?

- cc -

10 komentárov:

  1. Koukala sem po něm ale nevím proč, nějak na něj nemám odvahu :D zatím jsem věrná mému oblíbenému od Rimmelu :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja Ti teda odporúčam tú odvahu nabrať ;) je naozaj TOP. Ak budeš mať príležitosť, omrkni odtiene v reále a určite si vyberieš...

      Odstrániť
  2. Milujem ho, je to môj svätý grál. Skús 150ku alebo možno aj tú 110 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite omrknem ešte nejaké iné odtiene, lebo je ozaj skvelýýýýý!

      Odstrániť
  3. teda,ešte som ho neskúšala, som verná môjmu True Match :) ale táto značka sa mi začína páčiť stále viac a viac, tak možno skúsim :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Lorealu som ešte žiadny mejkap neskúšala, to mám podobné ako s Dermacolom asi :) Revlon určite odporúčam...

      Odstrániť
  4. Mam ho, mam, ten isty odtien, ale bez pumpicky (to je smrt).pouzivam, celu zimu, som spokojna :-) moj pre zmiesanu/mastnu plet teda vonia, nevysusuje, je trosicku komedonny sa mi zda...mozno po nom este siahnem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bez pumpičky??? wtf??? :-o mejkap bez pumpičky je smrrrť :D
      No, s týmto na suchú pleť som plne spokojná, ten druhý posúdiť nemôžem, ale som nasratá, že Tvoj vonia a môj nie!!!
      :D

      Odstrániť
  5. Nuž, ja som sa dala nachytať na tento makeup (ale na mastnú a zmiešanú pleť)keď sa vrátil späť minulý rok do Fannka a celé zle. Odtieň som nevybrala dobre, skúsila som aj iný a zase zle. Čo ale bolo zle úplne najviac bolo to čo robil na mojej pleti. Skúsila som ho asi cca 20x a vždy sadol zle, fľakateľ mi, leskla som sa po ňom ako diskoguľa, jednoducho nie. Za mňa už nikdy v živote.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, kozmetika je vec prudko individuálna... Tento druhý hodnotiť nemôžem, ale tento môj je fakt asi NAJ mejkap, aký doma mám, aj Lancome sa môže strčiť :-/...

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...