streda 5. apríla 2017

Jarné beauty-prírastky za marec



Tak a už zasa tu máme nálož nákupov a noviniek v mojej beauty-domácnosti. Rozhodla som sa, že pre dnešok to nebudeme deliť podľa toho, či som vecičky dostala zadara alebo kúpila za vlastné, naozaj ťažko zarobené prachy, ale dáme si to všetko pekne pohromade. Tentokrát sa to nieslo tak trošku v znamení sprcháčov a balzamov na pery. Prekvapivo ;).

DOVE_shower_gel



Dove sprcháče milujem a neviem prečo, obzvlášť na jar pociťujem silnú potrebu zásobiť sa nimi bez ohľadu na vône. Sú krásne husté, krémové, nevysušujú a úúúžasne voňajú. A ten mandarínkový sa mi spája s jarou /rovnako ako peelingový, ktorý vďaka mojej skleróze na fotke chýba :)/!
Tentokrát to bol celkom záhul aj s balzamami na pery.  

balzamy_na_pery


Minimálne polovica z nich síce stojí za prd až dva /a môžete si tipnúť, že ktoré/, ale viac si k nim ešte určite povieme v nejakom balzamovacom haule ;).
Z krátka neobišla ani dekoratívka. Tak trošku som sa rozhodla pozrieť sa bližšie na zúbok značke Max Factor a môj názor na všetky výrobky už poznáte.

MAX_FACTOR_kozmetika

No a nakoniec ešte nejaké tie takmerkaždodenné potrebnosti:

BALEA_professional

Tak a pre marec by to bolo všetko. Ako moc ste nakupovali vy? ;)

- cc -

8 komentárov:

  1. Čtyři balzámy za jeden měsíc?:-) Ty jsi můj člověk, já jsem svou už tak bohatou sbírku balzámů na rty minulý měsíc obohatila taky čtyřmi kousky:-) Balea, Balmi a dvě Labella, jedno v tyčince ostružinové a druhé lip butter rybízové:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D
      No snažím sa krotiť, ale občas je tento pud silnejší ako ja :D jeden mesiac odolávam a ďalší si to vynahradím hneď :)

      Odstrániť
  2. Ja som bola skromná, bolo treba platiť veľmi veľa vecí deťom :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento mesiac bol u teba sprcháčovo-balzamový. Presne, tie denné záležitosti, ktorých nikdy nie je veľa :D
    Ja som tento mesiac nenakupovala. Dala som si (doslova) pôst od nakupovania kozmetiky a kupovala som len nejaké darčeky pre kamošku, ale to sa neráta. Je to celkom príjemný pocit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo poznám, občas sa zadarí aj mne :D tento mesiac to ale nebude, ten pocit máááám :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...