pondelok, 24. apríla 2017

Parfumovanie



Už poriadne dávno sme tu nemali žiadny voňavý postík. S príchodom jari niektoré z nás zvyknú svoje „zimné“ vône odkladať a vyťahovať zásoby z minulého leta a hoci väčšinou je to aj môj prípad, zatiaľ tak radikálna nie som. Skrátka sa nedokážem niektorých obľúbených vôní nabažiť a striekam ich na seba v hojných dávkach aspoň na večer.
Takže som sa rozhodla, že vám ich dnes ukážem :).

najlepsie_parfumy


JIMMY_CHOO_illicit

Hneď na úvod: drvivú väčšinu farebných voňavostí z môjho článku zoženiete tu. A teraz už poďme na vec.
JIMMY CHOO Illicit, ovocno-svieža vôňa v elegantnom a šikovnom flakóniku, pančnutá kvetinkami, je pre mňa osobne jedným z objavov roka. Nechcem vás tu príliš nudiť infoškami typu hlava-srdce-základ, ale keď poviem, že to vonia zmesou pomaranča, zázvoru, ruže, jazmínu a medu, tak to bude celkom výstižné. Vôňa je dostatočne intenzívna a má dobrú výdrž a určite sa zaradí k mojim stáliciam, ku ktorým sa budem opakovane vracať asi celkom celoročne. Podľa môjho skromného názoru je vhodná ako na deň, tak aj na večer, takže za mňa plná spokojnosť. 

CALVIN_KLEIN_forbidden_euphoria
Ďalším objavom poslednej zimy je pre mňa CALVIN KLEIN Forbidden Euphoria. Je to taká teplá, trošku korenistá, kvetinková vôňa s orientálnym nádychom, ktorá vás doslova a dopísmena dokáže zahriať počas mrazivých zimných dní. Ja sa jej ale nedokážem nabažiť aj teraz, keď už je mráz v nedohľadne a len čo sa trošku ochladí, okamžite po nej habkám. Výdrž je kúúúštik slabšia, ako v prvom prípade, ale furt fajn, flakónik je trochu nepraktický, ale vizuálne ma uspokojuje, takže na frfľačky nie je vlastne najmenší dôvod.

DIOR_jadore

Pidiverziu Jadoré od DIOR /na fotke vpravo hore/ som dostala ako darček od kamošky. Vôňa je to trošičku ťažšia a výrazne kvetinová, takže je podľa môjho skromného názoru vhodná skôr na večer. Napriek tomu, že podobným odérom som nikdy neholdovala, prekvapujúco k môjmu beautyblogerskému srdcovému svalu prirástla na prvý oňuch. Cítim v nej tak trošku fialku a to ja naozaj môžem. Výdrž vône je výborná, akurát musím trošku ofrfľať spôsob aplikácie. Pri tejto mini-verzii je samozrejme bez akéhokoľvek aplikátora – čo by zas taký problém nebol, že, viď olejček nižšie – ale v tej fľaštičke sa voňavý obsah tak trošku „zasekáva“. No, neva.

SIRAEL_COSMETICS_summer_flower

Potom tu máme dva „fejky“. Jeden od SIRAEL COSMETICS s názvom Summer Flower – celkom verná napodobenina kultovej vône Bright Crystal od VERSACE. Ide o kvetinkovo-ovocno-sladkú vôňu, naozaj ideálnu na jar a leto, na ktorej som svojho času fuckt že závisláčila. Bohužiaľ, výdrž v tomto prípade až tak neohromuje, ale za tú cenu /ani nie 15 éčok/ tú kúpu neľutujem. Btw, ten flakón je hrozný. Vizuálne síce tú kocku akceptujem, ale skúste sa s niečím tak kockatým, ostrým a ťažkým navoňať!

YODEYMA_seduccion


Ďalšou napodobeninou je YODEYMA Seducción v mini verzii, ktorú som si zaobstarala tak trošku núdzovo a obľúbila som si ju hlavne do kabelky. V tomto prípade by malo ísť o napodobeninu kultovej CHLOÉ Chloé – originál som nemala, tak posúdiť neviem – a pri oňuchaní ma vždy celkom úchylne napadne jediné slovo – vinea. Neviem teda, čo z kombinácie liči, frézia, pivonka, konvalinka, ruža, magnólia, virgínsky céder a jantár dávajú do viney, ale odprisahala by som, že niečo z toho to určite byť musí! :D Vôňa mi príde taká trošku kvetinková, trošku púdrová a naozaj sa mi pozdáva /celoročne/, takže je možné, že siahnem aj po originále.

L´OCCITANE_tuhy_parfum


Na záver tu máme vône trošku menej tradičných konzistencií. O tuhom ružičkovom parfume od L´OCCITANE som vám už kedysi dááávno básnila. Ide o krásnu, nie celkom typickú vôňu sladučkých ružičiek, ktorú prekvapivo naozaj milujem a nebránila by som sa ani tej klasickej, flakónikovej verzii. Samozrejme, balenie je nie celkom praktické, ale to vám odporúčam prežiť. Na netradičnú konzistenciu má parfum aj pomerne slušnú výdrž, takže – môže byť!

FRAIS_MONDE_parfumovany_olej

Parfumovaný olejček od FRAIS MONDE s vôňou čerešňových kvetov som dostala ako vianočný darček práve od e-shopu, s ktorým spolupracujem. Balenie je strašne milé a chutné, ale vôňa tak návyková, že by ste privítali, aby malo aspoň liter. Ide o krásnu, sviežu, pre mňa dosť nepochopiteľne výrazne citrusovú vôňa, na jar a leto naozaj ideál. Výdrž je slušná a prekvapivo aj celkom v pohode aplikácia – na zápästia bezproblémovo a prostredníctvom nich všade inde, že.
Tak a to by bolo pre dnešok všetko. Ktoré vône sú vášmu srdcu blízke na jar a v lete a ktoré v zime?

- cc -

6 komentárov:

  1. Miluji ty olejíčky Frais Monde mám doma asi 4 a moc ráda je používám :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je zatiaľ moja premiéra, a teda fuckt uvažujem o kúpe ďalších, je super...

      Odstrániť
  2. Jééééžiši, môj obľúbený post :))).
    To by som Ti písala hodiny, aby som napísala všetko k téme, takže len v stručnosti.
    Fejky a napodobeniny zásadne nekupujem.
    Celoročne je moja naj vôňa Bottega Veneta - Bottega Veneta.
    Mainstreamové vône nenosím, ani ťažké ani sladké, voniam ako cukrík.
    Na ajr som tento rok prešla na starú dobrú klasiku od Estee Lauder Pleasures a jej obmeniny (z nepochopiteľných príčin ich nemajú vo Fann, tak som sa spoľahla na www.katkaparfumery.sk).
    Na leto k tomu pridávam Gueraln Aqua Allegoria Limon Verde a od Gueralin tiež celoročne Terracotta.
    Avon a Oriflame už nekupujem, vyrástla som z nich.
    A občas si kvôli spomienke kúpim malú verziu od Dior Diorissimo :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najviac ma fascinuje, koľko verzií mena GUERLAIN si v tom zápale stihla použiť :DDD
      K žiadnej z Tebou spomínaných vôní som zatiaľ nepričuchla, takže napravím! ;)

      Odstrániť
    2. To vieeeeš, pracovný zápal, musím rýchlo vybaviť súkromné veci :))).

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...