streda 10. mája 2017

CIEN Tropical Summer: QUICKtip na zopár voňavých vecičiek



Posledný týždeň lidlácke predajne atakovala nová limitka s názvom Tropical Summer a keďže, ako to už býva, zrejme nejaký ten čas ešte na predajniach pobudne /a vy si ich možno budete môcť ukoristiť aj s nejakou tou zľavičkou/, tak som si s dnešnou recenziou trošku pohla.
A dnes sa teda pozrieme bližšie na zúbok telovému maslu s vôňou melónapene na chodidlá značky Cien.

SAVEONBEAUTY_CIEN_tropical_summer_limitovana_edicia


Začnime telovým maslom. To som mala už tú česť vyskúšať, ale v tej klasickej verzii. Konzistencia aj balenie sú v podstate rovnaké, akurát tu nám to hrá všetkými možnými /letnými/ farbičkami.

SAVEONBEAUTY_CIEN_tropical_summer_honeymelon_body_butter
SAVEONBEAUTY_CIEN_tropical_summer_honeymelon_body_butter_ingredients


Účinok je za mňa dobrý – samozrejme nie je to telové maslo od The Body Shop alebo od Ziaje, ale furt to u mňa prejde a ak je vaša pokožka suchšia len tak normálne, tak si určite zachrochtáte blahom!
Čo je na vecička skvelé, to je jej vôňa. 

SAVEONBEAUTY_CIEN_tropical_summer_honeymelon_body_butter


Táto moja verzia ju má melónovú a je to ten najkrajšie a najprirodzenejšie voňajúci melónik, k akému som za poslednú dobu pričuchla. Vôňa je veľmi jemná, ale evidentne melónová a trošku prevonia aj tú telesnú schránku.
Ak teda na melónových vôňach ulietavate, určite sa po tomto čo najskôr poobzerajte!

Zhodnotenie vecičky po spotrebovaní nájdete tu.

SAVEONBEAUTY_CIEN_tropical_summer_foot_mousse

Pena na chodidlá pre mňa predstavuje väčšiu novinku. Lidl pred časom vyrobil /a naposledy do limitovanej ponuky dal pred viac ako rokom!!!/ penu na chodidlá v spreji, ktorá sa stala mojím najobľúbenejším nôžkovým mazadlom. Preto, keď sa objavila v ponuke táto limitka, neostalo mi iné, len po ňej chňapnúť.
Čo ma trošku prdí, to je klasické kelímkové balenie, ktoré je síce pekné, ale vzhľadom k tomu, že obsah mažem na nohy, tak nie celkom vyhovujúce. Nuž...
Pokračujeme už ale pozitívami. Konzistencia je hustá, penová a na labky sa maže priam rozprávkovo. 

SAVEONBEAUTY_CIEN_tropical_summer_foot_mousse


Vstrebáva sa vcelku rýchlo a nezanecháva pocit nadmernej mastnoty /keďže tieto mazadlá mažem ale zo zásady vždy pred odchodom do pelíšku, tak mi je to vcelku jedno/. Pena v spreji mi príde síce predsa len trošku ľahšia, ale rozhodne sa môžem vytešovať aj z tejto kelímkovej.

SAVEONBEAUTY_CIEN_tropical_summer_foot_mousse_ingredients


V čom pena boduje, to je jednoznačne vôňa. Mne osobne pripomína marhule a tie sú v kozmetike tak trošku mojou úchylkou. Paráda, sto bodov skrátka.
Hydratačné schopnosti peny sú výborné - pri pravidelnej aplikácii budete mať nôžky ako detskú prdelku, o tom niet pochybností :), viacej nemám čo dodať.
Ceny sú ľudové, ako inak - maslo stojí necelé 4 éčka, pena, ak ma pamäť neklame, niečo okolo 2...

hodnotenie:
maslo 9/10
pena 9,5/10

Uchmatli ste si niečo z letnej limitky z Lidla aj vy? :)

- cc -

6 komentárov:

  1. Nie a ani sa nechystám, bez ohľadu na ľudové ceny.
    Pokožku mám normálnu, ale výrobky zo značky Cien ma nenormálne vysušujú, že to nie je normálne.
    Nebudem pokúšať osud :)))).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tak to veru neriskuj :) Ešteže aspoň moja telesná schránka je relatívne neproblematická, keď už som to vychytala s ksichtom :)

      Odstrániť
  2. Ta pěna na nohy vypadá dobře, ale neviděla jsem ji. Koupila jsem si melounové mýdlo na ruce a je taky super :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás ich bolo dosť - o ňu som sa bála najviac, aby nebola vypredaná :)

      Odstrániť
  3. Ja mam piling a sprej na nohy :)) piling je neskutočný a hlavne mám po ňom ako keby naolejovane nohy ♥ sprej nic výnimočné :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...