streda 14. júna 2017

INDULONA: Prvé dojmy z noviniek a krémy na ruky


Dnes začnem tak trošku bohorúhačsky. Koľké z vás si pamätajú starú dobrú Indulonu? :) Sprevádzala ma /ne/beautyblogerským životom už asi od narodenia - mazali sa ňou nielen paprče, niektoré zanietené indulonistky mazali aj tváre, potažmo topánky :). Indulona je skrátka klasika. Aj tie najklasickejšie značky by však mali kráčať s dobou a Indulona nie je výnimkou, chvalabohu. Časom ku klasickým mazadlám na ruky pribudli ďalšie a v súčasnosti už v jej portfóliu nájdete aj krémy na chodidlá, telové mlieka alebo telové krémy. A zopár z najnovinkovejších noviniek vám dnes ukážem ;).

SAVEONBEAUTY_INDULONA__novinky


Balenia výrobkov sú v podstate maximálne jednoduché a účelné, viac k nim nie je čo dodať. Čo ale oceňujem, to je ochranná fólia pri všetkých výrobkoch, ktorú musíte pred prvým použitím odstrániť – výrobok je tak dokonale chránený a nemalo by sa stať, že sa k vám dostane nejaká zgrcnutá sranda hneď, ako si ju kúpite. No, nenadarmo jej výrobu prirovnávajú k výrobe liečiv...

SAVEONBEAUTY_INDULONA_novinky

Začnime vôňami. V prvom rade rýchlo zabudnite na „staré“ vône krémov na ruky. Klasikou z mojej vzorky noviniek ostala len stará dobrá modrá Indulona Original, ktorá asi od roku 1948 furt rovnako smrdí /sorry, ale ja túto vôňu odjakživa neviem prekusnúť/, ostatné vecičky ale ohurujú celkom novými vôňami. Skutočne prenáááádherne vonia nechtíkový telový krém – čakala som klasickú vôňu nechtíkovej Indulony, ktorá mi celkom voňala tiež, ale toto je jednoznačne bezkonkurenčné! Trošku svieže, trošku ovocné, trošku púdrovo-sladké... Inak to asi nepopíšem, ale skrátka mi to neskutočne dobre vonia!!! Aj tej mojej opici :)... /ktorej evidentne aj CHUTIA! :)/

SAVEONBEAUTY_INDULONA_kremy_na_ruky

Podobne sú na tom aj kamilkový a rakytníkový krém na ruky, ktorých pôvodnú vôňu som mala síce asi radšej, ale pre tentokrát značka stavila na prirodzené vône, pripomínajúce príslušné bylinky a nemôžem povedať, že by mi tento fakt prekážal.

SAVEONBEAUTY_INDULONA_kremy_na_ruky

Bližšie sa v dnešnom článku vyjadrím len ku krémom na ruky.
Ich konzistencia – aspoň podľa mojich dojmov – zostala zachovaná: upokojujúca kamilka má furt ľahkú, akoby našľahanú konzistenciu, ktorá ruky zhydratuje, ale nadmerne neumastí a naopak, regeneračný rakytník je pekne hutný, výživný a premasťujúci.
Ak by som vám mala poradiť, ktorý z krémov uprednostniť, riaďte sa podľa konzistencie. 

SAVEONBEAUTY_INDULONA_kremy_na_ruky
Vľavo rakytník, vpravo kamilka
SAVEONBEAUTY_INDULONA_hand_cream_ingredients
Rakytníková INDULONA - zloženie


SAVEONBEAUTY_INDULONA_hand_cream_ingredients
Kamilková INDULONA - zloženie


Ak vám stačí len klasická hydratácia, berte kamilkový, ak potrebujete ruky aj premastiť, siahnite po rakytníku. Nejaký extra dlhodobý účinok som síce ja osobne nezaznamenala, ale moje paprčky sú značne rozmaznané už celé storočia, takže asi nie som tá najpovolanejšia, ktorá má radiť väčšine :). Za mňa je favoritom teda skôr tá kamilka, ktorú využijem asi tak miliónpäť krát do dňa počas makačky v robote, kde potrebujem ruky pravidelne hydratovať, ale pritom neumastiť všetko a všetkých okolo seba.

SAVEONBEAUTY_INDULONA_novinky

V každom prípade, nové krémiky na ruky od Indulony rozhodne neurazili. Ich cena sa pohybuje nejak okolo hranice 2 éčok, takže ak máte chuť, ich vyskúšaniu vám nič nebráni.
A v budúcom článku sa pozrieme bližšie na zúbok novinkovým telovým krémom :).

hodnotenie:
kamilka 8/10
rakytník 7/10

Čo vy a Indulona? :)

- cc -


2 komentáre:

  1. Lidl ma teraz modru indulonu v retro baleni. Doplnila som si zasoby :-) Okrem modrej verzie si este pravidelne kupujem nechtikovu variantu.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...