piatok 7. júla 2017

Prvé letné prírastky



Tak sa hlásim po menšej pauzičke. /To leto je teda FEST náročné na čas! :)/ S poľutovaním môžem opäť skonštatovať, že jún bol pre moju peňaženku opäť raz dostatočne výživný. Poznáte to... To tak príde nové ročné obdobie, minuloročné /chabé/ zásoby treba doplniť – tak čo si navyberáte? :)

SAVEONBEAUTY_nakupy_jun_2017


Samozrejme, za niečo môžu aj sponzori mojej blogerskej činnosti. Rockerská paletka od theBALM je skrátka vizuálne dokonalá a ja už sa neviem dočkať, keď ju nafotím a konečne použijem!

SAVEONBEAUTY_nakupy_jun_2017

Obrovskú radosť u mňa spôsobilo aj objavenie novej déemkovskej značky TREND IT UP aj v slovenských luhoch a hájoch. Hneď pri prvom kontakte som neodolala rozjasňovaču, očnému tieňu a farebnému fixačnému gélu na obočie a do košíka som samozrejme MUSELA prihodiť aspoň jeden pidilak na nechty.

SAVEONBEAUTY_nakupy_jun_2017


Pokračujeme vecami každodennej potreby. A áno, skutočne POTREBUJEM aj 3 priesvitné laky od Avonu a ďalší neónkový od Dermacolu!!! :)

SAVEONBEAUTY_nakupy_jun_2017


Obzvlášť dávam do pozornosti novinkový guľôčkový antiperspirant Lady Speed Stick a hlavne a predovšetkým Healthy Mix mejkap od Bourjois, ktorý som si zadovážila už v kuse číslo 2 - čo je teda u mňa čo povedať, keďže mejkapov mám doma viac než dosť. Je to skrátka láska na celý život, no /aj keď to v pôvodnej recenzii nie celkom tak vyzerá :)/...

Čím pekným ste si urobili radosť minulý mesiac vy?

- cc -

4 komentáre:

  1. Veľmi ma zaujíma Tvoje hodnotenie značky Trend It Up, pretože reakcie boli viac než zmiešané. Ono to zrejme bude závisieť od konkrétneho výrobku, lebo na niektoré kúsky som čítala dosť negatívne recenzie. Ale myslím, že na ten kúsok na obočie, čo si si kúpila, boli len pozitívne.
    Čo ma zaujalo na tejto značke je to, že taaaak neskoro prišla do DM aj na Slovensku. V ČR je už niekoľko mesiacov. Čítala som dosť rozsiahlu recenziu na kopec produktov od Tety z Prahy, keď tak, skús kuknúť.
    Značka Bourjois je, aspoň pre mňa, predražená, aspoň tu na SK, za tú kvalitu. A aj keď som si skúsila od nej vážne dosť druhov makeupov (myslím, že 4-5 ks to bolo určite), ani jeden mi nesadol, či už odtieňovo, alebo svojim zafarbením do žlta (potrebujem ružový pododtieň) alebo maskovitosťou alebo zvýraznením pórov alebo fľakatením alebo zvýšeným neprimeraním leskom. Táto zančka mi nie je súdená :)))).
    Na Tvoju recenziu na paletku od theBalm sa veľmi teším !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne naopak Bourjois celkom sedí /som žluťásek :)/, najmä teda tento mejkap a korektor milujem, ale sadli mi v podstate aj iné veci, čo som od nich skúšala... Holt, každá sme iná.
      Z TIU som zatiaľ celkom dosť nadšená :) bližšie v článku čoskoro :) sama som zvedavá na ostatné recenzie...

      Odstrániť
  2. Joo, pamatuji si to nadšení když se stojan s Trend It Up objevil u nás:-) Konkrétně rozjasňovač je za mně skvělý a ty jejich laky na nehty..nádhera:-)
    Jasně že na léto potřebuješ co nejvíc nových laků na nehty, já to taky tak vidím:-D Balzámy na rty jsou taky potřeba, stejně jako deodorant a zásoba opalovacích a poopalovacích produktů, samé praktické produkty:-)Ať žije léto:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeee, to vzdy tak potesi, ked niekto prejavi pochopenie! :D

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...