streda 16. augusta 2017

Antiperspiranty, deodoranty a čo mi bol čert dlžen


Keďže tu ešte furt máme leto, dnes mám pre vás takú malú prehľadovku o tom, ako bojujem s mojim potením a nežiadúcim odérom, čo som všetko vyskúšala za posledné mesiace a ako som s vecičkami spokojná. A pre dnešok to bude celkom nepriama úmera :).

SAVEONBEAUTY_antiperspiranty


Začnime guľôčkou Lady Speed Stick, keďže je to na trhu asi najnovinkovatejšia novinka. Značka mala doteraz k dispozícii, ak ma pamäť neklame, tuhé a gélové antiperspiranty a klasické spreje a tieto konzistencie mne osobne tak nejak nevyhovujú. Tuhé nechávajú škvrny a usádzajú sa všade, gélové sú mastné, spreje ma dusia – na každom viem niečo ofrfľať. Z uvedených dôvodov preto vyhľadávam buď klasické guľôčky alebo pumpičkové rozprašovače.
Na novej guľôčke LSS zaujme už na prvý pohľad balenie. Skvelo sadne do ruky a je neustále otočené smerom dolu, takže problémy so zasychaním a blokovaním guľôčky ako-tak odpadajú.

SAVEONBEAUTY_lady_speed_stick_recenzia

Ja som si ukoristila verziu, ktorá by nemala zanechávať fľaky na oblečení. Bohužiaľ, jej vôňa je vcelku nevýrazná a nezaujímavá a v tom je môj najväčší problém s touto vecičkou. Teda, nie že by som uprednostňovala antiperspiranty, ktoré bude cítiť po mne ešte druhá generácia, že jo. V tomto prípade mi tá vôňa však už na druhý deň ráno po zobudení na mne tak trošku vadí, pretože je naozaj slabá a hneď ráno v posteli mi ten jej odér nie je príjemný!

SAVEONBEAUTY_lady_speed_stick_ingredients

Protipotivé schopnosti a schopnosť nezanechávať fľaky sú síce uspokojivé, ale za mňa už do budúcna –aspoň táto verzia - určite nie.

Zhodnotenie vecičky po spotrebovaní nájdete tu.
Naopak plná spokojnosť vládne s klasickou guľôčkou od Nivey Pure Invisible. Už roky som verná celkom „starej“ verzii, ktorá tiež nezanecháva stopy na oblečení a keď som ju načas zradila a po nejakom tom rôčku sa k nej vrátila opäť, vôbec nesklamala. Vôňa je príjemná, svieža a neprekáža v žiadnu nočnú či dennú hodinu, účinkuje presne tak, ako sa od nej vyžaduje /t.j. chráni pred potením aj nežiadúcim odérom a nezanecháva stopy na oblečení, že/, takže u mňa je to taká tá stávka na istotu. Amen.

SAVEONBEAUTY_nivea_pure_invisible_recenzia

Začali sme antiperspirantmi, pokračujme deodorantmi. Antiperspiranty totiž používam väčšinou len po večernej, potažmo rannej sprche /ako by sa aj používať mali, že jo/. Napriek tomu si občas neodpustím nejaké to osvieženie počas dňa pomocou deodorantu.

SAVEONBEAUTY_deodoranty

Je vám asi jasné, že v tomto prípade sú nutnosťou rozprašovačoidné záležitosti /samozrejme za predpokladu, že nemôžete tráviť v práci každú polhoďku v sprche, že - čo väčšina z nás asi nemôže/.

SAVEONBEAUTY_deodoranty

Relatívne novinkový deosprej od Baley je v podstate pre mňa objavom roka na poli deodorantov. Malo by ísť o takú tú vec so stlačeným obsahom, kde sa do 200ml fľaštičky podarilo narvať tých mililitrov raz toľko /a v tej ruke to normálne cítite!/, čo teda kvitujem.
Ja som sa rozhodla, že môjmu srdcu, resp. nosu blízka je práve modrá verzia Cool Breeze.
Vôňa patrí k tým vodným, výrazne sladkým a trošku sviežim a na prvý oňuch ma naozaj dostala. Bohužiaľ, práve tá sa ukázala byť tým jediným kameňom úrazu. Deodorant je totiž neskutočne voňavýýý /rozumej, famózna výdrž vône/ a po istom čase /pár hodín/ mi tá vôňa začína, ehmm, nooo... tak trochu kvapkať na karbid. 

SAVEONBEAUTY_balea_deodorant_cool_breeze_zlozenie

Čím chcem teda ale, off course, smeknúť klobouk pred tou výdržou, pretože je naozaj výborná a chráni pred nežiadúcim odérom snáď aj 12 hodín! Čo teda, aj vzhľadom k cene, je výkon ako sviňa, že. Takže za mňa s touto vecičkou maximálna spokojnosť, akurát vyskúšam nejakú inú vôňu, toto už nedám.
Malá lahôdka na záver – konečne prejdime k tomu, čo mi bol dlžen ten Satan.
Deo-guľôčku od švajčiarskej značky Juvena zoženiete v sieti FAnn parfumérií za maximálne „júzerfrendly“ cenu 20 éčok. Samozrejme, na testovanie som ju DOSTALA – nie som taká slaboduchá, aby som za DEODORANT vysolila dvacku. Ako sľubujú bláboly na obale, deodorant by mal vaše podpazušie chrániť pred zápachom až 24 hodín, má zloženie, priateľské k pokožke a dokonca ju hydratuje.

SAVEONBEAUTY_juvena_24h_deodorant

No, ako by som začala... Je faktom, že vôňa je naozaj veľmi pekná, trošku kvetinková a trošku svieža a musí vyhovovať asi každému. BOHUŽIAĽ, jej výdrž je asi tak 2 hodiny max, čo – pri všetkej úcte – mi príde na takýto high-end deodorant priam žalostnééééé!!! No a potom si veselo smrdím tak, ako by som nesmrdela hádam ani BEZ akéhokoľvek deodorantu. 

SAVEONBEAUTY_juvena_deodorant_zlozenie

Lepšie funguje aj guľôčka od Baley za ani nie 2 eurá a to si vôbec nerobím srandu!!!
Ako uznávam, možno guľôčka naozaj hydratuje pokožku podpazušia a citlivky nedráždi, ale stačí si zodpovedať otázku, či chcete od deodorantu to, aby ste po 2 hodinách smrdeli. Asi vieme všetci, aká bude odpoveď. A teda už vôbec nie od 20eurového deodorantu!!!
No a tak mi luxusná guľôčka veselo stojí v skrinke... a stojí a stojí a stojíííí... a zavadzia, a ja sa občas utešujem že ju niekedy v čase núdze predsa len použijem, pretože vyhodiť do koša  deodorant za 20 éčok – aj keď ste ho dostali a necvakali – to mi príde ako beautyblogerské rúhanie :D. Nuž...
Na záver ešte číselné hodnotenia.

Lady Speed Stick 6,5/10
Nivea 10/10
Balea 9/10
Juvena 1/10


Ako bojujete proti poteniu a nežiadúcim odérom v lete vy? A čo by ste mi poradili urobiť s guľôčkou od Juveny? :D

- cc -


4 komentáre:

  1. Ja sa všetkým antiperspirantom zásadne vyhýbam. Zdá sa mi, že pokožku len zbytočne upchávajú a potím sa s nimi ešte viac. Naopak deodoranty mám rada, najradšej Nivea Pure and Natural s vôňou jasmínu. Lady Speed Stick som nikdy neskúšala, asi ma ako píšeš odrádzala forma, tiež mám radšej tekuté guličky. A Balea Deodoranty sú fajn, mám jeden mini v spreji a som s ním spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa máš... na mne antiperspiranty, bohužiaľ, fungujú :D takže ich používam. Už som tak nejak rozmaznaná nepotením sa :D aj keď uznávam, že tak celkom prirodzené to asi nie je...

      Odstrániť
  2. Keď ja Ti neviem, ale guľôčky mi hrozne lezú na nervy, deodoranty a rôzne ľahké vody na osvieženie tiež. Jediné čo mi zaberá, sú antiperspiranty. Striedam podľa nálady a toho čo mám doma Niveu, rexonu a Dove. So všetkými tromi som spokojná a bez nejakých extra výhrad. Chémiou v nich sa nezaoberám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež to neriešim veľmi, aj keď uznávam, že to asi nie je tak úplne "bio" :). Ja teda najradšej guľôčky, ale ak niekde objavím klasický pumpičkový rozprašovač /myslím, že Dove teraz má/, tak po ňom chňapnem - to je ešte ideálnejšie.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...