streda 15. novembra 2017

...a októbroví spotrebovanci


November je v plnom prúde už nejaký ten piatok a myslím, že je tak akurát čas pozrieť sa na to, čo padlo za vlasť u mňa doma. Októbrová spotreba bola vlastne priemerná, ale v podstate ma to až tak veľmi neprdí – jednak sa môžem spotrebovaným vecičkám povenovať detailnejšie a dvak to svedčí o bohumilom fakte, že asi som skúšala celkom dosť nových vecí, keďže som nemala toľko času míňať starú kozmetiku :).

saveonbeauty_spotrebovana_kozmetika_recenzia


Začnime pleťou, potažmo konkrétne perami. Tak po 2 rokoch som spotrebovala ďalší vrelomilovaný kúsok na pery od Rosebud Perfume, pre tento krát vo verzii Brambleberry Rose. Určite viete, ako moc balzamy tejto značky milujem a presne tak je tomu aj v tomto prípade. Balzamíky krásne voňajú, krásne vyzerajú a účinkujú priam zázračne, čo spôsobilo, že ich uctievam už dlhé roky ako TOP patladlá na pery a nič sa na tomto fakte nemení. Spotrebovanie balzamu mi trvalo tak dlho len kvôli tomu, že mám otvorených súbežne ďalších miliónpäť balzamov, pri dodržaní hygieny ale bez problémov vydržal v stopercentnom stave aj tie 2 rôčky.
Bio ružovú vodu som prihodila k nákupu v e-shope Natureal a v podstate okrem pidi-balenia nemôžem na jej adresu povedať jediné krivé slovko. Voda krásne voňala, účinkovala ako ružová voda... teda všetko dobre. Jej cena bola niečo nad 3 éčka, takže ju v podstate odporučiť môžem a ak vám nevadí to malé balenie, tak do nej určite s kľudom choďte.

saveonbeauty_spotrebovana_kozmetika_recenzia

Pleťový krém od Yves Rocher bol pribalený k nejakému ženskému časáku a aj keď nebol najhorší, v tomto prípade to ide tak nejak mimo mňa – moje nároky /a nároky môjho ksichtu, off course/ sú čoraz vyššie a vyššie a nemyslím si, že krémy tejto kvalitatívnej a cenovej kategórie uspokoja moje požiadavky. Okrem toho, krém až príliš výrazne sladko-ovocne voňal a priznám sa, že v kombinácii s vôňou niektorých mejkapov mi ten odér priam vadil.
Cicabio Creme od Biodermy som vyhodila len kvôli tomu, že už bol teda značne pozáručný. Aby som pravdu povedala, viac mi vyhovoval iný „cica-krémik“, ktorého konzistencia bola podstatne krémovejšia a príjemnejšia na pleti – toto čudo bolo na môj vkus príliš riedke a okrem toho voňalo po šampiňónoch, čo asi celkom nie je odér, ktorý by ste v takomto kréme chceli ňuchať. Účinok bol ale fajn – krém hojil drobné ranky a iné defekty presne tak, ako sa od týchto krémov očakáva, avšak do budúcna uprednostním asi radšej niečo iné /napríklad už spomínané toto :)/.
Olivová hydratačná pleťová maska od Avonu je u mňa takou klasikou. Rozhodne to nie je žiaden zázrak, ktorého účinok by ste cítili ešte niekoľko dní po použití, ale na pleti je celkom príjemná a zabezpečí vám cenných 20 minút príjemného relaxu, to jo. Což je ale asi tak všetko.
Naopak, naozaj zbožňujem očné krémy a posledné týždne až mesiace som používala hneď 2 – rozjasňujúci Payot, ktorý ste už mohli vidieť v samostatnej recenzii a hutný a výživný krém od Shiseido, ktorému som sa na blogu bližšie nevenovala. K prvému krémiku v podstate nemám čo dodať, všetko už bolo povedané a na mojom názore sa nezmenilo nič. Samozrejme, vrásky vám to zázračne nevyzmizíkuje, ale hydratoval pekne a okrem toho vďaka jemnému sheenu očné okolie naozaj rozjasnil a urobil takým nejakým krajším. Krém číslo dva bol tak isto veľmi príjemný, avšak jeho konzistencia bola značne výživná, priam premasťujúca a preto si myslím, že na ranné ošetrenie očného okolia pred líčením by až taký vhodný nebol. Ja sama som ho používala len na noc a tu si jeho účinok v podstate neviem vynachváliť. Škoda, že išlo len o 5ml verziu ako darček k nákupu v Douglase :).

saveonbeauty_spotrebovana_kozmetika_recenzia

Druhé spotrebované balenie laveráckeho krému na ruky hovorí samo za seba. Fuckt jeden z najlepších krémov na ruky, aký som kedy na seba patlala a určite odporúčam vyskúšať! Ak vám nebude prekážať jeho prírodno-bylinková vôňa, určite si jeho konzistenciu zamilujete – pretože krém hydratuje najsamfasa a nie je vôbec mastný! Skrátka mňamka.
Odlakovač Sally Hansen je moja klasika, ktorú kupujem už fuckt že roky. Obsahuje síce acetón, ale vďaka nemu odlakováva nechty naozaj expresne – čo ale nie je jediná výhoda. Odlakovač je určený /okrem odlakovania, off course :)/ na hydratáciu krehkých, štiepajúcich sa nechtov a viete čo? Naozaj mám pocit, že on funguje! Pretože odkedy ho používam, nechty sa mi štiepia teda podstatne menej. Samozrejme netvrdím, že to bude len a výlučne ním, ale jednoducho ho aj vďaka tomuto pozorovaniu kupujem stále a furt.
Moje nadšenie zo sprcháča od Cien, s ktorým som sa s vami podelila v samostatnom článku, síce časom trošku vyprchalo, ale furt si myslím, že za tých pár centov je to fajn sprcháč. Vonia, pení, čistí. Je síce na moje pomery trošku redšej konzistencie, ale skrátka vec určite použiteľná.
Trošku neslano-nemastný názor mám na olej na opaľovanie od Biodermy, z ktorého mi ešte nejaká tá kvapôčka ostala, ale už som sa rozhodla zbaviť sa ho, keďže je otvorený minimálne 2 roky - teda rozhodne viac, ako je na opaľovák slušné. Ako on účinkuje skvelo, to bez debát. Osobne si ale myslím, že účinné opaľovacie prostriedky môžete zakúpiť aj v iných, podstatne nižších cenových kategóriách a ešte nebudú aj mastné.
Žeby olej nejako urýchľoval opálenie, to sa mi dvakrát nezdalo a teda u mňa osobne vedie skôr opaľovacie mlieko tejto istej značky, ktoré krásne vonia a je v podstate nemastné! /A tiež ho vyhodím, keďže tá troška, čo mi vo fľaštičke ostala, tam trčí už tak 3 roky!/

saveonbeauty_spotrebovana_kozmetika_recenzia

Naopak, s telovým mliekom z radu Atoderm od Biodermy vládne u mňa absolútna spokojnosť. Mliečko je krásne voňavé a hydratuje a vyživuje naozaj famózne, takže nebyť tej vyššej ceny, asi sa u mňa doma vyskytuje permanentne.
No a celkom nakoniec opäť raz jeden vyhodenec /ktorý na fotke nie celkom vidíte – ale je to tá vec vzadu s ružovým štupľom :)/. Parfum na vlasy od Baley považujem vlastne už nejaký čas za tak trochu zbytočný nápad. Ono je fajn, keď sa pri každom pohybe vašej koruny krásy tiahne za vami voňavý odér, ale to by ten parfém muselo z tých vlasov aj cítiť dlhšie, než pri samotnej aplikácii, že.
Čo by ale nebol jediný dôvod môjho postoja k tejto vecičke. Pretože keď už si mám striekať do vlasov niečo, čo nie je KLASICKÝ parfum, ktorý mi to moje háro naozaj prevonia na dlhé hodiny, tak by to mala byť voňavá vec, ktorá zároveň moje vlasy vyživí/zhydratuje/ochráni – a to teda sprej s obsahom alkoholu rozhodne nie je! Amen.

No a teda to by bolo pre dnes všetko. Máte aj vy skúsenosti s niektorou z vecí z tohto článku, milujete niektorú alebo nenávidíte na smrť? :)

- cc -

6 komentárov:

  1. To sa ešte stále v LIDLi predáva ten sprchový krém? Ja som ho mala raz na tvoje odporúčanie keď bol v rámci limitky a od tej doby som ho už v predajni nenašla. Boli tam telové mlieka a nejaká pleťovka, ale toto nie. Asi som si mala spraviť zásoby.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veruze nie, to boli este stare zasoby :D
      Ale mam taky pocit, ze tusim odvtedy ho tam raz este mali v ponuke... len uz som na nom tak neficala, takze uz som nedokupovala :)

      Odstrániť
  2. Z týchto všetkých vecičiek poznám a používam len balzam od Rosebud Perfume. je DOKONALÝ. To najlepšie čo existuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parfémovaný sprej do vlasů od Baley byl přesně ten případ, kdy jsem se pro něco nadchla, že bez toho nebudu moct být, koupila, jednou vyzkoušela a od té doby na něj nesáhla:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :DDD Tak nejak, poznam... aj ked ja som minula hadam aj polku balenia :)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...