piatok 16. februára 2018

Moja zbierka krémov na ruky - UPDATE


Už naozaj dlho sme tu nemali žiadny postík s patladlami na ruky a rozhodla som sa, že tento svoj rest dnes napravím. Ruky mažem naozaj rada a naozaj výdatne, občas to u mňa hraničí s úchylkou a keď mi Déemka poslala na testovanie ďalšie patladlo, inšpirovala ma na updatovanie článku s mojou zbierkou krémov a s tým, ako sa o svoje ruky starám ;).

saveonbeauty_loccitane_kozmetika_recenzia


S uspokojením mne vlastným musím skonštatovať, že sa mi moju zbierku krémov na ruky podarilo vcelku slušne skresať. Nachádzajú sa v nej väčšinou krémy, ktoré naozaj milujem a tých nepodarkov je v nej podstatne menej, chvalabohu.
A začneme hneď tým najlepším. Pretože krémy na ruky od L´Occitane považujem za to najluxusnejšie, čo sa v mojej zbierke nachádza. O kréme na ruky s bambuckým maslom som vám písala snáď už miliónkrát v rôznych výberoch top kozmetiky, ak by ste si chceli pripomenúť pôvodnú recenziu, nájdete ju tu /a to upozorňujem, že moja posadnutosť týmto krémom po čase výrazne stúpla a stúpa naďalej!/. Značka prednedávnom prišla s apgrejdovanou verziou, pridala bambucké maslo a nazvala to balzam, vidieť ho na fotke môžete zatiaľ len v pidi verzii, ale myslím, že k väčšiemu baleniu sa nedopracujem. Dobrovoľne. Vôňa je síce rovnako úžasná ako pri klasickou bambuckom kréme, ale samotné patladlo mi príde ľahšie, rýchlejšie sa vstrebe a to mne osobne až tak nevyhovuje. Zvyšné dva krémiky sú v už väčšom balení a milujem ich najmä vďaka vôni – olivy a vanilka v l´occitanovskom prevedení voňajú celkom neskutočne! Hoci konzistencia toho olivového je pre mňa celkom dosť ľahká /vanilka je okej/, vďaka vôni by som pokojne išla aj do väčšieho balenia!

saveonbeauty_balea_granatapfel_recenzia

Podobného vizuálneho razenia je krém na ruky z podstatne lacnejšieho súdka – šikovný vegánsky retro krém s arganovým olejom a vôňou granátového jablka zn. Balea. Priznám sa, vôňou ma teda až tak neohúril, ale tá konzistencia je taká „do kabelky“. Jo, fuckt konzistencia :)

saveonbeauty_balea_krem_na_ruky_konzistencia
saveonbeauty_balea_krem_na_ruky_zlozenie


Krém sa totiž vstrebe rýchlo, ale zároveň cítite, že tie ruky sú chránené napriek tomu, že je to rýchlovstrebávač. Takže vás na vašich cestách-necestách môže kľudne aj zachrániť. A okrem toho, to balenie... To skrátka potrebujete! ;)
Baleou ešte pokračujme. Krém na ruky s tropickou vôňou ananásu som si kúpila, off course, kvôli vôni a jeho príbeh je tak trošku smutný. Hydratácia je síce celkom fajn, ale práve vôňa je to, čo mi na kréme trochu vadí a k jeho použitiu sa dokopem len občasne! Spoza toho ananásu totiž vystrkuje rožky niečo a to niečo mi vadí ako sviňa. Po krátkom čase to síce vyprchá a ostane len pekná, tropická ananásová vôňa, ale to, čo cítim ihneď po vytlačení z tuby, to ňuchať teda nechcem! Nuž, nie každý deň je nedeľa a nie každý ananás vonia pekne! 

saveonbeauty_balea_kozmetika_recenzia

penou na ruky od Baley so sladučkou vôňou mandlí /či skôr mandľového koláčika, podľa mňa!/ som ale maximálne spokojná. Samozrejme, ráta sa nielen vôňa, ale aj penová konzistencia - penové záležitosti kraľujú beautyblogerskému svetu, čo si budeme čo navrávať – ale aj tá hydratácia je prekvapivo dobrá! A to všetko bez pocitu nadmernej mastnoty. Za mňa teda plná spokojnosť.
Jeden krémik na ruky síce aktuálne vo svojej zbierke nemám, ale keďže sa u mňa vyskytuje inak so železnou pravidelnosťou, ukážem vám ho aspoň na fotke :D. 

saveonbeauty_lavera_kozmetika_recenzia


Basis Sensitive krém od značky Lavera jednoducho milujem! Má prírodné zloženie, neskutočne príjemnú, chladivú konzistenciu, vstrebáva sa rýchlo, ale ruky naozaj zhydratuje a vyživí bez pocitu mastnoty – znie to ako reklama v TV, ale jednoducho je to tak. A ak milujete pekne voňajúce, bylinkové vône, rozhodne sa naň mrknite!
Prejdime k Indulone

saveonbeauty_indulona_kozmetika_recenzia


Tieto dve fešandy patria celkom jednoznačne k top krémom na ruky nielen značky, ale aj celkovo. Ich konzistencia je božská, chladivá a ruky dokážu naozaj poriadne zhydratovať a vyživiť. Okrem toho, obe krásne voňajú – kamilka celkom prírodne, oliva celkom neprírodne, ale o to krajšie :) a ja vám ich určite odporúčam maximálne.
Čo ale už nie celkom odporučiť môžem, to sú celkovo krémy na ruky od Yves Rocher.
Aby som bola konkrétna... Ten s bio arnikou na ruky a nechty ešte v pohode omrknite, hydratuje tak priemerne, ale možno oceníte jeho celkom prírodne sa tváriace zloženie a netradičnú vôňu. Ten vianočný, limitkový, s vôňou kandizovaného pomaranča a škorice vám ale môžem odporučiť len v prípade, že ste môj úhlavný nepriateľ. Krém /či skôr mlieko/totiž hydratuje absolútne nulovo a jeho jediným benefitom je krásna vianočná vôňa. Len vďaka nej som ho ešte nevyhodila a to mi doma kvasí už hádam aj zo tri roky.

saveonbeauty_yves_rocher_kozmetika_recenzia

Krémami od Yves Rocher by sme vyčerpali popis mojej teraz nie celkom rozsiahlej zbierky krémov a môžeme pokračovať ďalšou starostlivosťou o ruky :).
Ak mám práve čas /čo sa nie celkom pravidelne stáva!/, pred skracovaním nechtov pilníčkom alebo občas aj po ňom si naložím ruky do kúpeľa so zopár kvapkami arganového oleja. Poznáte to – ten skrátka potrebujete dávať všade! Dôležitou a podstatnou súčasťou starostlivosti o paprčky je u mňa peeling na ruky a nechty. Ten najlepší, aký som kedy vyskúšala, bol od L´Occitane, v súčasnosti som sa ale značne uskromnila. Peeling na pery od Baley svojím účinkom na perách neohúril a preto som mu našla uplatnenie na nechtoch. Kožu okolo nich mám totiž permanentne presušenú a tento peeling jej robí naozaj celkom dobre! Okolie nechtov zároveň premastí a to je presne to, čo ja potrebujem.
Keďže ju ale potrebujem premasťovať hocikedy počas dňa, vzala som na milosť inak hrozný balzam na pery od L´Occitane, ktorý nie je až tak mastný a vďaka tubičkovému aplikátoru sa mi celkom dobre na okolie nechtov patlá. Hydratačný zázrak to teda práve nie je, ale furt lepšie ako nič.

saveonbeauty_loccitane_kozmetika_recenzia

Ak pociťujem potrebu dopriať svojim nechtom niečo naozaj extra, prevetrám vždy, keď je to možné, môj milovaný Repair Gel od Larens, ktorý vmasírujem do nechtov a ich okolia. Neviem, ako to robí, ale robí s nechtami doslova zázraky na počkanie a nemožné do troch dní, fakt! Kiež by som nenalakované nechty nosila častejšie než jeden víkend raz za tri mesiace! :D
Na záver mi nedá neupozorniť vás ešte na jednu vychytávku, ktorá je stopercentne účinná a asi už bez nej nemôžem žiť! Havlíkov prírodný zázrak som vám v recenzii už ukazovala a aj keď spočiatku som mala v pláne používať ho ako očný krém, nakoniec nim najradšej likvidujem akékoľvek škrabance, potažmo bolestivé zádery. Čisto prírodné zloženie je v tomto prípade maximálne funkčné a ak potrebujete svoju pokožku občas zachrániť, táto tubička to spoľahlivo zvládne.
A to by bolo pre dnešok všetko. Ulietavate aj vy na voňavých krémoch na ruky? A máte nejaké tajné tipy v starostlivosti o ruky? Ak áno, pokojne sa s nami môžete podeliť! ;)

- cc -


11 komentárov:

  1. To jsem ráda, že nejsme sama, kdo má pěknou sbírku krémů na ruce, tuto zimu to trochu flákám a mažu málo, takže musím přidat, ať zásobu trošku redukuji :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite je nas viac :D
      Ja to inak tuto zimu mam podobne, najradsej mazem vecer v posteli :D a pocas dna to obcas trosku flakam...

      Odstrániť
  2. Priznávam sa k závislosti na krémoch na ruky, dobrovoľne :).
    Ja som, čo sa týka tohto produktu, už veľmi vyberavá, takže už len Panier des Sens, L´Occitane (naposledy som si cestou späť z dovolenky nakúpila ročnú zásobu na letisku v Duty free shope s neskutočným výberom, všetky krabičky čo mali s rôznymi kombináciami, skončili u mňa v košíku), a samozrejme od Lavery modrá základná verzia.
    I keď, minule ma prekvapil lacný z Lidlu od Cien, vážne skvelý.
    Balea fajn vonia, ale v konečnom dôsledku dlhším používaním ma vysúša, takže za mňa už táto značka ani zadarmo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od Panier Des Sens som tusim nejaky uz mala, levandulovy? Ak si dobre pamatam... a bol skvely!
      Priznanie je polahcujuca okolnost ;)
      Ja kremy na ruky rada striedam, takze v podstate ani nemusim postrehnut, ze nieco vysusuje :D... Ale teda za mna je zatial s vacsinou baleackych kremov spokojnost - radsej sice mazem luxusnejsimi kuskami, ale tie lacnejsie zasa radsej vlacim po kabelkach po sirom svete :)

      Odstrániť
  3. Krásna zbierka, ja mám veľmi rada krémy od Manufaktury a ešte aj Neutrogeny :)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) Manufaktura ma bozske vone, ale ucinok za mna cojaviem, skor taky vyssi priemer... A od Neutrogeny som hadam este ziadny krem neskusala :-o :D

      Odstrániť
  4. Indulona je skvělá!! Mám ráda krém od Manufaktury z podzimní řady a krém s letní vůní od Balea mám také. Ten skvěle letně voní po ananase :)


    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S Indulonou suhlasim! Manufaktura vid komentar vyssie :) a ta Balea, no, moje ocakavania boli asi privysoke :)

      Odstrániť
  5. Krémov na ruky mám tiež dosť. U mňa kraľuje tiež Indulona, hlavne nechtíková, a potom ešte Skin Food od Weledy. Ďalej mám ešte jeden nič moc hydratačný, ale krásne voňavý s ružovým olejom. Moja starostlivosť o ruky nie je nič špeciálne, skrátka len každodenné a hlavné večerné natieranie a ruky sú ok aj v zime.

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...